Mikä on turn off miehessä
Mä aloitan. Raavas mies raksahaalareissa ja korkea ääni, ihan kun ei olisi booltseja.
Kommentit (21)
Epäliikunnallisuus, inaktiivisuus, epäkäytännöllisyys.
Ei ole pelannut mitään videopeliä yli tuhatta tuntia. Onko sellainen edes mies?
Juoppous ja kaikki sen mukana tulevat pa skailmiöt.
Aloittaja varmaanni twiittaa sellaiseen intialaiseen siirtotyöläiseen, intialaismiehillä on aika kimakka eäni
Näitä ketjuja on jo kymmeniä. Ihanko oikeasti sulla on tarve aloittaa uusi ketju tästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
virtsankarkailu
Sinunkin isälläsi ja isoisällä voi olla virtsankarkailua, jos elävät hyvin vanhaksi.
Siihen kun ei voi itse vaikuttaa, että sellainen vaiva tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
virtsankarkailu
Sinunkin isälläsi ja isoisällä voi olla virtsankarkailua, jos elävät hyvin vanhaksi.
Voi tuota olla myös nuoremmilla miehillä, jos esimerkiksi joutuu onnettomuuteen tai tapaturmaan ja tietyt paikat kehosta vammautuvat, joko väliaikaisesti tai pysyvästi.
Tai sairastuu johonkin tiettyyn sairauteen.
Sellaiset vaikuttavat virtsan pidätyskykyyn.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ketjuja on jo kymmeniä. Ihanko oikeasti sulla on tarve aloittaa uusi ketju tästä aiheesta?
No kun tuli mieleen yksi kohtaaminen. En mä niitä muita ketjuja ole pahemmin lukenut. Kai näitä aina on miehistä ja naisista.
Kyllä mä lisääkin keksisin esim. jossain päihdepöllyssa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
virtsankarkailu
Voi tuota olla myös nuoremmilla miehillä, jos esimerkiksi joutuu onnettomuuteen tai tapaturmaan ja tietyt paikat kehosta vammautuvat, joko väliaikaisesti tai pysyvästi.
Tai sairastuu johonkin tiettyyn sairauteen.Sellaiset vaikuttavat virtsan pidätyskykyyn.
Tai normaalin synnytyksenkin jälkeen voi olla kuulemma.
Ei ole kikkeliä ja syntymätodistuksessa lukee "tyttö". Se on vähän turn off miehessä.
Tyhjä pää ja ruuansulatuskanavan kummastakin päästä työntyvä uloste.
Ilkeys ja jatkuva vmäinen sarkasmi, jota mies kuvittelee pidettävän älykkyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
virtsankarkailu
Tai sairastuu johonkin tiettyyn sairauteen.Sellaiset vaikuttavat virtsan pidätyskykyyn.
Tai normaalin synnytyksenkin jälkeen voi olla kuulemma.
siis miehelläkin synnytyksen jälkeen?
Parta, sellainen pitkä ja epäsiisti, tai sitten sellainen muhkea...hyi!!!
Virtakatkaisin on todellinen turn-off miehessä.