Miksi miehet jäävät liittoon nalkuttavien naisten kanssa?
Valtaosa miehistä on varmasti onnellisia, mutta sitten tuntuu olevan hirviö-vaimoja, jotka ovat kaikkeen tyytymättömiä ja osa naisista myös kyttää ja hakkaa puolisoaan. Mikä ihme saa pysymään huonossa suhteessa. Toki sama koskee naisiakin, jotka alistuvat huonoon kohteluun.
Kommentit (16)
Varmaan samat syyt kuin naisillakin, jotka roikkuvat huonossa suhteessa.
Monille tuttu helvetti on houkuttelevampi kuin tuntematon paratiisi, sanoo vanha viisaus.
Osaltaan vaikuttaa se, että ihmiset valitsevat kumppanikseen jotenkin tutun oloisen ihmisen. Jos jo lapsuuskodissa on nähnyt esim. nalkutusta ja väkivaltaa, niin se tuntuu luontevalta myös omassa liitossa.
Ikävät ihmiset ovat parhaimpia hyvittelijöitä.
Narsistinen manipulaatio hirviönalkuttajan taholta. Uskoo, ettei saa ketään muuta. Menettäisi lapsensa.
Heillä on sellainen naisen malli. Ajattelevat, että naisen KUULUU nalkuttaa. Jos nainen ei nalkuta, hänessä on jotakin sellaista vikaa, ettei hänen kanssaan ainakaan naimisiin uskalla mennä. Ties mitä muuta vielä keksii.
Vaikka siksi, että rakastavat -myös huonoine puolineen?
Voin vastata omasta puolestani. Hyviä hetkiä on riittävästi. Nalkuttaja on hyvä vanhempi lapsellemme. Lisäksi toinen (vahinko)lapsi on tulossa. Koen puoliksi olevani ansassa, puoliksi sitten ihan riittävän tyytyväinen. Perheen taloudellinen tilanne on hyvä. Puolison uskon rakastavan minua, silloin kun ei nalkuta, niin on huolehtiva kumppani.
Tässä mun syyt olla paskassa ja molemmin puolin epäluottamuksellisessa suhteessa.
- Siksi, että vaimo tienaa tuplasti sen, mitä minä.
- Siksi, että tämä paska tuntuu turvalliselta, koska en tiedä muusta. Ensimmäinen parisuhteeni.
- Muutos pelottaa. En tiedä selviytyisinkö erosta, olisiko minulla voimia parantua ja parantaa elämääni vai romahtaisinko lopullisesti. Entä jos en osaa olla yksin? Jos kaikki loputkin asiat, mitä minulla on, valuvatkin kuin hiekka sormieni välistä pohjattomaan synkkään kaivoon.
- Pelkään myös, ettei minua huolisi kukaan, koska olen niin huono. Tätä pelkoa on erityisesti vahvistanut se, mitä luen täällä AV:lla. Koen olevani miesmarkkinoilla pohjasakkaa, jolla ei ole oikeutta tuntea rakkautta tai lisääntyä.
Tällaista paskaa mulle kuuluu. Kiitos, kun sain avautua.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:26"]
Tässä mun syyt olla paskassa ja molemmin puolin epäluottamuksellisessa suhteessa.
- Siksi, että vaimo tienaa tuplasti sen, mitä minä.
- Siksi, että tämä paska tuntuu turvalliselta, koska en tiedä muusta. Ensimmäinen parisuhteeni.
- Muutos pelottaa. En tiedä selviytyisinkö erosta, olisiko minulla voimia parantua ja parantaa elämääni vai romahtaisinko lopullisesti. Entä jos en osaa olla yksin? Jos kaikki loputkin asiat, mitä minulla on, valuvatkin kuin hiekka sormieni välistä pohjattomaan synkkään kaivoon.
- Pelkään myös, ettei minua huolisi kukaan, koska olen niin huono. Tätä pelkoa on erityisesti vahvistanut se, mitä luen täällä AV:lla. Koen olevani miesmarkkinoilla pohjasakkaa, jolla ei ole oikeutta tuntea rakkautta tai lisääntyä.
Tällaista paskaa mulle kuuluu. Kiitos, kun sain avautua.
[/quote]
Jos ei vielä lapsia ole niin nyt kannattaa tehdä se muutos! Tuskin koko ikääsi haluat viettää onnettomana.
Siksi, koska nainen joka ei nalkuta on urbaanilegenda. On kai sitä nyt pahempiakin ongelmia kuin nalkuttaminen, herranjestas :)
Ai niinku se sun miesystävä, joka ei eroa vaimostaan? ;)
Tämä legenda nalkuttavasta vaimosta on kyllä hauska ilmiö. Mistä ulkopuoliset ihmiset kuvittelevat tietävänsä ihmisten parisuhteesta mitään? Jos ulkopuolisten ihmisten läsnäollessa nainen valittaa miehelle ja mies on hiljaa, mitä te luulette tietävänne ko. suhteesta? "no sillä on semmonen nalkuttava vaimo". Älkää nyt viitsikö olla niin typeriä, että kuvittelette näkevänne yhtään mitään muuta kuin kyseisten ihmisten käyttäytymistä siinä tilanteessa tai vieraiden ihmisten läsnäollessa.
Väitän, että 95% tapauksista, joissa nainen ei vaivaudu edes muiden läsnäollessa olemaan miehelle vieraskorean ystävällinen, suhteessa on mätää ja nimenomaan miehen käytöksessä silloin, kun taas muut eivät näe. Jos mies on kotona örähtelevä ilkimys tai luistaa kaikista hommista ja vastuusta, kuka tahansa sukupuolesta riippumatta muuttuu vihaiseksi ja väsyneeksi, eikä jaksa enää kohdella toista kuin kukkaa kämmenellä tai esittää julkisesti että on muuten ihana tuo meidän Reino.
Entäs kun se nalkuttava jäkättäjä onkin mies?
Miehet eivät pysty noin vain saamaan uutta naista. Rikkaat miehet pois lukien.
nainen ei nalkuta jos mies ei ole mulkku. syy on miehessä, aina.