Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys raskauspahoinvoinnista, apuja kiitos! :)

Vierailija
01.12.2014 |

Plussasin juuri ja olen viikoilla 3+4. Olen aina kammonnut oksentamista ja oksettava olo on jotain sanoinkuvailemattoman hirveää. Kysynkin, että pystyykö raskauspahoinvointia ehkäisemään pahoinvointirannekkeella? Itselläni ei ole rannekkeista kokemusta enkä ole vielä käynyt neuvolassa mistä voisin kysyä neuvoja. Asiallisia vastauksia kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla nuo ei auttanut yhtään, kaveri lainasi niitä minulle. Ehkä en uskonut niihin tarpeeksi

=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:39"]No, minulla nuo ei auttanut yhtään, kaveri lainasi niitä minulle. Ehkä en uskonut niihin tarpeeksi

=D
[/quote]

Oliko ranneke varmasti oikealla kohdalla? Itsellä auttoi hyvin mutta oikea kohta oli vaikea löytää aluksi :D

Vierailija
4/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaminen helpottaa, jos tämä ajatus lohduttaisi.

Kaikki eivät kärsi pahoinvoinnista.

Vierailija
5/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei auttanut.. Mutta kärsin kyllä todella pahasta pahoinvoinnista.. Olin tiputuksessa jatkuvasti ja pahaa oloa kesti rv 4-18. Lääkäriltä sain luvan syödä postafenia jos on todella paha päivä mutta siinäkin oli omat riskinsä joten kärsin ja kestin sen kuin nainen!

Vierailija
6/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaminen ei kyllä helpottanut oloa sitten millään. Ja rannekkeet on täyttä huuhaata.

Vierailija
7/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla sitten raskauspahoinvointia?? Ei mulla ainakaan ole ollut ja kaksi lasta olen pykässyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän