Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsesi ei harrasta ja koulutuksesi?

Vierailija
01.12.2014 |

g

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä aika pieni (6 v.), ei raaski päiväkotipäivän jälkeen viedä mihinkään. Ehtiihän sitä myöhemminkin.

otk

Vierailija
2/6 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii sitä myöhemminkin.

Lapsi 2 v, oma koulutus FM ja mies FT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta mitkään kodin ulkopuoliset harrastukset enkä itse usko sellaisia mitenkään pakollisiksi kellekään, joten en yritä "pakottaa" tai suostutella. 

Koulutus FM, tietojenkäsittelytiede

Vierailija
4/6 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsista ei ole koskaan ollut kiinnostunut sen enempiä mistään harrastuksesta että olisi jäänyt harrastamaan vakituisesti. Kävi jalkapallotreeneissä, mutta kun täällä ei ole mahdollisuutta käydä vain potkimassa palloa porukalla vaan pitää harrastaa hampaat irvessä, se jäi. Hän on enemmän lukijatyyppi ja tykkää tehdä käsitöitä, käydä lenkillä kaverin kanssa kahdestaan ja piirrellä kotona.

Nuorempi taas soittaa, tanssii, käy ilmaisutaidon kerhossa, Reddit-kerhossa, 4H-kerhossa, keilaamassa jne.

Ovat siis luonteiltaan noissa jutuissa kuin yö ja päivä.

Ammatillinen koulutus mulla.

Vierailija
5/6 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aloitti juuri harrastuksen, omasta ehdotuksestaan. Tähän asti ei itse halunnut. Lapsi on 7v. Olen tohtori.

Vierailija
6/6 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta miksi monet laskevat harrastuksiksi vasn ohjatun toiminnan? Itse en sellaisesta tykännyt, sen sijaan tykkäsin käydä uimassa, valokuvata, maalata jne. Ihan kelpi kansalainen minusta tuli vaikka ohjatut harrastuksrt jäivät yhteen vuoteen koulun kuviskerhossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän