Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten luistaa epämiellyttävästä tapaamisesta

Vierailija
01.12.2014 |

Yks mies on netissä flirttaillut aika härskistikin, vaikken ole antanut vihreää valoa. Päinvastoin. No ei se sinänsä mitään, mutta nyt meinaa ehdottaa tapaamista! Ei vois vähempää kiinnostaa. Miten välttää tapaaminen tyylikkäästi? Kannattaako jo nyt keksiä tekosyitä muutaman viikon päähän vai jättää avoimeksi? Mies on varattu, mutta en halua vedota siihen, koska sitten tulisi vaan jeesustelua että "kaverinahan minä vaan".

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että "Kiitos kutsusta, mutta valitettavasti joudun kieltäytymään. Hyvää jatkoa sinulle" ja sitten et enää vastaa. 

Vierailija
2/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:31"]

Yks mies on netissä flirttaillut aika härskistikin, vaikken ole antanut vihreää valoa. Päinvastoin. No ei se sinänsä mitään, mutta nyt meinaa ehdottaa tapaamista! Ei vois vähempää kiinnostaa. Miten välttää tapaaminen tyylikkäästi? Kannattaako jo nyt keksiä tekosyitä muutaman viikon päähän vai jättää avoimeksi? Mies on varattu, mutta en halua vedota siihen, koska sitten tulisi vaan jeesustelua että "kaverinahan minä vaan".

[/quote]

Sanot suoraan vaan. Jos siitä vetää herneet oma on häpeänsä

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep heruttaa niin kauan kunnes annat pillua, ja todennäköisesti annat kun naiset on heikkoja. monta kertaa nähty miten ällöheruttajamies saa haarat auki kun tarpeeksi antaa huomiota.

Eli miksi helvetissä et vaan estä viestejä siltä tyypiltä jos ei kerta kiinnosta, ei sitäkään sinun tunteet kiinnosta niin elä viiti olla ylikiltti. tietty taitaa sinua se kiinnostaa koska muuten olisit jo lopettanut juttelun :)

Vierailija
4/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:41"]

jep heruttaa niin kauan kunnes annat pillua, ja todennäköisesti annat kun naiset on heikkoja. monta kertaa nähty miten ällöheruttajamies saa haarat auki kun tarpeeksi antaa huomiota.

Eli miksi helvetissä et vaan estä viestejä siltä tyypiltä jos ei kerta kiinnosta, ei sitäkään sinun tunteet kiinnosta niin elä viiti olla ylikiltti. tietty taitaa sinua se kiinnostaa koska muuten olisit jo lopettanut juttelun :)

[/quote]

Oon ylikiltti luonne, kyllä. En ole juttelua lopettanut, koska olen aatellut että se on vaan sen tapa löpistä kaikille jotain kaksimielisiä juttuja. En siis ole ottanut sitä niin vakavasti, ja ajoittain jutut on olleet asiallisiakin. Välillä taas ei. En voinut kuvitella että se oikeasti keksisi jotain tapaamista!

ap

Vierailija
5/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihan oikeasti vielä olla noin sinisilmänen ihminen? Että ihan lämpimikseen mies puhuu törkeyksiä netissä etkä osannut arvata että haluaa tavata? :D

Vierailija
6/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:54"]

Voiko ihan oikeasti vielä olla noin sinisilmänen ihminen? Että ihan lämpimikseen mies puhuu törkeyksiä netissä etkä osannut arvata että haluaa tavata? :D

[/quote]

Turhanpuhujia on olemassa, joten miksi ei netissäkin? Ja kuten sanoin, puolituttu. Netti ei ole ihan ainoa kontakti. Kyllähän joillain on sellanen tyyli. En kutsuisi sitä aina sinisilmäisyydeksi jos ei ihan tosissaan innostu kaikista mukamas "vihjeistä". En ylitulkitse ihmisiä.

ap

Vierailija
7/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et voi sanoa hänelle, että et kiinnosta minua siinä mielessä ja en näe mitään muutakaan syytä miksi meidän pitäisi tavata. Sen sanominen tekee sinulle kuule ihan hyvää ja opit (opettelet) samalla pitämään puoliasi. Tälläisistä ei todellakaan kannata luistaa. Muista, että puhelinmyyjäkään ei usko kuin suoraa EI:tä!

t.kokemusta on n31

Vierailija
8/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kertoisin minusta kiinnostuneelle nettideitille, että antaa olla..? Kerran ollaan tavattu ja mies on todella mukava, mutta ei ikinä voisi olla tyyppiäni. Miksi tää pakkien antaminen on niin vaikeaa?? Ja kun miehet ei vihjeistä ymmärrä, vaikka viesteihinkin jättäisi vastaamatta. Voi **ttu kun annoin numeronikin.

Vierailija
9/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain miten asia on 9. Eli kannattaa olla rehellinen & selkeä eli ei luoda turhaa vähäistäkään toivoa jos sitä ei oikeasti ole ja samalla olla ystävällinen ulosannissaan. Sillä pääsee pitkälle. Pahinta on jos ei kunnioita toista ihmistä vaan jättää vastaamatta tai vastaa törkeästi koska ei "osaa" muuta.

Se kertoo omasta kyvyttömyydestä kohdata vaikeita tilanteita. Ja jos ei osaa sitä noin ns.pintapuolisissa kohtaamisissa niin mitenkäs sitten läheisissä suhteissa osaa kertoa omista tarpeistaan? Mutta positiivista on, että tähän kommunikointiin voi opetella. Samalla kirkastuu se, että ei tarvitse olla epäterveellä tavalla pahoillaan siitä mitä tuntee. 

Vierailija
10/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 03:05"]

Miten kertoisin minusta kiinnostuneelle nettideitille, että antaa olla..? Kerran ollaan tavattu ja mies on todella mukava, mutta ei ikinä voisi olla tyyppiäni. Miksi tää pakkien antaminen on niin vaikeaa?? Ja kun miehet ei vihjeistä ymmärrä, vaikka viesteihinkin jättäisi vastaamatta. Voi **ttu kun annoin numeronikin.

[/quote]

Ainiin joo. Mies kysyi myös koska tavataan uudestaan. Vastasin, että mulla on kyllä nyt aika kiirettä nyt, ens viikolla ja suunnilleen koko loppuelämä.. Vihjeistä ei ymmärrä ja suoraan jos sanoo, saa haukut.

Vierailija
11/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain miten asia on 9. Eli kannattaa olla rehellinen & selkeä eli ei luoda turhaa vähäistäkään toivoa jos sitä ei oikeasti ole ja samalla olla ystävällinen ulosannissaan. Sillä pääsee pitkälle. Pahinta on jos ei kunnioita toista ihmistä vaan jättää vastaamatta tai vastaa törkeästi koska ei "osaa" muuta.

Se kertoo omasta kyvyttömyydestä kohdata vaikeita tilanteita. Ja jos ei osaa sitä noin ns.pintapuolisissa kohtaamisissa niin mitenkäs sitten läheisissä suhteissa osaa kertoa omista tarpeistaan? Mutta positiivista on, että tähän kommunikointiin voi opetella. Samalla kirkastuu se, että ei tarvitse olla epäterveellä tavalla pahoillaan siitä mitä tuntee. 

Vierailija
12/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta 10!

Tämä ongelma ei ole koskaan ilmennyt pari- tai ystävyyssuhteissa. Joistain miehistä on kuitenkin huonoja kokemuksia ja ehkä sen takia pelkään sanoa suoraan. Törkeästi en ole ikinä sanonut, paitsi jos on ollut pakko esim jatkuvan häirinnän vuoksi. Kun on vain kerran tavannut ihmisen, ei voi tietää mikä sekopää se saattaakin olla ja voi mahdollisesti ottaa pakit hyvinkin huonosti. Kai se vaan on pakko olla suora siitä huolimatta..?

9

Vierailija
13/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää suoraan sanoa, jos aikoo päästä hemmosta heti eroon. Joskus joutuu olemaan törkeäkin. Itse jouduin suoraan sanottuna vainotuksi, äijät rupes muuttaa kävelyreittejä ja aikoja mun juttujen mukaan, ja jäi vielä istumaankin reittini varrelle, jos ei minua näkynyt. Kummatkin näistä vanhoista äijistä jouduin suututtamaan loppuelämäkseen, kun eivät muuten uskoneet, vaikka sanoin niin suoraan kuin vain voi...

Vierailija
14/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:41"]

[/quote]

Oon ylikiltti luonne, kyllä. En ole juttelua lopettanut, koska olen aatellut että se on vaan sen tapa löpistä kaikille jotain kaksimielisiä juttuja. En siis ole ottanut sitä niin vakavasti, ja ajoittain jutut on olleet asiallisiakin. Välillä taas ei. En voinut kuvitella että se oikeasti keksisi jotain tapaamista!

ap

[/quote]

Käy Victoria Milanissa harjoittelemassa, miten nettituttavuuksien lähentelylle sanotaan ei. Parin illan harjoittelu riittää antamaan aiheesta riittävät perustaidot, joita voit sitten tarvittaessa käydä kertaamassa. Kun laitat profiiliin maininnan siitä että nimenomaan et hae seuraa etkä aio tapailla netin ulkopuolella vaan ainoastaan keskustelet niin sulla on siellä ihan riittävä peruste olla tarvittaessa tyly.

Taito ja kyky sanoa EI on perusasioita ja edellytys omalle onnellisuudelle.

Vierailija
15/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako joku oikeasti pillua, jottei epäkiinnostavalle miehelle tule paha mieli? :D anna mun kaikki kestää..

Vierailija
16/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:31"]Yks mies on netissä flirttaillut aika härskistikin, vaikken ole antanut vihreää valoa. Päinvastoin. No ei se sinänsä mitään, mutta nyt meinaa ehdottaa tapaamista! Ei vois vähempää kiinnostaa. Miten välttää tapaaminen tyylikkäästi? Kannattaako jo nyt keksiä tekosyitä muutaman viikon päähän vai jättää avoimeksi? Mies on varattu, mutta en halua vedota siihen, koska sitten tulisi vaan jeesustelua että "kaverinahan minä vaan".
[/quote]

Miten ihmeessä tarvii miettiä "kaunista sanottavas" tuollaiselle pettäjäretkulle. Sano suksii vittuun, mut ei mun!