Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ME jotka emme voi saada lapsia, mitä mieltä?

Vierailija
30.11.2014 |

Kaikki te jotka ette lapsia voi saada , mitä mieltä olette näistä vauva.fi keskustelun ihmisistä ja äideistä mieltä? Eli tarkemmin , mitä mieltä olette heidän ilkeistä, ylimielisistä kommenteistaan.

Itse kun en lapsia voi saada ja näistä kaikenmoisia keskusteluja ja kommentteja olen lueskellut, minulle on jollain tapaa tullut erittäin paha mieli enkä tiedä miksi . :) kiitos rehellisistä vastauksista 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että ensin mennään arvostelemaan muita äitejä (mm. varallisuudesta ja kasvatuksesta), jonka jälkeen mennään murhaamaan ne omat lapsensa ja keräämään sääliä , jota kyllä heruu kunhan vain hyvätuloisesta ja menestyvästä äidistä kyse. 

Vierailija
2/4 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pahoitan mieleni, välillä en. Välillä säälin miten tyhmiä, pienisieluisia ja kateellisia äidit on toisilleen. Välillä olen kyllä onnellinenkin tai pahoillaan jonkun edesottamuksista. En pahoita mieltäni koska olen lapseton vaan ylipäätään, kun ihmiset eivät osaa arvostaa niitä asioita jotka itsellä on hyvin tai jos osaavat leukia retostelevat niillä. Toivon, että minulla vielä joskus on adoptiolapsia enkä haluaisi olla lapseton loppuikääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että onneksi en ole todellisessa maailmassa törmännyt vastaaviin. Tosiaan tuntuu jotenkin nousseen hattuun heidän erinomaisuutensa, kun ovat onnistuneet lapsia hankkimaan.

Vierailija
4/4 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä mieltäni pahoita, mutta enemmänkin pistää vihaksi.