Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat: Kumpi on parempi ruoanlaittaja?

Vierailija
30.11.2014 |

Sinä vai puolisosi?

Meillä ainakin mies, mutta harvemmin innostuu arkiruoasta. Eli täten suurin vastuu kuitenkin jää minulle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Se on minä. Mies ei ole yhtään kiinnostunut ruoalaitosta.

Vierailija
2/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, paremman puoliskon ruuanlaitto on luokkaa nakit ja ranut uuniin ja gurmee-ateria on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mieheni osaa paistaa jauhelihaa ja se siinä.

Vierailija
4/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan, että minä olen. Johtunee siitä, että kyse on jo varhaisessa vaiheessa alkaneesta harrastuksesta josta on tullut entistäkin mukavempaa kun voi tarjota sitä muille. Parhain kiitos on se kun vaimo santsaa :)

Vierailija
5/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruoasta, molemmilla on vahvuutensa. Mies tekee taivaallista pizzaa ja monia muita ruokia huomattavasti paremmin kuin minä, etenkin perusruokia. Minä teen parempaa mausteista ruokaa, esim kiinalaista, meksikolaista tai intialaista.
Mies ei osaa leipoa, minä taas osaan. Minä en osaa valmistaa lihaa/kalaa lainlaan, mies osaa.

Vierailija
6/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa niitä jätkiä kokkaamaan. Kerrotte, että joskus olisi niin romanttista kun tarjoaisivat ajan kanssa tehdyn useamman ruokalajin illallisen, mutta vaihteeksi jossain muualla kuin ravintolassa. Mies.

Vierailija
7/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasavahvoja ollaan, mutta mies tykkää hommasta enemmän, joten sanon, että hän himpun verran. Pihvejä en osaa paistaa, mies osaa ja myös meillä mies on kalaruokien mestari. Salaatit ja leipomonen taas on minun alaani. 

Vierailija
8/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä: se olen minä. Olen yrittänyt yhdessä hänen kanssaan kokkailla, mutta taitaa olla toivotonta, kun sekoittaa lihat ja tonnikalat sekaisin mössöksi, polttaa yleensä kaiken jos ei karrelle, niin tosi palaneen hajuiseksi. Ja ikävintä on sitten se keittiön suursiivous. Mut hei, grillata hän osaa! Ens alkuun kyllä kärytti kaiken pilalle, mutta harjoitus on tehonnut, ihania sisäfilepihvejä  laittaa!

Vierailija
9/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska kumpikin tekee hyvää ruokaa. Meillä on omat ruokamme, jota toinen ei tee, että silleen paha vertailla edes. Muksut ja vieraat kehuvat kummankin ruokia.

Vierailija
10/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta huonosta minä olen se vähemmän huono. Liian harvoin nykyään edes keretään samaan pöytään.

Vierailija
11/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on parempi ruoanlaittaja. ehdottomasti.

Vierailija
12/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni minä. Toki miehenikin osaa kokata, laittaa vaan mielestäni liikaa mausteita ja kokkaa aina samoja ruokia. Itse tykkään kokeilla aina uutta :)

Vierailija
13/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kaikki huippukokit ole miehiä.