Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä muita 5/2 diettaajia?

Vierailija
30.11.2014 |

Itsellä nyt puolitoista kuukautta takana ja paino tippunut 3kg. Tasaisen hitaasti näyttää tippuvan.
Muiden päivien syömisiä en ole kytännyt lainkaan, mutta ehkä annoskoot ovat pienentyneet ihan itsestään.
Noin viisi kiloa on tavoitteena vielä pudottaa. Ehkä joskus ensi kevät voisi olla hyvä aikatavoite.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on tullut kommentteja ketjuun!

Tänään on paastopäivä taas ja skyr-rahkan olen syönyt puoli kahden aikaan.

Flunssaa pukkaa päälle ja ruokahalu on kadonnut melkein kokonaan.

Päivälliseksi on luvassa makkarakeittoa ilman makkaroita. Iltapalaksi tomaattia ja hapankorppua.

Ap

Vierailija
2/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole 5:2 dietillä mutta pidän 1-2 kertaa viikossa n 500-800 kalorin päiviä. Normaalipainon sisällä pudonnut syksyllä 4 kiloa ja 2 voisi vielä mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidän painoani tuolla 5-2-ruokavaliolla eli pidän kalorit minimissä 2pv/vko ja muuten syön normaalisti eli herkkuja ja karkkejakin. Jostain syystä odotan näitä nuukailupäiviä, jotka minulla on su ja ma.

Vierailija
4/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi. Mitä syöt 5 päivänä ja mitä 2 päivänä? Lisäsitkö liikuntaa?

Vierailija
5/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin tällä vkolla. Kiinnostaisi tosiaan, miten ap syöt paastopäivinä :)

Vierailija
6/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia juon maitotilkalla pari kuppia heti aamusta.
Syön yleensä "aamupalaksi" kaurapuuroa (40g hiutaleita) ja sekaan ruokalusikallinen chian-siemeniä turvotettuna. Aamupala on 12-14 välillä. Noin 200cal.

Välipalaksi skyr-rahkan 100 cal. Noin klo 15.

Päivällisellä saatan ottaa samaa kuin muukin perhe, jos kalorit saa helposti laskettua. Jos menee vaikeaski niin saatan syödä kananmunan ja vaikka puolikkaan kurkun. Kananmuna 70cal ja kurkku 11cal/100g

Iltaöalaksi rasiallinen minitomaatteja (70 cal)tai pari hapankorppua(22cal/korppu) tosi ohuella tuorejuutosipaisulla.

Lisäksi päivällä ehkä vielä kuppi kahvia ja illalla teetä. Maitoa kuluu noin desi, yläkanttiin arviotuna. 47cal/desi.
Ap

Vierailija
7/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuoden verran pätkäpaastoillut aina silloin tällöin. Mua se ei kyllä kauheasti laihduta, jos en vahdi muiden päivien syömisiä.

Vierailija
8/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni näköjään rivivälit ihan hassusti tuossa päivän syömisjutussa. Kännykällä yritä tuhertaa jotain tekstiä tulemaan :)

Lisään nyt vielä, että noista edellä mainituista tulee noin 500 cal päivässä. Ja toki muuttelen eri päivinä vähän noita syömisiä. Esim aamupalapuuron saatan vaihtaa vaikka katkarapusalaattiin. Tai johonkin kirkasliemiseen keittoon.
Ap

Vierailija
9/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi paremmin 5/2 ajatus toisinpäin: 5 arkipäivää kurinalaista syömistä ja vkl rennommin herkuttelua. 

Vierailija
10/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 3 viikkoa ollut tällä 'dieetillä' ja aluksi paino tippui kyllä 1,5kg mutta sitten kaikki tuli takaisin ja parisataa grammaa lisääkin.. :( Tuntui tosi pahalta mutta ajattelin nyt siirtyä 3:4 tyyliin että paastoaisin tiistai, torstai, sunnuntai. Aion myös kirjoittaa joka päivä ylös mitä syön ja ehdottomasti vähentää niitä herkkuja!
Paastopäivinä juon aamulla 1-2 kahvikuppia ja iltapäivällä mehukeittoa (yhdessä mukillisessa on 20-25kcal). Syön yleensä illalla (n. klo 19.30) eniten eli yleensä raejuustoa, parsakaalia, tonnikalaa, mahdollisesti salaattia ja kananmunaa. Yleensä jää kaloreita 'käyttämättäkin'. Luin että voi paastota esim klo 20 tiistai illasta klo 20 keskiviikkoiltaan, ovatko muut tehneet näin? Vai onko tehokkaampaa paastota heräämisestä seuraavan aamun heräämiseen.

Vierailija
11/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 5/2-deittaajia ja mietin, että mistä villityksestä nyt oon jäänyt paitsi :D

Vierailija
12/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka pudotti 8 ylimääräistä kiloa ja ylääpitää nyt normaalipainoa yhdellä paastopäivällä viikossa. Paras dieetti ikinä! Mutta kiirettä ei kannata pitää - minulla kesti tuon 8 kg:n lähteminen 4 kk. 

Vierailija
13/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti dieettaa 5:2 mutta kerran pari  viikossa pyrin pitämään 500-800 kalorin päivän. Syksyn mittaan pudonnut normaalipainon sisällä 4 kiloa ja 2 saa vielä mennä jotta olen omassa ihannepainossani. Oudointa on että dieettipäivinä ei edes ole nälkä, aivot jotenkin menee ruuan suhteen off asentoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi