Meneekö teidän mielestä makaronilaatikko paremman makuiseksi jääkaapista seuraavana päivänä otettuna?
Joku sanoi että paremman makuista seuraavana päivänä. Mun mielestä makaronilaatikko on oksettavan makuista kun syön sitä seuraavana päivänä. Miten te teette makaronilaatikon? Teenkö sen väärin ku se on tuoreena vaan hyvää.
Kommentit (8)
En ikinä edes syö makaronilaatikkoa samana päivänä kun teen sitä, vaan jäähdytän ja laitan jääkaappiin. En voi sietää sitä että se maistuu liikaa kananmunalle suoraan uunista tulleena. Lämmitän seuraavana päivänä mikrossa ja sitten on herkullista.
Riittää että sen joutuu lämmittämään uudestaan eli vaikka 6 tuntia vanhaa niin maistuu pahalta. Kerralla pitää syödä kaikki.
Kaikki laatikkoruoat ovat parhaimmillaan, kun ovat saaneet yön yli vetäytyä.
Makaronilaatikko mikrossa lämmitettynä on pahaa, mutta pannulla paistettuna hyvää
Makaronilaatikko ei ole koskaan hyvää.
Miten se maku paranee. Mun makaronilaatikosta tulee kiinteää, eli makaronit tarrautuu jääkaapissa kiinni yhteen ja joutuu ns paloittelemaan haarukalla sitä. Maku on myös oksettava. Ap
Minusta kaikki ruoat ovat parhaimmillaan tuoreina. Olen vaan niin laiska, etten jaksa kokata joka päivä joten edellispäivän ruoan on kelvattava.
Parasta on juuri tehtynä, huononee joka päivä jääkaapissa, vaikka kyllä sitä nyt syö pannulla paistettuna.