Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa, 3v herää edelleen viideltä

Vierailija
30.11.2014 |

Meillä on tosi vilkas 3-vuotias, joka heräsi tänä aamuna 4.45. Olen täysin uupunut häneen. Aloittaa aamusta mekastuksen, puhuu tosi kovaäänisesti ja vaatii tauotta seuraa. Meillä on myös pikkusisarus joka tarvitsisi huomiota mutta olen niin väsynyt heräämään.

Eikä auta se, että mies nousisi hänen kanssaan. Herään hänen kailotukseensa enkä saa enää nukuttua. Asunnossa on ihan paska äänieristys.

Olen tosi tosi väsynyt kun luulin että tämä aamuherääminen joskus loppuisi.

Osaako joku auttaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotiaskin herää edelleen viideltä. Jotkut valitettavasti ovat aamu-unisia ja toiset iltaunisia. Väliaikaisesti voi teininä helpottaa mutta todennäköisesti ihan ominaisuus.

Vierailija
2/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko vielä päikkärit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu 1,5 tuntia päikkäreitä. Jos ei nuku niin on ihan ylivillinä ja riehuu niin että en kestä sitäkään. Kiitos kun vastaatte, oon ihan itku silmässä täällä ja en tiedä mistä saisin apua.

Vierailija
4/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nukkumaan noin kasilta joten päivässä unimäärä on siinä 11 tuntia. Minusta on ihan yliväsynyt koko ajan mutta ei suostu nukkumaan. Illallakin on ihan silmät unisena mutta kukkuisi vaan ellei käsketä sänkyyn.

Vierailija
5/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan menee nukkumaan? Juu ja tiedän, ei vaikuta kaikilla!

Vierailija
6/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuntia nukkuu yhteensä vuorokaudessa?

Vierailija
7/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkin jo vastata:-) Ootko kokeillut pistää esim. puol 9 nukkumaan?

Vierailija
8/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit pois, niin yöuni pitenee. Iltaan sopivasti aktiviteettia ja puol kasi nukkumaan.

Vierailija
9/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasitkin jo tuohon tuntimäärään. Oma lapsi nukkui tuossa iässä vähän vähemmän. Ei sille valitettavasti voi mitään.tilanne paranee kun ne päikkärit jää pois. Kaverin lapsi nukkui samanikäisenä 4 tuntia enemmän joten olin todella kateellinen!

Vierailija
10/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekin miettinyt tuota päiväunikysymystä. Mutta miten jaksan ja miten hän jaksaa päivän jos hän ei nuku päiväunia? Minusta kuitenkin tuntuu, että hän tarvitsee unet. Hän on niin vilkas ja yliaktiivinen että olen ihan väsynyt häneen. Ollaan haettu päivähoitopaikkaa jo aikaa sitten mutta saatiin yhteen huonoon päiväkotiin vain ehdotus, muualle ei mahtunut. Siis se ryhmä mistä hän sai paikan oli sellainen mistä kaikki ottavat lapset pois, kun se opettaja on ilkeä lapsille.

Tosiaan, ehkä meidän pitäisi illalla lisätä aktiviteettia. Hän liikkuu kyllä mutta jos vielä kerran jaksaisi puistoon.

Vierailija
11/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan koitettu siirtää nukkumaanmenoa puol9iin ja myöhemmäskin, kerran kokeiltiin 2 viikkoa putkeen mutta hän silti heräsi aikaisin ja oli vaan ihan silmänaluset mustina.

Kurjaa, kun tuo pienempi nukkuisi miltei kasiin jos tämä ensimmäinen ei aina herättäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi