Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako laitattaa kierukka, jos ei ole seksielämää?

Vierailija
30.11.2014 |

Minulla siis kierukan vaihto pian edessä.Nyt olen sinkku niin mietin onko mitään järkeä asentaa uutta kun ei seksiäkään ole näköpiirissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksiä harvakseltaan (olen sinkku) mutta laitatin kierukan silti. En todellakaan halua raskaaksi ja tuplaehkäisy on paras vaihtoehto eikä nyt menkattomuuskaan haittaa :)

Vierailija
2/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitata vaan, jos minulta kysytään, ei pelkkä kondomi mikään satavarma ole ehkäisymielessä. Luulin aina, että siihen, että kortsu hajoaa, vaaditaan sählinkiä, känniä ja pitkät kynnet. Ei se olekaan niin. Nimimerkki Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ollut parisuhteessa kahteen vuoteen mutta kierukan vaihdatin tänä vuonna, vaikka seksiä on harvakseltaan (tänä vuonna kahden miehen kanssa, yhteensä ehkä 10-15 kertaa). Suurin syy kierukan vaihtoon oli, että kierukan myötä minulta loppuivat menkat kokonaan ja olo ilman hormoneista johtuvia mielialanvaihteluita, haluttomuutta jne. on vain niin paljon parempi.

Vierailija
4/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierukasta ei ole sulle haittaa, sinuna vaihdattaisin uuden paikoilleen samantien. Jos taas et oikein pidä koko kierukasta, ole ilman sinkkuaikana ja muista kondomi satunnaissuhteissa. 

Vierailija
5/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne mutta gynen mielestä voin huoletta pitää tätä vanhaa vielä vuoden.

Sinkkuillessa kierukan kanssa kumin käyttö on melkeinpä tärkeämpää kuin muilla, koska mahdolliset vieraasta bakteerikannasta johtuvat tulehdukset nousevat poistolankaa pitkin herkemmin kohtuun asti.

Vierailija
6/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:42"]

Minäkään en ole ollut parisuhteessa kahteen vuoteen mutta kierukan vaihdatin tänä vuonna, vaikka seksiä on harvakseltaan (tänä vuonna kahden miehen kanssa, yhteensä ehkä 10-15 kertaa). Suurin syy kierukan vaihtoon oli, että kierukan myötä minulta loppuivat menkat kokonaan ja olo ilman hormoneista johtuvia mielialanvaihteluita, haluttomuutta jne. on vain niin paljon parempi.

[/quote]

Vähän kuulostaa siltä että paljaalla on menty nuo 10-15

Vierailija
7/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vanhaa kierukkaa, kunnes aloitat vakavan suhteen. Kondomin kanssa ehkäisee riittävästi, jos ei menkkoja tule. Käy ultrassa tarkastamassa, että on hyvin paikallaan ja keskustele gynen kanssa. Joa ei varsinaista ehkäisytarvetta ole, hormonikierukkaa voi pitää 7 vuotta.

Vierailija
8/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttää ehkäisyä jollei harrasta seksiä? Ei todellakaan kannata pitää. anna elimistösi palautua normaali tilaan.