Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotiaalle tyttärelleni oli annettu koronarokote koulussa ilman meidän vanhempien suostumusta

Vierailija
06.10.2021 |

Terveydenhoitaja oli kuulemma sanonut että jos tyttö ei halua tapattaa perhettään, niin rokote pitää ottaa. Raukka oli sitten ollut niin peloissaan että ei uskaltanut kieltäytyä.

Nyt itkee kun ei olisi rokotetta halunnut. Voitte kuvitella kuinka raivona olen. Tekisi mieli tehdä rikosilmoitus terveydenhoitajasta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, että järki voitti! 👍🏻💪🏻

Vierailija
2/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan takuulla joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin tyhmää terveydenhoitajaa, joka luulee että 12 vuotias tapattaa vanhempansa jos ei ota jotain maagista lääkettä!

Vierailija
5/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ap tehdä rikosilmoituksen itsestäsi eli rokotevastaisesta provoilijasta.

Vierailija
6/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja nämä koronahörhöt, kun luulevat, että ihan mikä tahansa soopa menee läpi.

Vierailija
7/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekisi mieli tehdä rikosilmoitus terveydenhoitajasta."

Mutta koska keksityt jutut menestyvät huonosti oikeuskäsittelyssä tyydyin tällä kerralla postaamaan tarinani tänne.

Vierailija
8/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaat ovat saaneet ensimmäiset rokotteensa kouluissa jo aika kauan sitten. Joten juttusi on aika pahasti myöhässä.

Vierailija
9/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä ihan mitä rikosilmoituksia huvittaa. Ei tule johtamaan mihinkään. Vaikka onkin alaikäinen, hän saa päättää rokotteen ottamisesta ihan itse ilman kulkutautimyönteisiä vanhempiaan tai heidän näkemystään asiasta. Ja se on ihan oikein niin. 

Tuo nyt on ihan puhdasta soopaa, että terveydenhoitaja olisi puhunut vanhempien tapattamisesta. Joko sinä keksit ihan omiasi tai sitten lapsi on keksinyt tuon selitykseksi teille, kun on ihan itse halunnut sen rokotteen eli on ollut ihan oma-aloitteisesti surkeita kulkutautimyönteisiä vanhempiaan paljon viisaampi, mutta tietää teidän älyvapaat reaktiot asiasta.  

Vierailija
10/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nettiin vuotanut opettajienkin painostusta ja suoranaista syyllistämistä rokotteelle- nuoret ovat itse kuvanneet.

Jossain lastenkodissa olivat maksaneet kympin, jos ottaa rokotteen!

Kyllä minusta selkeästi asiattomaan käytökseen pitää puuttua!

Vierailija
11/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, nyt lapsesi on osa 5g-verkkoa.

Vierailija
12/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias saa päättää itse rokotuksistaan.

Vierailija
13/13 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on itse sen halunnut ja vanhemmilleen nyt valehtelee hätäpäissään jotain. On surkeaa kuunnella, kun nuori kysyy, että saako ottaa vanhemman vastustuksesta huolimatta. Saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi