Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vain jämät vapaana?

Vierailija
30.11.2014 |

Jos täytyy selventää, niin tarkoitan ovatko vain epäkelvot yksilöt sinkkuja. Onko näin mielestäsi, miksi? Määritteleekö pelkkä parisuhde ihmisen arvon ja hyvyyden?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK.

Vierailija
2/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea verrata kun sinkku ei voi tappaa lapsiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos tuntuu että törmää vain "jämiin", löytyy syy peilistä. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
4/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt naisten logiikkaa, että ikinä ei ole hyviä vapaana. Kuinka tämä voi olla mahdollista, jos a)jokainen tällä hetkelläkin seurusteleva on joskus ollut sinkku b)avioliitoista puolet päättyy eroon, puhumattakaan muista parisuhteista, joten vapaaksi tulee niitä ns.hyviä koko ajan.

Naisten logiikka on ihmeellistä.

T.M30v

Vierailija
5/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivasin muutama viikko sitten miehen ja olen nyt sinkku enkä koe olevani "jämä" :D Treffipyyntöjä tulee urheilijoilta ja taviksilta..

Vierailija
6/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:21"]

Olen aina ihmetellyt naisten logiikkaa, että ikinä ei ole hyviä vapaana. Kuinka tämä voi olla mahdollista, jos a)jokainen tällä hetkelläkin seurusteleva on joskus ollut sinkku b)avioliitoista puolet päättyy eroon, puhumattakaan muista parisuhteista, joten vapaaksi tulee niitä ns.hyviä koko ajan.

T.M30v

[/quote]

Johtuu naisten lampaan luonteesta: nainen haluaa sen, minkä muutkin. Eli varattu mies on ykkösvalinta jos on saumaa. 

Vierailija
7/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 30-50 vuotiaana vielä sinkkuina olevat ovat epäkelpoja ihmissuhdetaidoissaan ja se näkyy luultavasti muissakin asioissa, mutta eivät kaikki. Parisuhteessa ihminen oppii aika paljon sellaisia taitoja, joita tarvitaan elämässä ja muiden ihmisten kanssa ollessa. Joskus tämä asia näkyy jo perheen ainoissa lapsissa, he eivät vain osaa ajatella muita ihmisiä, vaan ovat täysin itsekeskeisiä ja en oman edun tavoittelijoita.

Huomaa sanat "jotkut", "eivät kaikki", "joskus". En siis yleistä ihan täysin.

Vierailija
8/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.M30v

[/quote]Ja sorrut samaan mistä meitä moitit - yleistämiseen. Hohhoijaa tätä keskustelua...

Vierailija
9/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:21"]Olen aina ihmetellyt naisten logiikkaa, että ikinä ei ole hyviä vapaana. Kuinka tämä voi olla mahdollista, jos a)jokainen tällä hetkelläkin seurusteleva on joskus ollut sinkku b)avioliitoista puolet päättyy eroon, puhumattakaan muista parisuhteista, joten vapaaksi tulee niitä ns.hyviä koko ajan.

T.M30v
[/quote]

Ei tässä kyse ole logiikasta, vaan siitä että naisten oma epävarmuus ja negatiiviset tunteet on ulkoistettu siihen että muut jämiä ja itse hyvä. Vaikka salaa sisältä kalvaa epäilys siitä, että onko itse jämä kun vertailee kavereiden parisuhteisiin.

Vierailija
10/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:23"]

Heivasin muutama viikko sitten miehen ja olen nyt sinkku enkä koe olevani "jämä" :D Treffipyyntöjä tulee urheilijoilta ja taviksilta..

[/quote]

LOL

Ihanko formulakuskeilta vai ookko nää ringeten pelaajiin joutunut tyytymään? 

Vierailija
11/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaana on myös ainakin vaativia, nirsoja, erikoisia...

Vierailija
12/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:23"]

[/quote]

LOL

Ihanko formulakuskeilta vai ookko nää ringeten pelaajiin joutunut tyytymään? 
[/quote] No ainakin yksi on yhden F1-mestarin henk.koht. valmentaja, mutta muutama jääkiekkoilija (nhl ja sm-liiga) ja yksi MM-kisoissa pelannut koripalloilija. Joo, eihän nuo nyt mitään huippuja ehkä ole, mutta silti! :D Vaikkei asia nyt teille kuulu.

Vierailija
13/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:23"] Heivasin muutama viikko sitten miehen ja olen nyt sinkku enkä koe olevani "jämä" :D Treffipyyntöjä tulee urheilijoilta ja taviksilta.. [/quote]   LOL Ihanko formulakuskeilta vai ookko nää ringeten pelaajiin joutunut tyytymään?  [/quote] No ainakin yksi on yhden F1-mestarin henk.koht. valmentaja, mutta muutama jääkiekkoilija (nhl ja sm-liiga) ja yksi MM-kisoissa pelannut koripalloilija. Joo, eihän nuo nyt mitään huippuja ehkä ole, mutta silti! :D Vaikkei asia nyt teille kuulu.

[/quote]

http://memecrunch.com/meme/3ARCR/asia-kunnossa/image.png

Vierailija
14/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunne sanaa rakkaus. Ainoastaan ihmisten käsittelemisen materiana.

Vierailija
15/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sekä miehissä että naisissa.t mies

Vierailija
16/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä n. Kolmekymppisenä ja vähän alle kaikki parhaat on varattuja. Sitten kun lähestytään neljääkymppiä niin alkaa olla uusintakierrokselka olevia, mutta harvoin ne ihan niitä parhaita kuitenkaan on.

Vierailija
17/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:23"]

T.M30v

[/quote]

Johtuu naisten lampaan luonteesta: nainen haluaa sen, minkä muutkin. Eli varattu mies on ykkösvalinta jos on saumaa. 

[/quote]

Eli jos haluaisi lisätä saumoja, niin olisi aina hyvä olla suhteessa ja pettää. Ihan sama kuka se nainen on, kunhan on suhteessa. On kieltämättä aika uskomatonta tämä naisten logiikka :D

Vierailija
18/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on parisuhteessa, eivätkä joudu uusintakierrokselle. Luuserit on vapaallajalalla.

Vierailija
19/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:24"]

Jotkut 30-50 vuotiaana vielä sinkkuina olevat ovat epäkelpoja ihmissuhdetaidoissaan ja se näkyy luultavasti muissakin asioissa, mutta eivät kaikki. Parisuhteessa ihminen oppii aika paljon sellaisia taitoja, joita tarvitaan elämässä ja muiden ihmisten kanssa ollessa. Joskus tämä asia näkyy jo perheen ainoissa lapsissa, he eivät vain osaa ajatella muita ihmisiä, vaan ovat täysin itsekeskeisiä ja en oman edun tavoittelijoita.

Huomaa sanat "jotkut", "eivät kaikki", "joskus". En siis yleistä ihan täysin.

[/quote]

tätähän todistaa se miten loistavasti ihmiset käyttäytyvät ja viihtyvät parisuhteissaan... loistoyksilöitä. 

Vierailija
20/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:54"]

Parhaat on parisuhteessa, eivätkä joudu uusintakierrokselle. Luuserit on vapaallajalalla.

[/quote]

Ne parhaatkin on joskus olleet vapaalla jalalla, joten logiikkasi ontuu.