Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Lahti on asua?

Vierailija
06.10.2021 |

Lapsiperheelle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen aina näitä "sisäänpäin lämpiävä paikka"-kommentteja. Tuo sama valitetaan ihan jokaisesta paikkakunnasta näissä keskusteluissa :D Me ollaan hei Suomessa, missä täällä nyt olisi jotain lupsakkaa porukkaa??

Lapphalaiset= jäyhia

Pohojammaalaiset= jäyhiä

Hämäläiset= jäyhiä

Varsinaissuomalaiset= jäyhiä

Helsinkiläiset jäyhiä JA k*sipäitä :'D

Jne, jne. Ai niin eikun Karjalassa kaikki on iloisia extroverttejä. Joopajoo.

Lahti on luonnonläheinen, ok pikkukaupunki. Täällä asuu n.120 000 ihmistä. Mitkä on ne omat traumat ja vuorovaikutustaidot? Täällä on ihania ihmisiä ja täysmulqvisteja, ihan kuten oli Hgissä ja Jyväskylässäkin kun noissa asuin. Sama esim. huumeiden (itseasiassa Helsinki siis voi luoja..) ja muiden ikävyyksien kanssa. Terveydenhuolto ok tasolla nyt, pikkuvaivat hoituu pörriäisen digiklinikan kautta (Mehiläinen osti k.yhtymän.)

Ahtiala, Jalkaranta, Ankkuri, näissä ainakin paljon lapsiperheitä. Ja Riihelässä. Keskusta on nykyään vähän niin ja näin, mutta kun se huumeongelma on yhtä paha muuallakin. Yksi miinus ainakin tulee Vapaudenkadun hirveästä arkkitehtuurista. :D Ja mäkiä on paljon!

Vierailija
22/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja pahamaineisimmat lähiöt ovat sitten Liipola ja Mukkula. Pakko sanoa, kun en muuttaisi itse noihin kumpaankaan ihan ykkösenä. Vrt. esim. Turun Varissuo, Jyväskylän Pupuhuhta, Kuopion Petonen, Tre Hervanta.

T. 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Lahteen Suomen Chikagoon

Tule Lahteen täällä jännää on

Vierailija
24/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja pahamaineisimmat lähiöt ovat sitten Liipola ja Mukkula. Pakko sanoa, kun en muuttaisi itse noihin kumpaankaan ihan ykkösenä. Vrt. esim. Turun Varissuo, Jyväskylän Pupuhuhta, Kuopion Petonen, Tre Hervanta.

T. 21

En kyllä alkaisi vertailemaan Turun Varissuota ja Tampereen Hervantaa. Hervannan huone maine tulee jostain 70-luvulta. Viimeksi tänään Tampereen poliisi kommentoi, ettei Hervannassa ole juuri mitään ongelmia tänä päivänä vaan se on lähinnä vilkas opiskelijalähiö. Tampereen ongelmat ovat muualla. Niin ja tunnen siis Turun ja Tampereen erittäin hyvin. Hervannassa olen itse asunut 7 vuotta. Varissuolle en ole koskaan kokenut erityistä tarvetta mennä muutoin kuin Tepsin lätkäharkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi