Ostin viisi vuotta sitten talvisaappaat 247 eurolla
Ja lupasin pitää niitä 10 talvea, koska olivat tällaiselle turhalle hengailijalle kuten minä liian kalliit. Nyt on tulossa kuudes talvi samoilla saappailla.
Kommentit (12)
Hyvä meininki sulla!
Joo, itse ostin yhdet kotimaiset kalliit talvinilkkurit 2017, ja ne ovat edelleen erinomaisessa iskussa. Sattumalta näin jonkin pienen kenkäliikkeen super-alessa viime keväänä samanlaiset nilkkurit mutta mustana, ja huikeassa 70% alessa. Ostin äkkiä pois. Aivan loistavat kengät, jotka menee varmasti sen kymmenen vuotta ja enemmänkin.
Pidin ensimmäistä Joutsenen untuvatakkiani 9 vuotta, pitäisin vieläkin mutta on kutistunut kaapissa.
Mä ostin vuonna 2007 pitkät mustat saappaat, mitkä maksoivat 550 euroa (olivat alennuksessa puoleen hintaan). Ovat todella kauniit saappaat ja yhä edelleen käytössä, kun haluan näyttää skarpilta.
Ap:n talvisaappaat on tulevanakin talvena vielä yli neljänkympin popot. Kyllä niillä saisi vielä muutaman talven saapastella.
Ohis, mutta kysyn nyt kuitenkin. Millä kengillä kävelette/käytte kävelyllä? Vaikea uskoa, että yhdetkään talvikengät kestäisivät sitä kymmentä vuotta, jos liikkuu vähän aktiivisemmin. Erilliset lämpimät kävely- tai urheilukengät talvimaastoon? Monetko talvikengät omistatte ja huollatteko niitä jotenkin?
Pitää varmaan alkaa käyttää useampaa kerrosta sukkia ihan vain, jotta kenkien sisäpinnat ei kuluisi puhki niin nopeasti. Jotain muita vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kysyn nyt kuitenkin. Millä kengillä kävelette/käytte kävelyllä? Vaikea uskoa, että yhdetkään talvikengät kestäisivät sitä kymmentä vuotta, jos liikkuu vähän aktiivisemmin. Erilliset lämpimät kävely- tai urheilukengät talvimaastoon? Monetko talvikengät omistatte ja huollatteko niitä jotenkin?
Pitää varmaan alkaa käyttää useampaa kerrosta sukkia ihan vain, jotta kenkien sisäpinnat ei kuluisi puhki niin nopeasti. Jotain muita vinkkejä?
Mä en pahemmin pysty kävelemään. Joten mulla on vain nuo yhdet talvikengät. Kesäkenkiäkään mulla ei ole kuin kahdet, arcopedicot ja crocksit. ap
Vierailija kirjoitti:
Pidin ensimmäistä Joutsenen untuvatakkiani 9 vuotta, pitäisin vieläkin mutta on kutistunut kaapissa.
Meillä on jälkikasvulla käytössä minun nuoruuden Joutsenen takki 80-luvun lopulta. Hyvin pelittää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erikseen urheilukengät, millä käyn kävelyllä. Yleensä Kuomat tai nastakengät, riippuen kelistä (tarvon lähinnä metsissä koirieni kanssa). Saappaitani käytän kaupungissa, olen kyllä myös kävellyt ahkerasti niillä ja vaihdan niihin aina korkolaput ja pohjat tarpeen mukaan. T. 4
Ostin vaimolleni kesäkengät kirpputorilta 50 sentillä. Tämä kiittämätön kulutti ne puhki jo kuudessa kesässä.
Ostin kondoomeja helmikuun 23. päivä vuonna 1997 kun sain tädiltäni hieman rahaa. Vieläkin on samat kondoomit lipaston laatikossa!
Jaa-ha.