Töissä R-kauppiaalla?
Meidän kioski on menossa lähiaikoina kauppiaalle ja pitkään ketjussa työskennelleenä se hiukan jännittää. Onko täällä ketään, joka olisi töissä R-kauppiaalla ja miten on kokenut sen verrattuna ketjun palveluksessa olemiseen?
Kommentit (6)
Meillä aivan mahtava kauppias, pitää meijän puolta ja homma ei muuttunu oikeestaan mitenkään ketjuversioon verrattuna, entinen esimies siis. Tiedän monia kauppiaita joille en lähtis töitä tekemään, enkä varmasti lähtis ihan upouuden ärräläisen jengiin.
Oon ollu jonkun aikaa kauppiaalla. Irtisanoin itseni juuri. Olen mieluummin ketjulla restappina...
Ei ole mitään helppoa olla meidän kauppias on boss lippu lappua joka puolella tämä väärin tämä väärin
aluepäällikkö kuulemma sanoo että myyjät on varkaita lopputili sano irti plää plää
olen ollut itse ärrällä 20 vuotta ja täytyy sanoa että kauhea katsella kauppiaan touhua vakioasiakkaita
jää pois huonon palvelun takia . Nämä uudet kauppiaat pitäisi kouluttaa asiakaspalveluun ja tiimin vetäjiksi. En tiedä mitä tilastoja heille oikein kioskista näytetään mutta ei todellisia
up