Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä R-kauppiaalla?

Vierailija
29.11.2014 |

Meidän kioski on menossa lähiaikoina kauppiaalle ja pitkään ketjussa työskennelleenä se hiukan jännittää. Onko täällä ketään, joka olisi töissä R-kauppiaalla ja miten on kokenut sen verrattuna ketjun palveluksessa olemiseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan mahtava kauppias, pitää meijän puolta ja homma ei muuttunu oikeestaan mitenkään ketjuversioon verrattuna, entinen esimies siis. Tiedän monia kauppiaita joille en lähtis töitä tekemään, enkä varmasti lähtis ihan upouuden ärräläisen jengiin.

Vierailija
4/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu jonkun aikaa kauppiaalla. Irtisanoin itseni juuri. Olen mieluummin ketjulla restappina...

Vierailija
5/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run run run

Vierailija
6/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään helppoa olla meidän kauppias on boss lippu lappua joka puolella tämä väärin tämä väärin

aluepäällikkö kuulemma sanoo että myyjät on varkaita lopputili sano irti plää plää

olen ollut itse ärrällä 20 vuotta ja täytyy sanoa että kauhea katsella kauppiaan touhua vakioasiakkaita

jää pois huonon palvelun takia . Nämä uudet kauppiaat pitäisi kouluttaa asiakaspalveluun ja tiimin vetäjiksi. En tiedä mitä tilastoja heille oikein kioskista näytetään mutta ei todellisia