Kertokaa kosmetiikkatestereistä, joita olette saaneet? Mistä saitte, saitteko kenties yllättävän monta?
Oletteko kärkkyneet testereitä, ja mistä kannattaa kärkkyä?
Itse sain nuorena Stockan kosmetiikkaosastolta "testerin" Lancomen Bi-phase -meikinpoistoaineesta, paitsi että se oli samankokoinen kuin mitä myytiin kolmen pullon pakkauksissa laivalla. Siis isompi kuin huulipunapuikko. Kysyin vielä, että saanko oikeasti ottaa tämän. Hän antoi sen. Nykyisin tuollaista ei tapahtuisi. Tämä oli 90-luvun alkua.
Kommentit (9)
No aina noita saa ihan pyytämättä kun ostaa jotain. Ehkä naisille eivät enää anna jos ei muka saa.
Minä saan aina.
Ostan kosmetiikkaa sadoilla euroilla kuussa.
Tutut myyjät antaa aina muutaman tuoksunäytteen (ysl, dior ym) meikkipussin, seerumeita
ym kaupanpäällisiä.
Ovat käteviä lentokoneen vessassa , jos on yön yli lento.
Ostopaikat: Sokos , Stockmann
Tilaan kosmetiikkani Sokkarin verkkokaupasta ja paketista löytyy aina myös useita testereitä, usein yksi tai useampi saman merkin mitä olen sillä kertaa tilannut ja sitten joku erimerkkinen. Mullakin nuo testerit menee aina matkustuskäyttöön.
Minä sain tuon meikinpoistoaineen, vaikka en ostanut mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Minä saan aina.
Ostan kosmetiikkaa sadoilla euroilla kuussa.
Tutut myyjät antaa aina muutaman tuoksunäytteen (ysl, dior ym) meikkipussin, seerumeita
ym kaupanpäällisiä.
Ovat käteviä lentokoneen vessassa , jos on yön yli lento.
Ostopaikat: Sokos , Stockmann
Miksi ostat kosmetiikkaa sadoilla euroilla kuussa? Mihin ne menevät?
Ne on näytteitä eikä testereitä. Testerit on niitä, joita voi kokeilla kaupassa.
t. Jankkaaja
Voisin vaikka lähettää halukkaille. Työn puolesta minulla on valtavia määriä enkä ehdi kaikkia käyttämään mitenkään. Uusiakin tulee koko ajan. Näitä pieniä erikoiskokoja sisältäviä pussukoita kymmeniä turhana tällä hetkellä. Siis jos joku niitä oikeasti näin kovin haluaa?
Testerihullu