Naapuri on melkein aina yhtäaikaa vessassa.
Ihme sattumaa vai mitä vattua? Joskus minä ehdin vetää pöntön ensin ja toisinaan naapuri ehtii ensin. Pelkästään tänä aamupäivänä on kolme kertaa vedetty pöntöt muutaman sekunnin välein. Onko meillä jokin synkronoitu rakon ja suolen toiminta?
Äänet kuuluu aivan järkyn hyvin. Koita siinä olla nauramatta kun kuuluu sarjatuli rupsutusta. Voi olla että naapuri pitää mua hulluna. Luultavasti on kuullut kun nauran.
Kommentit (12)
Siinä kaksi hullua äheltämässä paskaa.
rupsutatko vuokralla jonkun asuntoa
Odotan aina vessassa, että naapuri menee tarpeilleen. Kirjaan ajankohdan vihkoon ja Sitten vedän pytyn signaaliksi.
Mulla on naapuri, joka ei tajua, ettei kylpyhuoneiden välillä ole yksityisyyttä. Tiedän ihan liikaa heidän parisuhteestaan, ongelmista vaikka opiskelukavereiden tai suvun kanssa ja hääsuunnitelmista. Kohtuu skitso olo.
Heillä on siis tapana puhua asiat suihkussa, ja kuuluvasti.
Vierailija kirjoitti:
rupsutatko vuokralla jonkun asuntoa
Voi kuule niin maan perusteellisesti. Pahimmillaan naapurin koirakin ulisee kun kaasutan. Koiva paaka.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kuulleet pinpin suhinaa?
Hyi yök. South parkissa tajusivat kieltää moisen ällöttävyyden. Onhan se fiktiivinen sarja mutta siinä jaksossa käsiteltiin todella vakavaa ällöä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kaksi hullua äheltämässä paskaa.
Hullu saa olla muttei tyhmä. Sinä se taidat pitää kaiken paskan sisälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naapuri, joka ei tajua, ettei kylpyhuoneiden välillä ole yksityisyyttä. Tiedän ihan liikaa heidän parisuhteestaan, ongelmista vaikka opiskelukavereiden tai suvun kanssa ja hääsuunnitelmista. Kohtuu skitso olo.
Heillä on siis tapana puhua asiat suihkussa, ja kuuluvasti.
Kannattaa kertoa naapurillesi, että vietät kylpyhuoneessasi paljon aikaa. Koska kukapa nyt ei viettäisi, jos naapurilla on mehukkaita juttuja?
Onko teillä yhteinen vessa käytävällä?
Käykö kumminkin siinä välilläkin, jos on vaikka tauti?