Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säätöni sai tinder viestejä tapaamisemme aikana. Pitäisikö suuttua?

Vierailija
28.11.2014 |

Okei olemme vasta tapailleet muutaman viikon eikä mitään ole sovittu, mutta silti loukkasi se, että näköjään on kiinnostunut muistakin naisista. Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää montaa, pitää varalla, etsii parhaimman... Sitä se tinder-deittailu on.

Vierailija
2/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutkin samaa mieltä? :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tapailla muitakin naisia.

Vierailija
4/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että loukkaa! :(  Muakin harmittaa aika kun tapaamme "hoitoni" kanssa ja hän tekstaa muille. Tiedän, että tapailee toista.. :(

Vierailija
5/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:30"]

Uskon että loukkaa! :(  Muakin harmittaa aika kun tapaamme "hoitoni" kanssa ja hän tekstaa muille. Tiedän, että tapailee toista.. :(

[/quote]

jos ihminen jolle annat pillua tapailee toista niin miski loukkaannut? etsä sen kanssa seurustele.

Vierailija
6/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyis ite tuollaista...

Vierailija
7/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa mieheltä

Vierailija
8/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:14"]Okei olemme vasta tapailleet muutaman viikon eikä mitään ole sovittu, mutta silti loukkasi se, että näköjään on kiinnostunut muistakin naisista. Vai mitä mieltä olette?
[/quote]

No ei pidä, olet yksi monista. Yäk.

Vierailija
9/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Hyväksy se, että jos olette tinderissä siellä on kymmeniä, ellei satoja muita vaihtoehtoja.

Mikä saa sut olettamaan, että olisit niin kiinnostava että mies olisi superkiinnostunut susta parin viikon jälkeen jo?

Vierailija
10/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:35"]

naiset on NIIN epätoivosia.

[/quote] no eiks toi nyt kerro miehen epätoivosta? etsii etsii etsii... vaan ei löydä. 

törkeäähän toi on! nöyryyttää ja häpäisee naista.

Vierailija
11/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suuttua pitäisi? Tee vain johtopäätökset. Jos haluat "säätää" sellaisen miehen kanssa, joka ei samanaikaisesti säädä muiden kanssa, niin lopeta tuon kanssa säätäminen ja etsi joku muu. Mitä se suuttuminen kannattaa jonkun vasta tavatun kanssa, ethän sinä sitä voi muuttaa. Sait selville mikä on ko. henkilön toimintatyyli ja itse päätät oletko sellaisen kanssa tekemisissä. 

Jonkun vastaus, että mies ei voi olla "vielä" niin kiinnostunut että jättäisi muiden vaihtoehtojen tutkailun, on ihan potaskaa. Mies joka käyttäytyy noin, ei koskaan tulekaan kiinnostumaan niin paljon. Selvää on, ettei mies ole ihastunut jos käyttää tinderiä tapaamisen *aikana*. Mutta ei siinä tosiaan mitkään suuttumiset auta eikä vaikuta aivan ventovieraan ihmisen toimintatapaan, toimi nyt vain niin kuin pidät itsellesi sopivana. 

Vierailija
12/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olisin sinuna vihainen itselleni siitä, että olen alentunut johonkin niin noloon ihmistyyppiin kuin tinderöitsijät. Like hello, kukaan normaaliälyinen ihminen ei käytä niin noloja sovelluksia.

Vierailija
13/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:14"]

Mies joka käyttäytyy noin, ei koskaan tulekaan kiinnostumaan niin paljon. Selvää on, ettei mies ole ihastunut jos käyttää tinderiä tapaamisen *aikana*.

[/quote]

Sulle varmaan tulee järkytyksenä, että tapailussa ei olla takuulla aina ihastuneita alussa. Tapailun aikana ihastutaan, tai sitten ei ihastuta. Tästä syystä ihmiset tapailevat ja voi olla monta kenen kanssa treffailee ja joista on kiinnostunut - näistä välttämättä minkään kanssa tunteet ei muodostu.

Naiset on kyllä tajuttoman pihalla siitä miten miehet toimii, ei herranjumala :D

Vierailija
14/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just toi mua vituttaa nykyisessä tapailukulttuurissa! Jos minä näen mielenkiintoisen miehen ei minulla riitä aika tai kiinnostus lämmitellä muita miehiä. Miksi ei voi vaan katsoa mihin se yksi juttu johtaa vaan pyörittää jotain 10 muijaa. Todella epäromanttista, jaksa kilpailla mistään idiootti miehestä.

Vierailija
15/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:30"]

just toi mua vituttaa nykyisessä tapailukulttuurissa! Jos minä näen mielenkiintoisen miehen ei minulla riitä aika tai kiinnostus lämmitellä muita miehiä. Miksi ei voi vaan katsoa mihin se yksi juttu johtaa vaan pyörittää jotain 10 muijaa. Todella epäromanttista, jaksa kilpailla mistään idiootti miehestä.

[/quote]

Olet oma itsesi ja katsot riittääkö se, mitä muuta luulet 'kilpailun' olevan?

Vierailija
16/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:14"]

Okei olemme vasta tapailleet muutaman viikon eikä mitään ole sovittu, mutta silti loukkasi se, että näköjään on kiinnostunut muistakin naisista. Vai mitä mieltä olette?

[/quote]

miksi kuvaat sitä sanalla SÄÄTÖ?  koska et suhtaudu itsekään siihen mitenkään vakavasti.  

jos sulla olisi kuvainnollisesti munat ja selkäranka niin OLISIT SANONUT suoraan ettet pidä siitä että tapaamisen aikana räplätään munia tai älyttömyyspuhelinta.  

t. m46 

Vierailija
17/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty tapailla useampaa, mutta treffien ajaksi pitäisi pystyä fokusoitumaan siihen yhteen 100÷:sesti

Vierailija
19/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä häivyn paikalta jos/kun toinen alkaa somessa viettämään aikaa. Vakiintuneessa suhteessa toki jo siedän.

Vierailija
20/34 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:30"]just toi mua vituttaa nykyisessä tapailukulttuurissa! Jos minä näen mielenkiintoisen miehen ei minulla riitä aika tai kiinnostus lämmitellä muita miehiä. Miksi ei voi vaan katsoa mihin se yksi juttu johtaa vaan pyörittää jotain 10 muijaa. Todella epäromanttista, jaksa kilpailla mistään idiootti miehestä.
[/quote]

Oon sun kanssa aika samoilla linjoilla, jote itse en pystyisi edes olemaan missään "säätösuhteessa". Omassa, melko tuoreessa suhteessa juteltiin nämä asiat selväksi jo toisilla treffeillä, vieläpä miehen aloitteesta.

Toisaalta olen kuitenkin tässä ap:n tapauksessa sitä mieltä, että jos ette ole sopineet seurustelusta tai ainakin siitä, ettei muita saa tapailla, mies ei ole tehnyt mitään väärää. On toki silti mieheltä aika tökeröä tinderöidä ap:n seurassa ja aivan ymmärrettävää, että se tuntuu loukkaavalta.

Kannattaisi varmaan ihan reilusti puhua asiasta. Kenties mies onkin valmis tapailemaan vain ap:ta? Jos ei ole ja se tuntuu häiritsevältä, on varmaankin syytä etsiä mies, joka on samoilla linjoilla tapailun/seurustelun sääntöjen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi