Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräämisvalo

Vierailija
05.10.2021 |

Auttaako heräämään aikaisemmin? Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään heti, kun sarastusvalo käynnistyy, eikä valoa sanottavammin edes näy. Minun kohdallani laite siis toimii kuin tavallinen herätyskello.

Olen lainannut sarastusvaloani muutamalle ihmiselle, ja heistä jokainen on tykännyt kovasti. Ongelmaksi on joillakin koitunut se, että samassa sängyssä nukkuva puoliso ei ole tykännyt yhtään.

Jos haluat tottua heräämään aikaisemmin, et tarvitse sarastusvaloa vaan kirkasvalolaitteen. Sitä taas ei käytetä heräämiseen, vaan nukkumisen ja valveillaolon tasapainottamiseen. Minä olen käyttänyt kirkasvalolaitetta siitä lähtien, kun ne tulivat markkinoille.

Vierailija
2/4 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako heräämään aikaisemmin, mutta helpommin myös tosi aikaisin. Ilman valoa tuntuu kuin yrittäisi herätä horroksesta, valon kanssa herääminen tuntuu luonnollisemmalta.

Heräämisvalon lisäksi käytän pimeänä ainana pientä kirkasvalolamppua joka möllöttää aamupalapöydässä sen ajan kun syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei auttanut, lähinnä hämmennys, että miksi on valoisaa, kun se alkoi piippaamaan. Puolisoni taas ihastui ikihyviksi siihen valoon, mutta hermostui minuun, kun hän oli noin 10minuutissa hereillä virkeänä ja odotteli sitten 20min, että minä tajuan herätä. Ostimme valon, koska minun piti herätä ennen puolisoa. Hän nykyään käyttää sitä ja minulla on tavallinen kello.

Vierailija
4/4 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa aivoon, kun pitää vetää peittoa aamulla pään päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan