Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasmir-aivan huikea!!!! nyt nelosella

Vierailija
28.11.2014 |

laulaa paremmin kuin janna tuon stayn... aivan huikea ääni miehellä! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana <3 ei janna yltänyt lähellekkään...

Vierailija
2/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna paljon herkempi ja moniulotteisempi tulkitsija, jäi sen kasperin mölinän jalkoihin. Pitäisi antaa enemmän taiteellisemmalle tulkinnalle tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tuomas K ei osaa

Vierailija
4/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin Kasmirin laululahjoja pari viikkoa sitten Tartu Mikkiin -ohjelmassa. Lauloi upeasti englanniksi.

Kasmirilla aivan upea ääni. Voisi menestyä Suomen edustajana Euroviisuissakin. Parrakas metsuriseksuaali, joka laulaa kuin engeli. Tosi hyvää ja luonnollista englanninkielistä ääntämystä. Kansainvälinen ääni. Ihanan lupsakka olemus ja sympaattinen luonne.

Myös Jannika B ja Janna lauloivat ihan hyvin. Tuomas Kauhanen ei oikein sovi joukkoon. Se räppiveto tuossa Hallelujahin taustalla vielä meni, mutta se aiempi Anssi Kela-veto oli aivan kamalaa kärsimystä kuunnella.

Vierailija
5/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana Kasmir!

Vierailija
6/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nää on? Onko ulko-vai kotimaisia (ilmeisesti) laulajia?

Vierailija
7/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteo uudesta Jukebox-ohjelmasta? On siinä harvinaisen pelle formaatti! Katsoin ekna jakosn ja toka ei mene edes tallennukseen, oli nin suuri pettymys.  Miksi ihmeessä pitää muka "arpoa" tyylilaji ja artisti jokaiselle esiintyjälle, kun kappaleet on etukäteen sovitetu ja harjoiteltu huolelisesti. Naurettavaa vedätystä ja tylsää jaarittelua. Muuten olen sitä mieltä, että Kasmir on hyvä laulaja.

Vierailija
8/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Kasmir veti hyvin. Mutta toi ohjelma on jotenkin...vajaa. Siis, ihan kuin noi tyypit kävis vähän hitaalla, juontaja, yleisö ja kilpailijat puoliunessa. Ei uskoisi että on musiikkikilpailu kyseessä.

Vierailija
9/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihan vajaa ohjelma! Yök, tuo Jannika B, mikä määkijä! Kasmir paras.

Vierailija
10/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:17"]

Janna paljon herkempi ja moniulotteisempi tulkitsija, jäi sen kasperin mölinän jalkoihin. Pitäisi antaa enemmän taiteellisemmalle tulkinnalle tilaa.

[/quote]

Olen ihan eri mieltä. Janna ei kykene tulkitsemaan aidosti ja se ääni on jotenkin...tulkinta on jotenkin päälleliimattua.

Vierailija
11/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa jotain erittäin negatiivista (yleensä en vaivaudu), mut mä ihmettelen ton Jannika B:n suosiota. Mimmi on niin teennäinen, täysin keskinkertainen, sellainen keskiluokkaisen perheen paapottu prinsessa, joka on päättänyt et minusta tulee laulaja ja tähti. Ei meinannut onnistua, mut sitten pokasi tekosyvällisyyden isän ja äidin, pikkuporvari Toni Wirtasen ja jopa lähti ura nousuun.

Kasmir on lahjakas laulaja. Samoin laulujensa sanat poikkeavat tavanomaisesta poppishutusta, niissä on jujua.

Vierailija
12/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:00"]

Nyt täytyy sanoa jotain erittäin negatiivista (yleensä en vaivaudu), mut mä ihmettelen ton Jannika B:n suosiota. Mimmi on niin teennäinen, täysin keskinkertainen, sellainen keskiluokkaisen perheen paapottu prinsessa, joka on päättänyt et minusta tulee laulaja ja tähti. Ei meinannut onnistua, mut sitten pokasi tekosyvällisyyden isän ja äidin, pikkuporvari Toni Wirtasen ja jopa lähti ura nousuun.

Kasmir on lahjakas laulaja. Samoin laulujensa sanat poikkeavat tavanomaisesta poppishutusta, niissä on jujua.

[/quote]

Jannika käsittääkseni perusti oman levymerkin ja löi itsensä läpi Onnenpäivä-sinkullaan ennen kuin tapasi Tonin. Jannika ei kuulu omiin suosikkeihini, mutta on hänellä ihan persoonallinen ääni kuitenkin.

Ja Kasmir on upea.

Vierailija
13/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä. :)

Vierailija
14/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelin ton just netistä. Onpa törkeän huono formaatti; jokainen laulaja on kaikesta päätellen valinnut itse etukäteen biisinsä ja siihen itselleen sopivimman genren. Biisit sovitettu ja harjoiteltu etukäteen. Sit nää muka "arvotaan". Hah.

Kasmir yllätti kyllä mutkin, mut oonki kuullu aiemmin vain Vadelmaveneen. Aika hyvä äänenkäyttö.

Tuomas Kauhasen kannattaa pysyä räpissä.

Jannasta en saa mitään irti, se on mitäänsanomaton ja vaisu.

Jannika B. yllätti luontevalla esiintymisellään. Ääni on persoonallinen.

Ei mun tyylistä musaa lainkaan, mut annan itelleni anteeksi katsomisen, koska flunssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi