Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on yksi harvoista oikeasti itsenäisesti eurooppalaisista valtioista

Vierailija
28.11.2014 |

Lähes jokaisessa Euroopan maassa on USA:n sotilastukikohtia. Ne ovat tavallaan miehitettyjä maita. Suomi on poikkeus. Suomessa on vain suomalaisia sotilaita.

Suomi on itsenäinen maa. Se on harvinaista Euroopassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole. Suomi elää edeleen Ruotsin alaisuudessa ja RKP vahtii täällä Ruotsin etua ja vaatii kaikki opiskelemaan pakkoruotsia.

Vierailija
2/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:30"]

Eihän ole. Suomi elää edeleen Ruotsin alaisuudessa ja RKP vahtii täällä Ruotsin etua ja vaatii kaikki opiskelemaan pakkoruotsia.

[/quote]

Englannin kieli on Suomessa käytännössä lähes yhtä pakollista kuin ruotsikin. Oikeastaan vielä pakollisempaakin. Monissa erityiskouluissa opiskellaan vain englantia, ei ruotsia ollenkaan. Kyllä minun ainakin oli pakko opiskella koulussa englantia, ei sille ollut mitään vaihtoehtoa, ja minä kävin kuitenkin ihan tavallista koulua. Monien yritysten nimet ovat englanninkielisiä. Televisiosta tulee englanninkielisiä ohjelmia. Kahviloiden ovessa lukee englanniksi open. Kaikkien oletetaan osaavan englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:38"]

[/quote]

Englannin kieli on Suomessa käytännössä lähes yhtä pakollista kuin ruotsikin. Oikeastaan vielä pakollisempaakin. Monissa erityiskouluissa opiskellaan vain englantia, ei ruotsia ollenkaan. Kyllä minun ainakin oli pakko opiskella koulussa englantia, ei sille ollut mitään vaihtoehtoa, ja minä kävin kuitenkin ihan tavallista koulua. Monien yritysten nimet ovat englanninkielisiä. Televisiosta tulee englanninkielisiä ohjelmia. Kahviloiden ovessa lukee englanniksi open. Kaikkien oletetaan osaavan englantia.

[/quote]

Englanti ei ole lain mukaan pakollista Suomen kouluissa. Eikä Suomessa ole "englantilaista kansanpuoluetta", jonka tärkein asia olisi pakottaa suomalaiset opskelemaan pakolla englantia.

Vierailija
4/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pari USA:n tukikohtaa, kuin osa Putlerin imperiumia.

Vierailija
5/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi itsenäinen! Talous täysin riippuvainen venäjästä ja ulkopoliittiset päätökset tehdään sillä perusteella mitä venäjä/putin siitä ajattelee!

Vierailija
6/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulma on vähintäänkin arveluttava näin trolliarmeijoiden aikana..

Vierailija
7/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:38"]

[/quote]

[/quote]

Englanti ei ole lain mukaan pakollista Suomen kouluissa. Eikä Suomessa ole "englantilaista kansanpuoluetta", jonka tärkein asia olisi pakottaa suomalaiset opskelemaan pakolla englantia.

[/quote]

Ei ole lain mukaan pakollista, mutta kuten sanoin, käytännössä on. Englantilaista kansanpuoluetta ei tarvita, koska suomalaiset ovat muutenkin niin englantilaismielisiä. Tutkitustikin tiedetään suomalaisten pitävän eniten englantilaisista.

Vierailija
8/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloo... Venäjä haluaa Suomen olevan heikko ja liittoutumaton, siksi trollit tällä hetkellä kehuvat Suomen armeijaa, liittoutumattomuutta yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi