Voi helv.... palkka ei oo tullu :(
Vaikka tänään pitäisi olla tilipäivä.. kurkkasin tilille ja eihän sinne tule mitään tullut!!! :( Että mua suututtaa. Onko vielä mahdollista, että pankki tekisi ajot ja palkka tuli vielä myöhemmin tässä aamusella..?
:(
Kommentit (12)
On mahdollista että tulee myöhemmin, kello on vasta kuusi. Ja jos ei ala kuulua, niin ota äkkiä yhteyttä palkanlaskentaan. Kyllä ne saa laitettua sen palkan pikana vielä myöhemminkin päivällä, jos on jostain syystä jäänyt tulematta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 06:44"]
Mulle tuli! Tilillä nyt 16000 €!
[/quote]
Summasta päätellen lopputili ja lomarahat, tosin ihan ok. summa lopputiliksikin. Vai oliko tilillä ennen tilin tuloa 13800€
Usein ilmestyy vasta joskus klo 8 tienoilla. Odota rauhassa.
Voi se tulla ihan mihin aikaan vain. Onko sun eka palkka vai onko kokemusta siitä miten aikaisemmin on tilille ilmestynyt? Meillä palkat tulevat aina puolen päivän jälkeen. Tarkistan vanhasta tottumuksesta. Joskus aikanaan palkka oli sitä kaliiberia että viimeiset päivät meni ilman rahaa ja sitä palkkapäivää odotettiin. silloin ei voinut vielä netin kautta tarkistaa vaan piti käydä automaatilla. Se silloinen firma silloin maksoi aina niin ajoissa että raha oli heti puolen yön jälkeen.
Mulla tulee yleensä päivää ennen eli torstaisin on jo aamulla tullut 6-7 aikaan, vaikka pitäisi tulla pe! Kyllä se on aina tullut tilille aamulla, kerran ei tullut ja sainkin sitten vasta maanantaina. No, toivotaan että saat tän päivän sisällä!
Tuohan riippuu ihan kuka sen palkan sulle maksaa ja mitä kautta. Meillä esim palkka tulisi kuun vika, eli tänään. Ja tulikin aamuyöllä joskus kuten aina. Kaveri taas joutuu aina kyttäämään, tulee yleensä jossain vaiheessa aamupäivällä.
Mulla oli palkka kävässy tilillä ja meni aman tien...
Tuskin. Soittaisin sinuna palkanmaksajalle.