Otan koronarokotteen vasta, kun laihdutukseni on ohi
(Siis jos otan, en ole vielä aivan varma.)
En halua nyt tulla kuumeeseen tai johonkin uupumusoireyhtymään, juuri kun olen löytänyt motivaation laihduttamiseen. Vitamiineja syön koko ajan eikä ole ollut edes flunssaa koko korona-aikana (*koputtaa puuta*).
Mitäs tähän sanotte?
Kommentit (9)
Ymmärrän. Minä olen jättänyt masennuslääkkeet syömättä ihan vaan siksi, etten halua ottaa riskiä lihomisesta.
Parin päivän kuume eli yli 38 astetta on aika harvinaista rokotuksen jälkeen. Lämpöilyä voi olla.
Koronan sairastaminen epäilemättä tehostaa laihdutusta jos sen saat. Teho-osastolle jos joudut niin sitten kadonnee kyllä jo lihaksetkin... Ja mullan alla törröttää enää vaan luut.
Vierailija kirjoitti:
Koronan sairastaminen epäilemättä tehostaa laihdutusta jos sen saat. Teho-osastolle jos joudut niin sitten kadonnee kyllä jo lihaksetkin... Ja mullan alla törröttää enää vaan luut.
Höpö höpö
Lihavalle koronatartunta on paljon vaarallisempi. Ota rokotus nyt vaan. Sairaalat alkaa olla täynnä. Jouduin itse teholle kroonisen sairauteni vuoksi, ja siellä makasin tipassa odotushuoneessa koko päivän. Koronaeristys siipi vie paikkoja, joten osastopaikat oli täynnä.
Hieno homma ja hyvä suunnitelma