Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen niin laadukkaiden kenkien taso laskenut

Vierailija
04.10.2021 |

Olen nyt kahteen otteeseen tilannut netistä ennen hyväksi havaitsemaltani tunnetulta merkiltä kengät. Kyseessä ei ole mikään luksusmerkki, mutta kylläkin laadukkaana pidetty merkki.

Kummallakin kerralla jouduin palauttamaan nuo kengät, koska ne olivat selvästi pienempää ja kapeampaa kokoa kuin ennen. Olin aika yllättynyt. Lisäksi ne eivät olleet kovin laadukkaan vaan pikemminkin heppoisen oloiset. Hinta kuitenkin oli sama kuin ennenkin, ei ollut laadun heikkenemisen myötä hinta laskenut.

Onkohan tämä kovinkin yleistä eri kenkämerkeillä, onko kukaan huomannut tällaista muutosta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen huomannut omissa Eccoissani. Kymmenisen vuotta sitten ostaessani olivat useamman millin korkeammat, ja nyt taso on laskenut. Kantapään kohdalla lähes puoli senttiä. 

Vierailija
2/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecco kengistä on vain merkki jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerit nykyisin huonompia kuin ennen.

Vierailija
4/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa tuotteissa tuo oikein korostuu, laatu laskee ja hinta nousee koska voittojen maksimointi ja kulujen minimoima

Vierailija
5/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondit alkaa olla samaa tasoa halpiskenkien kanssa. Ostin niitä aina ennen.

Vierailija
6/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. Palautin molemmat parit.

Ostin sitten talvikengiksi Musse & Cloud'in nahkasaappaat. Espanjalaiset, luulisi niiden nahkakengät.

Vierailija
7/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten jalaksen ja sievin taso laskenut alle arvostelu asteikon. MIKSI. laadusta olisin valmis ollut maksamaankin.. noista kenkän näköisistä kyhäelmistä en mitään, palatkaa 70-80 lukujen toimiviin jalkineisiin. heittäkää nykyiset suunnittelijat pihalle. pilaavat toimivat kestävät hyvät pitää jalkineet. 

Vierailija
8/12 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman huomion ainakin Ecco-kengissä. Halpiskenkien tuntuisia kalliilla hinnalla.

Vierailija
9/12 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli nyt minunkin todettua. Tilasin Eccot ja jouduin palauttamaan. Kapeahkot, epämukavan tuntuiset ja muovinen, liukas pohja.

Hinta kuitenkin korkea.

Mistähän löytäisi laadukkaat kävelykengät.

Vierailija
10/12 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-80 luvulla hyviä jalkineita kirjoitti:

suomalaisten jalaksen ja sievin taso laskenut alle arvostelu asteikon. MIKSI. laadusta olisin valmis ollut maksamaankin.. noista kenkän näköisistä kyhäelmistä en mitään, palatkaa 70-80 lukujen toimiviin jalkineisiin. heittäkää nykyiset suunnittelijat pihalle. pilaavat toimivat kestävät hyvät pitää jalkineet. 

Jalasta ei enää tehdä Suomessa. Sieviä tehdään. En enää osta tästä syystä Jalaksen huonolaatuisia kenkiä. Sievit olleet ok.

Vierailija
11/12 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

De var av skit kvalitet från första början.

Vierailija
12/12 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pitkään Adidaksen mustia nahkalenkkareita ja muutama vuosi sitten huomasin, että tietty pehmeys oli niistä kadonnut. Siis uudet eivät olleet enää sellaiset mukavat. Sisäpohja oli halvanoloinen. Eikä ole kyse siitä, että ne käytössä pehmenee ja siksi uudet tuntui oudoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä