Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelu ja työtodistukset

Marde
04.10.2021 |

Moi
Olen viimeisen parin vuoden aikana ollut monissa työhaastatteluissa, missään niissä ei ole pyydetty minua niitä näyttämään. Onko tämä jokin nykyinen trendi vai mitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pyydetä kuin korkeintaan, jos pääsee viimeiselle haastattelukierrokselle.

Vierailija
2/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Olen tänä aikana tullut valituksi, eikä silloinkaan ole pyydetty. Ihmettelen asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole pyytänyt ja olen liki 50v. Useampia työpaikkoja hakenut ja saanut.

Vierailija
4/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ehkä olemus ja läsnäolo vaikuttavat enemmän.

En tiedä onko some syynä. On totuttu ihmisten kuviin ja tietoihin netin välityksellä. Live-esiintyminen sitten ratkaisee?

Vierailija
5/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ehkä olemus ja läsnäolo vaikuttavat enemmän.

En tiedä onko some syynä. On totuttu ihmisten kuviin ja tietoihin netin välityksellä. Live-esiintyminen sitten ratkaisee?

Mielenkiintoinen pointti! Olen 53-vuotias, minusta ei somesta paljoa löydy. Haastiksissa olen kyllä todella läsnä.

Ap

Vierailija
6/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko negatiivista jos ei pidä sosiaalisen median tilejä?

Vierailija
7/10 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cv riittää, kun hakee. Kun tulee valituksi niin voidaan pyytää todistukset. Jossain sote - alalla ne on pakko näyttää. Samoin sähköala ym mikä on luvanvaraista toimintaa.

Vierailija
8/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella toimintatavalla huijaaminen on helppoa, kirjoittaa CV:hen mitä haluaa, ja mitään ei tarkasteta.

Vierailija
9/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei niitä paljoa tarkastella. Piirit on kuitenkin niin pienet, että paskanjauhajat ei pitkälle pötki.

Vierailija
10/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisella toimintatavalla huijaaminen on helppoa, kirjoittaa CV:hen mitä haluaa, ja mitään ei tarkasteta.

Ja huijaamisesta jää kiinni siinä vaiheessa kun todetaan, että tyypillä pitäis olla 10 vuoden kokemus, mutta ei osaa edes alkeita…