Onko puolisosi paras ystäväsi?
Voitko kertoa hänelle kaiken, ja saatko tukea silloin kun kaipaat?
Kommentit (12)
Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Exä oli.
Ei, mun exä on edelleen mun paras ystävä. Todelliinen sielunkumppani, mutta aivan liian mieliisairas parisuhteeseen.
Ei ole. Lapsuuden ystävä on se paras ystävä.
Ei ole. Puolisoni on puolisoni, eli paljon enemmän kuin vain paras ystävä. Voin kertoa hänelle kaiken ja saan tukea. Parhaalle ystävälleni en kertoisi kaikkea.
On, voin ja saan. En aikaisemmin uskonut, että puoliso ja paras ystävä voisivat olla sama henkilö, mutta ilmeisesti olin aikaisemmin yhdessä vain väärien ihmisten kanssa.
No hyi, ei todellakaan. Mieheni on rakastettuni, lasteni isä. Mutta en hänelle kyllä kertoisi samoja asioita mitä parhaalle ystävälleni. Tuskin edes kiinnostaisi.
Ei hänkään ajattele minusta samalla tavalla, ja minusta fiksua niin. Ei ole tapana haluta kavereita tai ystäviä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Puolisoni on puolisoni, eli paljon enemmän kuin vain paras ystävä. Voin kertoa hänelle kaiken ja saan tukea. Parhaalle ystävälleni en kertoisi kaikkea.
Minä taas kerron parhaalle ystävälleni ihan kaiken, mutta en puolisolleni.
Mulle puolison ei tarvitse olla se paras ystävä.
Parhaan ystävän kanssa puhutaan eri asioista kuin puolison kanssa. En ikinä voisi kertoa kaikkea puolisolle mitä paras ystävä tietää.
No ei todellakaan. Kyllä puolisolle on kerrottu monet jutut vähään kaunistellen mitä paras ystävä niistä asioista tietää tarkalleen.
Paras ystävä ehdottomasti. Ihan kaikkea en hänelle kerro, koska joiltain asioilta haluan suojella häntä. Tosin niitä en kyllä kerro muillekaan. (Paitsi näin anonyyminä...)
on ja kyllä