Wii-pelejä Huutikseen?
Millä hinnalla kannattaisi pistää Wii-pelejä huutikseen? Meillä on esim. Lego-pelejä useampia. Mahtaako mennä kaupaksi?
Kommentit (16)
Hinta riippuu täysin pelistä ja kunnosta.
Pyyntöhinnat huutiksessa käytetyistä peleistä näyttää vaihtelevan 10-25 euroa.
Miksi et itse tarkista, millä hinnalla muut myyvät?
Ei Wii-peleistä kyllä enää voi paljoa pyytää, n. 2-3e/kpl. Tosin itse en ostaisi Wiin pelejä lainkaan huutiksesta. Wii U-peleistä kirppareilla (jossa näen pelin kunnon itse) voin maksaa 5-15e.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:25"]Ei Wii-peleistä kyllä enää voi paljoa pyytää, n. 2-3e/kpl. Tosin itse en ostaisi Wiin pelejä lainkaan huutiksesta. Wii U-peleistä kirppareilla (jossa näen pelin kunnon itse) voin maksaa 5-15e.
[/quote]No nyt menee kyllä ihan liian halvalla.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:25"]Ei Wii-peleistä kyllä enää voi paljoa pyytää, n. 2-3e/kpl. Tosin itse en ostaisi Wiin pelejä lainkaan huutiksesta. Wii U-peleistä kirppareilla (jossa näen pelin kunnon itse) voin maksaa 5-15e. [/quote]No nyt menee kyllä ihan liian halvalla.
[/quote]
Pakkohan ei ole myydä. Kerroin millä hintaa itse myyn ja ostan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:25"]Ei Wii-peleistä kyllä enää voi paljoa pyytää, n. 2-3e/kpl. Tosin itse en ostaisi Wiin pelejä lainkaan huutiksesta. Wii U-peleistä kirppareilla (jossa näen pelin kunnon itse) voin maksaa 5-15e. [/quote]No nyt menee kyllä ihan liian halvalla.
[/quote]
Pakkohan ei ole myydä. Kerroin millä hintaa itse myyn ja ostan.
[/quote]Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia ilmaisen perässä juoksijoita kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:30"]Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia ilmaisen perässä juoksijoita kuin sinä.
[/quote]
Vai niin. Tämmönen keskustelu sitten. Ilkeily on pääasia...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:24"]
Miksi et itse tarkista, millä hinnalla muut myyvät?
[/quote]
Tyhmä vastaus. Siis katsoisi millä muut myyvät ja laittaisi sen mukaan hinnan vai ja sitten jäisi myymättä? Tollo. Hinta pitää laittaa niin, että menee kaupaksi.
Sellaisella hinnalla, että menee kaupaksi. Ihan turha laittaa vain näytille.
Miksi huutikseen? Mikset myy minulle suoraan?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:38"]
Miksi huutikseen? Mikset myy minulle suoraan?
[/quote]Eikös tällä palstalla ole kiellettyä käydä kauppaa? Ap
No laitetaanpas kysymys näin: Mitä maksaisit Wii-pelikonsolista, tasapainolaudasta ja 19 pelistä. Mukana liikuntapelejä muutama, sitten lastenpelejä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:18"]
Mikset lahjoita köyhille?
[/quote]No en minä mikään sosiaalitoimisto ole. Ap
Ehkä muutaman euron / peli voisi pyytää.