Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mikä ihana rauha!

Vierailija
04.10.2021 |

Sekä mies että lapset ovat töissä ja koko koti yksin minulla :). Pitkä rauhallinen aamiainen, nettisurffailua, , lisää kahvia ja mitähän sitten?
Varmaan leivon pullaa ja sämpylöitä pitkästä aikaa, neulon vauvan nuttua, lähden metsään lenkille jne. Koko päivä aikaa tehdä ihan mitä itse haluan! Todellakin kaipaan näitä päiviä aina välillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhettä ollut pakko hankkia. Jokainen päivä voi olla hyvä päivä.

Vierailija
2/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toisille hyvä elämä on sitä, että jokainen päivä on mahdollisimman samanlainen. Mä taas lukeudun tuohon samaan kastiin kuin aloittaja: vaihtelu virkistää. Ja ajattelen myös niin, että ne harvemmin saadut asiat tuntuvat todella luksukselta, kun niihin ei ole mahdollisuus joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pitkästä aikaa maanantai vapaapäivä, mies ja isompi lapsi töissä, pienempi koulussa. Koko talo yksin minun ainakin puoli neljään asti. Siivosin illalla keittiön, vessan ja imuroin pikaisesti. Aamulla oli kiva herätä suht siistiin keittiöön, kun olihan se tietty muiden pakko aamulla sotkea. Koiran kanssa pieni aamulenkki, aamupalaa molemmille, Areenasta eilinen Downton Abbey. Mitähän sitä sitten keksis. Hiljaista on.

Vierailija
4/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis kuin aloittajalla. Pitkä aamukahvisessio. Aurinko paistaa, lähtiskö ensin puolukkaan vai kauppaan. Leipominen? Ahaa, pannukakkua keiton kanssa? Vai pullaa??? Ihania kanelikierrepullia... vai puolukkapiirakkaa? Vai lukisiko hyvää kirjaa sen kaiken tekemisen sijaan? Vois kyllä tehdä tulet puugrilliin ja paistaa makkaraa... tai virkata käsityötä...

Vois tehdä kaikkea muutakin kuin kirjotella täällä...

Ihana päivä - sit kun puoliso tulee kotiin ja kysyy, miten päivä on mennyt, vastaus lienee: siinähän se

Kiva sit taas yhdessä touhuta, kun on ladattu akut yksin ololla...

Kaikki ei tosiaan tätä ymmärrä, mutta vaikea osata sellaiselle selittää.

Hyvää päivää meille!

Vierailija
5/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino sanoilla ” kaipaan näitä päiviä aina välillä.”. En kaipaa niitä elämääni joka päivä, se olisi tylsää.

Vierailija
6/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Vierailija
7/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Et sitten ole kuullut, että esim. vuorotyöläisillä on vapaapäiviä keskellä viikkoa? Eläkeläisilläkin on vapaata arkena? Joillakin on jo syysloma?

Ja joillakin vaan on näköjään paha olo kok ajan ja tarve päästä solvaamaan. Otan osaa.

Vierailija
8/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan taas ihanasta hyvänmielenketjusta saatiin jotain muuta...

Miks pitää lytätä toisten ilon aiheet? Parantaako se omaa oloa??

En vaan ymmärrä😉😉😉

Minä sit kaupan jälkeen aloinkin langan värjäyshommiin. Teetä ja mustikkaa... waude.

Lankojen kuivuessa meen ulos haravoimaan. Näin mieli muuttui, leipomiset ja puolukankeruu siirtyi...

Vierailija
9/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat ja hiljaiset päivät ovat parhaita! Rakastan niitä niin paljon, etten halua lapsia ja asun yksin.

Kohta alan leipoa korvapuustipäivän kunniaksi :) Leivoitko sinä, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän