Oletko tällä hetkellä salaa ihastunut johonkuhun?
Minä olen, mutta vain vähän. Ihastun tosi harvoin, mutta ehkä juuri siksi tämä tuntuu niin hyvälle. Kohtalotovereita?
Kommentit (7)
Kyllä,William Murdochiin <3 pusi pusi
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:40"]Minä olen, mutta vain vähän. Ihastun tosi harvoin, mutta ehkä juuri siksi tämä tuntuu niin hyvälle. Kohtalotovereita?
[/quote]ehkä. Minkälaiseen ihmiseen oot ihastunu?
Kyllä, aika paljonkin. Mutta seurustelen ja lapsi tulossa, joten saa jäädäkkin salaiseksi ihastukseksi.
No en tiedä onko nyt ihastumista, mutta kyllähän tuota lasten valmentajaa ihan mielikseen katselee:)
Olen valitettavasti, ulkomaalaiseen nettikaveriin, jonka kanssa puhumme vain seksistä :D ihan jäätävän suuret mahdollisuudet suhteeseen xF
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:40"]Minä olen, mutta vain vähän. Ihastun tosi harvoin, mutta ehkä juuri siksi tämä tuntuu niin hyvälle. Kohtalotovereita? [/quote]ehkä. Minkälaiseen ihmiseen oot ihastunu?
[/quote]
En tunne ihastustani kovinkaan hyvin. Muutaman kerran ollaan juteltu suht lyhyesti. Hän on asiantunteva ja mukava, fyysisesti vahva ja mielestäni hyvännäköinen. Vaikuttaa positiiviselta ihmiseltä. En tiedä miksi ihastuin juuri häneen enkä johonkuhun toiseen. Hänessä vain on jotain, mikä vetoaa minuun.
Millainen sinun mahdollisen ihastuksesi kohde on?
En. Ihastun helposti ja monta kertaa olen ihastunut 25 vuotisen suhteeni aikana. Mutta aina olen pitänyt ihastukseni omana tietonani enkä koskaan antanut en haitata parisuhdettani.