Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää mennä töihin. Olin työkavereiden kanssa samassa baarissa

Vierailija
03.10.2021 |

Viininjuonti lipsahti käsistä ja kyhnäsin eri miesten sylissä pitkin baaria. Näin pari tyyppiä töistä samassa baarissa, ja nyt on sellainen olo että ovat nähneet touhuni ja ajattelevat minusta pahaa. 🤦🏼‍♀️Hävettää kohdata ne naamat huomenna!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa sattuu (ainakin tämän palstan mukaan) aika paljon pahempaakin, ja silti on taas menty töihin.

Vierailija
2/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö mällit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä ite aattelisit jos näkisit työkaverin kännis baaris? Aivan, et yhtään mitään.

Vierailija
4/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kaupunki tietää että olet huōruliini, ei se tullut työkavereillesi minään yllätyksenä.

Vierailija
5/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, veikkaan että eivät ne sun työkaverit mitään niin radikaalua nähneet, mitä eivät olis ennen kokeneet.... Pää pystyyn! Sä saat tehdä vapaa-ajallasi ihan mitä huvittaa!

Mut ymmärrän kyllä morkkiksen. Itse olin nuorempana se firman bileiden "varma sekoilija". Varmaan noin 7 työpaikkaa olen joutunut vaihtaa, koska olen mokaillut kännissä niin pahasti esim pikkujouluissa, että joko kollegat on myötähäpeilleet silmät päästään tai itte en oo myöhemmin päässyt yli sekoiluistani.

Nykyään en juo kuin harvoin, silloinkin tyyliin max 5 annosta. Alkoholi ei mulle sovi. Onneksi ei enää edes huvita baareissa juoksentelu, kun on perhettä ja ihana parisuhde...

Jos joku sulle kuittailee duunissa jotain, senkus oot vaan pokkana "niin sekoilinkin eri miesten kanssa, entäs sitten?" :D

N32

Vierailija
6/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mukava nähdä työkaveri oikein tositoimissa mutta pelkkä kännissä sekoilu ei ole mitään ainakaan minulle.

M38

Vierailija
7/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vain eletään.

Vierailija
8/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vaikuttaa työkavereiden suhtautumiseen…en usko että kukaan ottaa sinua enää vakavasti…

Vierailija
9/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne kestää vain 90 sekuntia. Lopeta sen kertaaminen.

Vierailija
10/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne työkaveritko oli sitten ihan kiltisti koko illan?

Vierailija
11/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää toimintaa ilman työkavereitakin.