Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääketehtaat tahkoaa lisää rahaa

Vierailija
03.10.2021 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008295003.html

Lääkejätit tahtoo tehdä lisää rahaa. Rokotteiden lisäksi nyt kehitellään yhtä nopeasti uusia suun kautta otettavia myrkkyjä. Jos et ota pakkorokotetta niin sinulle syötetään näitä. En kyllä ottaisi näitäkään. Selvästi vaan halutaan rokotteen vaihtoehdoksi toinen paska joka tuhoaa terveyden.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs apu aivoillesi?

Vierailija
2/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että se on ilmaista tehdä lääketieteellistä tutkimustyötä. Yhden rokotteen kehitysprosessi normaalisti on noin 10 vuotta. Koronarokotteen kanssa onnistuttiin nopeammin koska ennennäkemättömällå tavalla eri maiden tiedeyksiköt tekivät yhteistyötä hankkeen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS levittaa vaaraa tietoa. Merckin remdesivir laake hyvaksyttiin jo kapselimuotoisena kotikayttoon USAssa.

Vierailija
4/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS levittaa vaaraa tietoa. Merckin remdesivir laake hyvaksyttiin jo kapselimuotoisena kotikayttoon USAssa.

No saavatpahan tapettua nekin jotka ei rokotetta ota. Tyhmiä ovat USA:ssa kun tuohon ansaan lankeavat. Kohta luetaan näiden lääkkeiden haitoista ja kuolonuhreista

Vierailija
5/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon vitamiinien ja hyvän ravinnon ja liikunnan voimaan. Niillä olen pysynyt terveenä enkä ota rokotuksia tai lääkkeitä.

Vierailija
6/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärtänyt ihan täysin että pitäisikö mielestäsi lääkeyhtiöiden lopettaa lääkkeiden kehittäminen vai pitäisikö heidän vaan tehdä sitä tappiolla?

Vierailija
7/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitelkööt vaan mutta tämän keksityn koronan varjolla tekevät vaan tiliä. Ja ovat pettyneitä kun ihmiset ei otakkaan rokotetta. Siksi nyt uusia keinoja tehdä rahaa koronan varjolla.

Vierailija
8/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon vitamiinien ja hyvän ravinnon ja liikunnan voimaan. Niillä olen pysynyt terveenä enkä ota rokotuksia tai lääkkeitä.

Saatko vitamiinit ravinnosta, lääketehtaiden valmisteista vaiko vaihtoehtoisista valmisteista?

Vierailija
9/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko vitamiinit ravinnosta, lääketehtaiden valmisteista vaiko vaihtoehtoisista valmisteista?

Vain ravinnosta

Vierailija
10/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko kantaa pitkälle vaan ei paranna sairasta.

Vierailija
11/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ostin niiden osakkeita. Takuuvarma tulo joka vuosi.

Vierailija
12/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saavatpahan tapettua nekin jotka ei rokotetta ota. Tyhmiä ovat USA:ssa kun tuohon ansaan lankeavat. Kohta luetaan näiden lääkkeiden haitoista ja kuolonuhreista

Remdesivir suonensisaisena oli laake jota Trumpillekin annettiin jo silloin kun sita ei viela edes ollut virallisesti hyvaksytty Covidin hoitoon. Oli hulvattoman kallis ja piti kiertaa vaikka mita saantoja mutta presidentin ollessa kysymuksessa nain tehtiin.

Vierailija
13/13 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla meriiteilla kutsut amerikkalaisia tyhmiksi? Onko farmasian Phd? Tyhma ja typera nayttavat olevan AVlaisten lempisanoja. Kaikki on typeraa paitsi nama kotisohvan ekspertit.

Tulkaa vaittelemaan usalaisten virologien kanssa, katsotaan kuka voittaa.