Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin yllätys vierailulla "super siistin" kaverini luona

Vierailija
26.11.2014 |

Aina, kun käyn kylässä hänen luonaan siellä on super siistiä. Ei edes koriste-esineitä, pelkkiä kiilteviä pintoja. Ei missään mitään. Hän aina korostaa kuinka super siisti ihminen hän on. Nyt kävin yllätys visiitillä ja todellisuus olikin eri. Tyhjiä maito -ja mehupurkkeja pöydillä, vaatteita lattioilla sekä tuoleilla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my GOD!!!

Vierailija
2/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

njäh njäh, yllärivierailut on parhaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvierailut on julmia. Vähintään puolta tuntia ennen olis hyvä ilmoittaa että ehtii kerätä tiskit pahvilaatikkoon ja viedä ulkovarastoon ja potkia tavarat sängyn alle ja kaappeihin.

Vierailija
4/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan arvostaa tätä tempausta. Olet varmaan aivan ihana ja herttainen ystävä. Tunget kiusan päiten yllätysvierailulle, olet silmin nähden tyytyväinen tilanteesta ja vanhingonilokiimassa kiirehdit vielä tänne raportoimaan tilanteesta. <3

Vierailija
5/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:07"]Varmaan arvostaa tätä tempausta. Olet varmaan aivan ihana ja herttainen ystävä. Tunget kiusan päiten yllätysvierailulle, olet silmin nähden tyytyväinen tilanteesta ja vanhingonilokiimassa kiirehdit vielä tänne raportoimaan tilanteesta. <3
[/quote] Olen tästä samaa mieltä. Harvalla meillä on aina täysin siistiä. En tajua miten joku jaksaa olla tällaisestakin vahingoniloinen.

Vierailija
6/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat pikkusieluiselta, ilkeältä ja vahingoniloiselta.

Vierailija
7/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ou mai kaaaaaat mikä sotku-pyty

ei vitsi ap sä kyllä näytit sille

kannataa tehdä noita yllätys vierailuita useammin

sinusta paistaa itse varmuus ja älykyys

Vierailija
8/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siivoan teen sen hyvin. Kutsun ystäviä, jotta saisin energiaa aloittaa siivoamisen. Mielestäni on kohteliasta tarjota vieraallekiin viihtyisä siisti ympäristö. Jos tulet yllättäin, on varmasti sotkuista. Monesti kutsun vieraita peräkkäisinä päivinä, koska siivottavaa on silloin vähemmän. Puolen tunnin varoitusajalla saan kyllä kodin suhteellisen siistiin kuntoon, mutta vieraita varten tahdon siivota 2-3 tuntia.

Vierailija
9/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappa kyläillessä ensi kerralla vilkaista kaappien yms sisälle. Jos on hirvee sekasorto kaappien sisällä, tietää että ystävä on vain vieraskorea. Ei totuutta pysty täysin piilottamaan vaikka kuinka kiillottaisi kulisseja.

Vierailija
10/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä sitten? Sellaista elämä on - se yllättää joskus.

Vierailija
11/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:22"]

Koitappa kyläillessä ensi kerralla vilkaista kaappien yms sisälle. Jos on hirvee sekasorto kaappien sisällä, tietää että ystävä on vain vieraskorea. Ei totuutta pysty täysin piilottamaan vaikka kuinka kiillottaisi kulisseja.

[/quote]

Miksi teitä kanoja kiinnostaa niin helvetisti jonkun asunnon siisteys? Jos joku ystävistänne sanoo pitävänsä klassisesta kirjallisuudesta, niin ryhdyttekö heti tenttaamaan triviaa ja tonkimaan hyllyjä saadaksenne selville tilanteen oikean laidan?

Vierailija
12/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:22"]

[/quote]

Miksi teitä kanoja kiinnostaa niin helvetisti jonkun asunnon siisteys? Jos joku ystävistänne sanoo pitävänsä klassisesta kirjallisuudesta, niin ryhdyttekö heti tenttaamaan triviaa ja tonkimaan hyllyjä saadaksenne selville tilanteen oikean laidan?
[/quote]

Tais kolahtaa? Mitä jos olisit vaan rehellisesti oma itsesi etkä vetäisi roolia tai pitäisi kulisseja yllä. T: Kananen

Vierailija
13/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin siivoan jos on vieraita tulossa, se on mielestäni kohteliasta. Täytyy kyllä sanoa, että ei ole av-mamman kateudella rajoja jos tuollaisestakin asiasta saa jotain tyydytystä.

Vierailija
14/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi ajatella myös minun olevan tällainen super siisti ihminen. Huolehdin erittäin hyvin hygieniasta ja olen aina huoliteltu, kun poistun kotoani. Kammoan likaisia ja epäsiistejä paikkoja, jotka eivät välttämättä muiden mielestä edes ole niin likaisia. Kotini on aina siisti ja moitteeton, kun meille tulee vieraita.

Mutta! Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että näin olisi aina. Normaalioloissa meillä saattaa olla juurikin tiskit tiskialtaassa ja likaiset paistinpannut liedellä. Myös vaatteita roikkuu sohvalla ja tuolin selkänojalla. Pyykkikorissa kasvaa vuori ja pyykkitelineet on täynnä. Meillä käy jatkuvasti pyykki- ja tiskikone juurikin siitä syystä, että haluamme olla aina puhtaissa vaatteissa ja syödä ja juoda joka kerta puhtaista astioista. Minulla ei ole jatkuvasti aikaa eikä kiinnostusta huolehtia talon siisteydestä, vaikka olenkin luonteeltani siisteydestä pitävä ihminen. Päivittäisten perusasioiden hoitaminen (pyykit, tiskit, lapset, ruoat, työ) on minulle ihan riittävä urakka viikon jokaiselle päivälle.

Mutta tietenkin, jos kutsun vieraita kylään, siivoan kotini sellaiseksi, jollainen haluaisin sen olevan ihan joka päivä. Miksi haluaisin kotini olevan epäsiisti, jos meille tulee vieraita? Tottakai tällöin laitan kaiken kuntoon, jotta vieraatkin viihtyisivät! Aika erikoinen olettamus, että siistillä ihmisellä ei olisi koti ikinä epäsiisti. Täytyy olla kyllä aivan pateettisen super siisti, jos joka päivä vetää kotonaan viikkosiivouksen...

Eläminen näkyy, minkäs sille voi. Sen ei kuitenkaan tarvitse näkyä silloin, kun on kutsuttu vieraita kylään. Ja kyllä, kyllä v*tuttaisi jos joku tekisi yllätysvierailun pahimman kaaoksen hetkellä. Kysymys ei ole mistään siistin esittämisestä, vaan siitä, että oikeasti on siisti ihminen ja itseäkin ahdistaa kodin kaaos, joten siihen ei tosiaan kaipaa ketään ulkopuolista vielä katsomaan.

Vierailija
15/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä yhtään oikein kirjoitettuja yhdys sanoja?

Vierailija
16/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:31"]

Tais kolahtaa? Mitä jos olisit vaan rehellisesti oma itsesi etkä vetäisi roolia tai pitäisi kulisseja yllä. T: Kananen

[/quote]

Kolahti sillä tasolla, että olen tavannut muutaman kaltaisesi ihmisen ja vituttaa vieläkin. Seurassasi pitää varmaan koko ajan todistella kaikkea ja vahtia, ettet käy salaa kaapeilla.

En vedä mitään roolia. Eivät tietääkseni vedä ystävänikään. Kunnioitan heitä sen verran, että jos he kertovat itsestään jotain, niin luotan heidän sanaansa enkä lähde selvittelemään kämpän siisteyttä tai kulttuuritietämystä kurkkimalla ikkunoista ja tonkimalla kaappeja.

Vaikka joku tuttu väittäisikin jotain niin uskomatonta, että kyseenalaistaisin väitöksen todenperäisyyden, niin en kuitenkaan lähtisi selvittämään asiaa. Se ei kuulu minulle. Jos hän haluaa jättää jotain kertomatta, hänellä on varmaan siihen jokin syy. Ei ole minun asiani enkä käsitä miksi sinä puolestasi tuntisit siinä tilanteessa polttavaa tarvetta kyyläykselle ja tonkimiselle.

Vierailija
17/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. ♥ 15. viestistä. Olen täsmälleen samanlainen!

Vierailija
18/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri kuin ap:n kaveri. :) Olen luonteeltani siisti, ja haluan pitää tasot tyhjinä ja kiiltävinä. Välillä kuitenkin arkisotku pääsee kertymään, MUTTA avaatpa minkä kaapin tahansa, tavarat ovat siellä siistissä järjestyksesä. En koita peittää mitään sotkua siirtämällä sitä toisaalle.

Tosi sotkuisilla ihmisillä yläkaapit on tungettu sikinsokin täyteen mitä sattuu ja kaapin takaa löytyy pölyisiä papereita. Arjessa likaiset astiat tiskipöydällä ja roikkuvat vaatteet tuolin karmilla eivät kerro kovin paljoa ihmisen siisteyden tasosta.

Vierailija
19/19 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:18"]Kun siivoan teen sen hyvin. Kutsun ystäviä, jotta saisin energiaa aloittaa siivoamisen. Mielestäni on kohteliasta tarjota vieraallekiin viihtyisä siisti ympäristö. Jos tulet yllättäin, on varmasti sotkuista. Monesti kutsun vieraita peräkkäisinä päivinä, koska siivottavaa on silloin vähemmän. Puolen tunnin varoitusajalla saan kyllä kodin suhteellisen siistiin kuntoon, mutta vieraita varten tahdon siivota 2-3 tuntia.
[/quote]Mitä ihmettä. Minulla menee max vartti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan