Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Älä anna ekoilla treffeillä" vs. "Älä tarjoa ekoilla treffeillä"

Vierailija
26.11.2014 |

http://abcnews.go.com/GMA/video/woman-dates-free-dinner-match-15112192 

Naisia on "aina" opastettu, ettei seksiä saa harrastaa ekoilla treffeillä. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä, ettei saa tarjota ekoilla treffeillä.

Naisia kehotetaan harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa vasta sitten, kun kundi on tavalla tai toisella ansainnut sen. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä tarjoamaan treffeillä vasta sitten, kun nainen on tavalla tai toisella osoittanut olevansa sen arvoinen.

Naisia varoitellaan pelimiehistä, jotka haluavat vain "sitä" ja sitten kaikkoavat. Nyt lienee korkea aikaa varoittaa miehiä naisista, jotka ottavat ilolla vastaan kaikki ilmaiset ruoat ja juomat ja tavarat kadoten sen jälkeen.

Hyvät vanhemmat: opettakaa poikanne viimeistään 12-13-vuotiaina siihen, ettei tytöille tarjota ekoilla treffeillä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D jees, kympin lounaan voikin rinnastaa seksiin.

Vierailija
2/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: raha kelpaa huorille aina :) pieni raha ei ole oikeaa rahaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa piti jankata kolme kertaa sama asia? Lienee aika opetella tiivistämään kirjoitus ilman jankkaamista.

Vierailija
4/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopa. Ap, sulla ei taida olla elämänkumppania, sen verran pihalla olet treffailusta. Hommahan ei ole mitään kaupankäyntiä, vaikka sinä niin naisvihassasi luuletkin.

Naisia - kuten muuten myös miehiä - varoitellaan liian nopeasta sänkyyn hyppäämisestä. Mutta ei siksi, että siinä jotenkin markkinahinta laskisi tai maine menisi, vaan siksi, että hätäinen toiminta aiheuttaa hätäisiä lopputuloksia. Vedät suhteen äkisti intiimiksi sellaisen tyypin kanssa, jota et lainkaan tunne. Pahimmillaan tiedossa on väkivaltaa, iilimatomainen stalkkari tai vaikkapa sukupuolitauti.

Lisäksi on niin, että useimmat saavat siitä seksistä irti hiukan enempi, kun mukana on myös tunteet, eivätkä tunteet synny yhden tapaamisen aikana.

Mitä tulee tarjoamiseen, niin mikä tahansa käy. Mutta tietoinen siipeily tai kulujen laskeminen laskimella pennilleen antaa ihmisestä ahneen/saidan kuvan. Siksi olen itse harrastanut sitä, että välillä tarjoan, ja välillä mies tarjoaa (edellyttäen, että seukkaamme yksiä treffejä pidempään). Suuripiirteisesti, mutta pidemmällä aikavälillä kulut siis tasan.

Ekoilla treffeillä on helpointa, että kumpikin maksaa omat syömisensä ja juomisensa. Jos mies on vanhakantainen ja haluaa tarjota, niin mikäs siinä - ei hän silti lasillisella tai edes päivällisellä minua OSTA, joten siitä kuvitelmasta (että ilotyttö maksaa 300 euroa, mutta treffeillä pillua saa 50 egellä) miesten kylläkin kannattaa luopua. Kun - toistan - kyse tosiaankaan ei ole kaupankäynnistä!

Vierailija
5/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa nyt naiset oikeasti, onko teille tarjottu treffeillä? Mulle nimittäin ei, ja olen pitänyt sitä ihan normaalina. Mä oon luullut, että se "mies maksaa" -juttu on semmoista Ameriikan meininkiä. Ainoastaan aviomieheni on tarjonnut mulle treffeillä silloin, kun seurustelu oli jo vakavampaa. Mä olisin ollut aika ihmeissäni, jos joku olisi olettanut, että mulla pitää jotain tarjota.

Vierailija
6/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on suurin osa treffikumppaneista tarjoutunut ainakin ekat treffit maksamaan. Ja ikinä en ole ekoilla deiteillä harrastanut seksiä.

Vierailija
7/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:10"]

http://abcnews.go.com/GMA/video/woman-dates-free-dinner-match-15112192 

Naisia on "aina" opastettu, ettei seksiä saa harrastaa ekoilla treffeillä. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä, ettei saa tarjota ekoilla treffeillä.

Naisia kehotetaan harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa vasta sitten, kun kundi on tavalla tai toisella ansainnut sen. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä tarjoamaan treffeillä vasta sitten, kun nainen on tavalla tai toisella osoittanut olevansa sen arvoinen.

Naisia varoitellaan pelimiehistä, jotka haluavat vain "sitä" ja sitten kaikkoavat. Nyt lienee korkea aikaa varoittaa miehiä naisista, jotka ottavat ilolla vastaan kaikki ilmaiset ruoat ja juomat ja tavarat kadoten sen jälkeen.

Hyvät vanhemmat: opettakaa poikanne viimeistään 12-13-vuotiaina siihen, ettei tytöille tarjota ekoilla treffeillä.

[/quote]

Hyvä nyrkkisääntö on,että se joka pyytää treffeille,myös tarjoaa treffeillä.Itse olen sitä mieltä,että herrasmies tarjoaa (ainakin niillä)ekoilla treffeillä,juntteja en ole vaivautunut toista kertaa tapaamaankaan.Tietysti jos ap:n mielestä treffailu on "vaihtokauppaa",tarjoaa jotain ja saa pillua vastineeksi,on parempi että kumpikin maksaa oman osuutensa.

Vierailija
8/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:10"]http://abcnews.go.com/GMA/video/woman-dates-free-dinner-match-15112192 

[/quote]
Joo tasa-arvo myös sitten kotitöissäkin. Mies saa siivota /hoitaa lapsia yhtä paljon, siinä vaiheessa kun tarhassa ovat. Ei sitten tehdä ylitöitä, jolloin nainen joutuu yksin hoitaan isomman osan kotitöistä sillä välin kun mies tienaa enemmän rahaa itselleen.

Vierailija
9/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin tarjota ensimmäisillä tai toisillakin treffeillä, enkä odota seksiä. Jos koko ajan taas nainen odottaa, että tarjoan, niin kun etsin kumppania, enkä elättiä, niin annan sitten koko asian olla. Oli seksiä tai ei.

Vierailija
10/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:29"]Kyllä minä voin tarjota ensimmäisillä tai toisillakin treffeillä, enkä odota seksiä. Jos koko ajan taas nainen odottaa, että tarjoan, niin kun etsin kumppania, enkä elättiä, niin annan sitten koko asian olla. Oli seksiä tai ei.

[/quote]

Ja onhan se aina plussa, jos heti alusta alkaen nainen tarjoutuu maksamaan oman osuutensa.

Vierailija
11/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:17"]

Miksi aloituksessa piti jankata kolme kertaa sama asia? Lienee aika opetella tiivistämään kirjoitus ilman jankkaamista.

[/quote]

Jotta se menisi feministien paksuun kalloon.

Vierailija
12/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:10"]http://abcnews.go.com/GMA/video/woman-dates-free-dinner-match-15112192    Naisia on "aina" opastettu, ettei seksiä saa harrastaa ekoilla treffeillä. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä, ettei saa tarjota ekoilla treffeillä.   Naisia kehotetaan harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa vasta sitten, kun kundi on tavalla tai toisella ansainnut sen. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä tarjoamaan treffeillä vasta sitten, kun nainen on tavalla tai toisella osoittanut olevansa sen arvoinen.   Naisia varoitellaan pelimiehistä, jotka haluavat vain "sitä" ja sitten kaikkoavat. Nyt lienee korkea aikaa varoittaa miehiä naisista, jotka ottavat ilolla vastaan kaikki ilmaiset ruoat ja juomat ja tavarat kadoten sen jälkeen.

Hyvät vanhemmat: opettakaa poikanne viimeistään 12-13-vuotiaina siihen, ettei tytöille tarjota ekoilla treffeillä. [/quote] Joo tasa-arvo myös sitten kotitöissäkin. Mies saa siivota /hoitaa lapsia yhtä paljon, siinä vaiheessa kun tarhassa ovat. Ei sitten tehdä ylitöitä, jolloin nainen joutuu yksin hoitaan isomman osan kotitöistä sillä välin kun mies tienaa enemmän rahaa itselleen.

[/quote]

Väärin. Jos miehesi tekee pidempää päivää ja omaa suuremmat tulot, miksi hänen pitäisi vielä sen lisäksi jakaa kotityöt? Vai laitatteko yhteiset kulutkin puoliksi? Oletko tosiaan noin suuresti feminismin aivopesemä? Miksi kotityöt pitää demonisoida?

Ei pitäisi olla yhteistä pankkitiliä, jos oikeasti haluaa tasa-arvoa. Eikä myöskään pidä valittaa siitä, että mies ostaa itselleen hyödykkeitä eikä sinulle. Sinullahan on omat tulosi ja miehellä omansa. Teillä on myös molemmilla omat kulunne ja sitten vielä yhteiset kulut. Jokainen maksakoon oman osansa ja loput menkööt puoliksi.

Vierailija
13/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:25"]

Hyvä nyrkkisääntö on,että se joka pyytää treffeille,myös tarjoaa treffeillä.Itse olen sitä mieltä,että herrasmies tarjoaa (ainakin niillä)ekoilla treffeillä,juntteja en ole vaivautunut toista kertaa tapaamaankaan.Tietysti jos ap:n mielestä treffailu on "vaihtokauppaa",tarjoaa jotain ja saa pillua vastineeksi,on parempi että kumpikin maksaa oman osuutensa.

[/quote]

Ja koska perinteisten arvojen kannattajana odotat aina miehen tekevän aloitteen, on mies aina se joka maksaa eikö? Sinulle treffailu on selvästi vaihtokauppaa, mikäli toisten treffien pääsylippu lunastetaan maksamalla ekoilla treffeillä.

Erikoista muuten että harva tuntui ymmärtävän homman nimen. Naisia sänkyyn huijaava mies on hyväksikäyttäjä, mutta ilmaiset lounaat ja juomat mieheltä huijaava nainen on... mitä? Fiksu? Perinteisten arvojen kannattaja?

Tuossa videossa oli kyse siitä, että nainen treffaili 4-5 miestä eri viikonpäivinä kuitaten ilmaiset lounaat joka kerralla. Ja kaiken huipuksi tunnusti tapaavansa ainakin osaa heistä ihan vain siksi, että mies tarjosi ilmaisia lounaita. Naisia sänkyyn huijaava mies yleensä saa haluamansa lupailemalla naiselle parisuhdetta. Lupaus jota hänellä ei ole aikomustakaan pitää. Miehiltä ilmaisia lounaita huijaava nainen saa haluamansa lupailemalla miehille seksiä tai parisuhdetta. Lupaus jota hänellä ei ole aikomustakaan pitää.

Vierailija
14/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän typeränä miestä, joka on pyytänyt mua kahville ja ei sitä tarjoa. 

Mulla on naispuolisia kavereita, jotka on pyytäneet miestä kahvitreffeille ja luonnollisesti nainen sen on maksanut, koska on ollut se pyytäjä. 

Jos ei kiinnosta maksaa pyytäjänä niin onneksi ei ole pakko mennä treffeille, joissa joutuisi maksamaan. On miljoona muutakin asiaa mitä tehdä ekoilla näkemiskerroilla kun syödä tai juoda kahvia.

Vierailija
15/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on niin vaikeaa, että treffeille pyytäjä ei saa kutsua esittäessään suutansa auki? Ihan helppo on sanoa, että "lähdetkö syömään, jos kumpikin maksaa omat ruokansa" tai "tarjoan ruuat, jos annat sitten pimperoa". Hölmö on sellainen ihminen, joka pyytää toista treffeille ja jälkikäteen kiukuttelee, kun piti maksaa eikä mitään herunut.

Ihmettelen minä miehiäkin, jotka rinnastavat jonkun kahdenkympin ruokailun seksiin. Pikkuisen rajaa, seksi on paljon arvokkaampaa enkä minä sitä jakele kenelle sattuu.

Vierailija
16/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:10"]http://abcnews.go.com/GMA/video/woman-dates-free-dinner-match-15112192    Naisia on "aina" opastettu, ettei seksiä saa harrastaa ekoilla treffeillä. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä, ettei saa tarjota ekoilla treffeillä.   Naisia kehotetaan harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa vasta sitten, kun kundi on tavalla tai toisella ansainnut sen. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä tarjoamaan treffeillä vasta sitten, kun nainen on tavalla tai toisella osoittanut olevansa sen arvoinen.   Naisia varoitellaan pelimiehistä, jotka haluavat vain "sitä" ja sitten kaikkoavat. Nyt lienee korkea aikaa varoittaa miehiä naisista, jotka ottavat ilolla vastaan kaikki ilmaiset ruoat ja juomat ja tavarat kadoten sen jälkeen.

Hyvät vanhemmat: opettakaa poikanne viimeistään 12-13-vuotiaina siihen, ettei tytöille tarjota ekoilla treffeillä. [/quote] Joo tasa-arvo myös sitten kotitöissäkin. Mies saa siivota /hoitaa lapsia yhtä paljon, siinä vaiheessa kun tarhassa ovat. Ei sitten tehdä ylitöitä, jolloin nainen joutuu yksin hoitaan isomman osan kotitöistä sillä välin kun mies tienaa enemmän rahaa itselleen.

[/quote]

Nainen voi sitten hommata hyväpalkkaisen työn jotta talous on tasapainossa.

Vierailija
17/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Pyhät Vulvat kun loisii miesten lompakoilla, jo ensitreffeiltä alkaen!

Vierailija
18/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:12"]

:D jees, kympin lounaan voikin rinnastaa seksiin.

[/quote]

Totta, ei voikaan. Kympin lounaan tarjoava mies menettää 10 euroa, kun taas seksiä harrastava nainen ei menetä mitään. Lounas on siis arvokkaampi.

Vierailija
19/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman höpöhöpösääntöjä. Itse maksan omat ruuat ja harrastan seksiä, jos haluan. En halua seurustella miehen kanssa, jolla on joku ongelma asian kanssa, sillä ongelmia olisi varmasti sitten suhteessakin.

Vierailija
20/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:55"]

Nää Pyhät Vulvat kun loisii miesten lompakoilla, jo ensitreffeiltä alkaen!

[/quote]

Ei sinun ole mikään pakko maksaa, etkö jo tajua? Kohteliasta on kyllä ennen treffejä ilmoittaa, jos et halua tarjoiluja maksaa. Ja kuten edellä jo sanottiin, ekoille treffeille voi pyytää vaikka lenkkiseuraksi, se on ihan ilmaista.