Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Älä anna ekoilla treffeillä" vs. "Älä tarjoa ekoilla treffeillä"

Vierailija
26.11.2014 |

http://abcnews.go.com/GMA/video/woman-dates-free-dinner-match-15112192 

Naisia on "aina" opastettu, ettei seksiä saa harrastaa ekoilla treffeillä. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä, ettei saa tarjota ekoilla treffeillä.

Naisia kehotetaan harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa vasta sitten, kun kundi on tavalla tai toisella ansainnut sen. Nyt lienee korkea aika opastaa miehiä tarjoamaan treffeillä vasta sitten, kun nainen on tavalla tai toisella osoittanut olevansa sen arvoinen.

Naisia varoitellaan pelimiehistä, jotka haluavat vain "sitä" ja sitten kaikkoavat. Nyt lienee korkea aikaa varoittaa miehiä naisista, jotka ottavat ilolla vastaan kaikki ilmaiset ruoat ja juomat ja tavarat kadoten sen jälkeen.

Hyvät vanhemmat: opettakaa poikanne viimeistään 12-13-vuotiaina siihen, ettei tytöille tarjota ekoilla treffeillä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:44"]

Ihmettelen minä miehiäkin, jotka rinnastavat jonkun kahdenkympin ruokailun seksiin. Pikkuisen rajaa, seksi on paljon arvokkaampaa enkä minä sitä jakele kenelle sattuu.

[/quote]

Jos mies joutuu käymään vaikka kymmenet treffit läpi tavaten jokaisen kolme kertaa ennen parisuhteen löytymistä jokaisen treffin maksaessa parikymppiä niin silloin parisuhteen löytymisen "hinnaksi" tulee 600 euroa. Ei yksittäinen rehvi maksa paljoa, mutta se kerrannaisvaikutus maksaa. Lisäksi on koko ajan oltava tietoisuus, että osa naisista haluaa käyttää miestä hyväksi. Miksi olla petkutettava typerys, jos kerran ei ole pakko? Toisaalta taas olen kuullut naisten sanovan sitäkin, etteivät halua tavata miestä, jolla ei ole varaa tai halua maksaa kaikkien treffien kaikkia kuluja: he kun haluavat varakkaan miehen, joka panostaa naiseen runsaan rahallisesti.

---

Yksi hyvä konsti on saapua paikan päälle vaikka puoli tuntia etuajassa. Tällöin voi valita istumapaikan vapaasti ja paine tarjota vähenee, kun itse istuu jo valmiiksi pöydässä kalja/kahvi naamansa edessä naisen saapuessa.

Vierailija
22/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:44"]

Ihmettelen minä miehiäkin, jotka rinnastavat jonkun kahdenkympin ruokailun seksiin. Pikkuisen rajaa, seksi on paljon arvokkaampaa enkä minä sitä jakele kenelle sattuu.

[/quote]

Jos mies joutuu käymään vaikka kymmenet treffit läpi tavaten jokaisen kolme kertaa ennen parisuhteen löytymistä jokaisen treffin maksaessa parikymppiä niin silloin parisuhteen löytymisen "hinnaksi" tulee 600 euroa. Ei yksittäinen rehvi maksa paljoa, mutta se kerrannaisvaikutus maksaa. Lisäksi on koko ajan oltava tietoisuus, että osa naisista haluaa käyttää miestä hyväksi. Miksi olla petkutettava typerys, jos kerran ei ole pakko? Toisaalta taas olen kuullut naisten sanovan sitäkin, etteivät halua tavata miestä, jolla ei ole varaa tai halua maksaa kaikkien treffien kaikkia kuluja: he kun haluavat varakkaan miehen, joka panostaa naiseen runsaan rahallisesti.

---

Yksi hyvä konsti on saapua paikan päälle vaikka puoli tuntia etuajassa. Tällöin voi valita istumapaikan vapaasti ja paine tarjota vähenee, kun itse istuu jo valmiiksi pöydässä kalja/kahvi naamansa edessä naisen saapuessa.

[/quote]

Ei tarvi olla uuno :) Aika tylsää, jos mies laskee parisuhteen saamisen hintoja ja samaan aikaan ei tajua sitä, että naisen voi viedä muuallekin kun rahaa vaativiin paikkoihin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet pyytää mua treffeille ainoastaan saadakseen pillua, niin sit saa kyllä treffailla yksinänsä. Mut joku lassukka ketjuhan tää olikin. Ja ap ei mitään hätää, tuskin sä treffeille naisen kaa koskaan pääsetkään.

Vierailija
24/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:34"]

Jos miehet pyytää mua treffeille ainoastaan saadakseen pillua, niin sit saa kyllä treffailla yksinänsä. Mut joku lassukka ketjuhan tää olikin. Ja ap ei mitään hätää, tuskin sä treffeille naisen kaa koskaan pääsetkään.

[/quote]

Miksi täytyy olla noin ilkeä?

Vierailija
25/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:46"]

[/quote]

[/quote]

Ja miks teijän täytyy ainoastaan puhua paskaa ja alentuvasti naisista? Olkaa hiljaa jos ette kestä että sanotaan vastaan.

Vierailija
26/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta on aivan sama kumpi pyytää treffeille, mutta kumpikin maksavat omat laskunsa ravintolassa. Kun suhde syvenee niin voin suostua siihen, että toinen tarjoaa mutta silloinkin se on vastavuoroista. Jokaista senttiä ei todellakaan lasketa, vaan pitkässä juoksussa kulut suunnilleen tasaantuvat kun tarjotaan vuorotellen.

Vierailija
27/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sekä tarjosin ekoilla treffeillä. Nyt olemme naimisissa :)

Vierailija
28/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:52"]

Olen nainen ja minusta on aivan sama kumpi pyytää treffeille, mutta kumpikin maksavat omat laskunsa ravintolassa. Kun suhde syvenee niin voin suostua siihen, että toinen tarjoaa mutta silloinkin se on vastavuoroista. Jokaista senttiä ei todellakaan lasketa, vaan pitkässä juoksussa kulut suunnilleen tasaantuvat kun tarjotaan vuorotellen.

[/quote]

Ja tähän voisin vielä lisätä, etten pidä tarjoamista automaattisesti kohteliaana tai herrasmiesmäisenä käytöksenä. Tärkeämpää on, että mies on kiinnostunut ja ottaa minut huomioon muuten.

Vierailija
29/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mun nyt tuntea huonoa omatuntoa siitä, että musta miehen tarjoaminen on oletettavaa jos mies on mut myös treffeille pyytänyt? 

En mä harrasta ikinä seksiä kenenkään tuntemattoman kanssa, tarjottiin mulle ateria tai ei. 

Vierailija
30/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:50"]

[/quote]

[/quote]

Ja miks teijän täytyy ainoastaan puhua paskaa ja alentuvasti naisista? Olkaa hiljaa jos ette kestä että sanotaan vastaan.

[/quote]

Kenen meidän? Miesten? Mikä tässä avauksessa oli naisia alentavaa? Vastaan saa toki sanoa, mutta mielellään siitä itse asiasta. Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos et tätä taitoa hallitse, niin ehkä ei kannata niin kauheasti keskusteluunkaan osallistua, eikö vain?

Vierailija
31/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:17"]

Miksi aloituksessa piti jankata kolme kertaa sama asia? Lienee aika opetella tiivistämään kirjoitus ilman jankkaamista.

[/quote]

Jotta se menisi feministien paksuun kalloon.
[/quote]

Feministi nyt vähiten odottaa, että mies maksaa. Eiköhän se ole "perinteisesti ajattelevien" heiniä.

Vierailija
32/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:44"]

[/quote]

---

[/quote]Voi myös laskea niitä rahoja kotona ihan yksin.

Vierailija
33/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tarkoitus on lopettaa asiallinen keskustelu siirtämällä huomio asiasta asian esittäjään. Toisaalta on luonnollista, että naiset haluavat kaikin tavoin ylläpitää vallitsevan tilan: siitähän on heille monellakin tasolla hyötyä, kun miehet laitetaan tekemään työt ja maksamaan laskut.

Tämän vuoksi aloitukseni painopiste oli koettaa puhutella niitä vanhempia, joilla on itsellään poikia. Luulisi nimittäin miesten saaman kohtelun aiheuttaman suuttumusta naisessakin silloin, kun oma poika joutuu toistuvasti hyväksikäytetyksi.

Vierailija
34/34 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:11"]

[/quote]

Tarkoitus on lopettaa asiallinen keskustelu siirtämällä huomio asiasta asian esittäjään. Toisaalta on luonnollista, että naiset haluavat kaikin tavoin ylläpitää vallitsevan tilan: siitähän on heille monellakin tasolla hyötyä, kun miehet laitetaan tekemään työt ja maksamaan laskut.

Tämän vuoksi aloitukseni painopiste oli koettaa puhutella niitä vanhempia, joilla on itsellään poikia. Luulisi nimittäin miesten saaman kohtelun aiheuttaman suuttumusta naisessakin silloin, kun oma poika joutuu toistuvasti hyväksikäytetyksi.

[/quote]

Miksi jatkuvasti väität, että naiset kollektiivisesti olisivat sitä mieltä, että mies maksaa kaiken? Näin ei ole.