Kannattaako lentolupakirja hankkia?
Nyt olis aikaa ja mahdollisuuksia semmoseen. Pääsis varmaan paremmin kierteleen tätä kaunista Suomea ja ehtiskin paremmin. Noi ympäristöasiat vähän mietityttää, samoin se että laitetaanko mut sit samaan kategoriaan BMW/Audi miesten kanssa eli epäillään jatkeen hakemisesta. Kertokaa naiset onko peukut ylös vai alas.
M32
Kommentit (10)
Kannattaa, jos aiot voittaa lotossa jonain päivänä, että saat oman koneen hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa, jos aiot voittaa lotossa jonain päivänä, että saat oman koneen hankittua.
Joo, komppaan. Tolla pääsee naisten kanssa todellakin seuraavalle levelille. Yhellä kaverilla on ja se on menoo se.
Mä voisin hankkia jos joku muu maksais sen. Ja jatkossa ne pakolliset vuosittaiset lentotunnit että lupa pysyis voimassa. Itse en maksaisi, kun en oikeasti sitä lupaa mihinkään edes tarvitse. On sen verran kallista ihan vaan huvin vuoksi.
Kyllä se kannattaa. Pienelläkin lentokoneella kuljetat helposti miljoonien arvosta kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin hankkia jos joku muu maksais sen. Ja jatkossa ne pakolliset vuosittaiset lentotunnit että lupa pysyis voimassa. Itse en maksaisi, kun en oikeasti sitä lupaa mihinkään edes tarvitse. On sen verran kallista ihan vaan huvin vuoksi.
No joo, eihän sinä luvalla lennellä. Jos pysyttelee kotinurkissa, matalalla eikä lennä kovin kovaa niin ei varmaan jää kiinnikään.
Meinasitko sitten lentää koneella eduskuntaa päin kun lupakirja hankittu.
Lupakirja kirjoitti:
Meinasitko sitten lentää koneella eduskuntaa päin kun lupakirja hankittu.
Elokapina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, eihän sinä luvalla lennellä. Jos pysyttelee kotinurkissa, matalalla eikä lennä kovin kovaa niin ei varmaan jää kiinnikään.
Näitten lentäjien kohtalo on yleensä se kotikoivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitten lentäjien kohtalo on yleensä se kotikoivu.
Juu ja experimentaalikone. Niinkun toi Hyvinkään tapaus. Kuuluisat lentäjän virkkeet loppumatkalle alkavat sanoilla: taidanpa rakentaa itselleni lentokoneen.
Eikös niitä oo sähkökäyttöisiäkin lentskareita jo tänäpäivänä? Hommaa toki, samoin myös univormu. Sitten vaan johonkin baariin vormu päällä niin johan alkaa ympärillä pörräämään.