Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1581/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAULAKAA MITÄ LYSTÄÄTTE

NÄHKÄÄ NORPPIA JOS TYKKÄÄTTE

SYÖKÄÄ/JUOKAA NIIN ETTÄ NAPA RUTSKAA

Täällä vt matkanjärjestäjä. Eroan!

Meillä oli kerran:

tarkka ohjelmisto

virallinen linkki lauluista

vastuullinen matkanjärjestäjä

ynnä muut tärkeää

Mä en enää jaksa. Vastuulliset bailabailabailaa, paitsi yks ympitukkinukkuu.

Linjoille vuotaa vapaasti syystä tai toisesta lukutaidottomia ehdotellen vaikka sun mitä viitzimättä lukea 1600 viestiä, missä juurta jaksain selitetään tarkasti koko lukijamatkan anti!

Olkaa keskenänne, eihä mulle ees makseta tästä mitään. Menen nyt johtoauton tavaratilaan mustan ämpärin kanssa. Ja siis Anssi Kelan kanssa. Säännöistä viis!

HYVÄÄ YÖTÄ!

Vierailija
1582/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä meidän retki AV- Norppien katselu retki?

En nyt lue koko ketjua koska en löydä mun lukulaseja.

Minä luulin että iloisesti bussissa matkustellaan ja laulellaan. Nautitaan vaapukkamehua ja kierrellään Saimaasessa.

Emmekö vain me AV.laiset riitä toisillemme? Mihin me norppia tarvitaan?

Voi kun lukisit koko 1600ketjun! Mehän saadaan julkisuutta ja hyvää mainosta koko AV-liikkeelle. Luonnonsuojelujärjestöt sponsoroivat matkaamme.(luulitko, että vaapukkamehu ilmaista on) Kai me nyt muutama norppa voidaan katsoa ja niihe kans jumpata, joogata ja mitä niitä nyt tulikaan luvattua viralliseen ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun säännöt poistui: Taas on Doriksen vuoro🎼🎶🎵🍷🎵🎶🎼

Dooris oli toisenlainen

Dooris oli reissunainen

Lall lal laa🎼🎶😉

***Laulaa niin kovaa, että muut laulajat hämmästyksestä hiljenevät😲😲😲😠🤓

Terveisin Doris

Vierailija
1584/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä LAULAN NYT:

HEI HOI SÄ JÄTKÄN OMA KULTA

OI VOI SUN LEMPESI ON TULTA

VOI VOI KUN VOISIN SAADA SULTA...

SE TEKIS MUSTA HOPEAKETUN

VONKAREPLA - MESTARIN!!!♤♡◇♧《☆▪●○•°~●□♤♡◇¡¡◇◇¤□<••♤🍺🍺🍺

Vierailija
1585/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Saimaalle!

Jos sanotaan Saimaaseen ,  tarkoittaa se pinnan alle pulahtamista. Joten sukellusvene-reissu tiedossa. Tai uintia.

Me jatkamme koko perhe sukellusveneellä suoraan Saimaasen kanavaa pitkin Viipuriin, sillä suuri kaipuu on lapsillani Viipuriin. :'( Voikohan Pullervon ottaa mukaan? Pärjääköhän se Viipurin vesissä? Lapset haluaisivat lemmikin. 

Usko pois, lapsesi EI HALUA pullervoa lemmininzsczxdnlh no nii Venäjän zxczfhnb

Senzuuri iskijgzzhjnön

Vierailija
1586/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.

Miksi?

Eihän Saimaa ole Porissa.

Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?

Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.

Lauletaan Finlandia, se on sopivan Kansainvälinen

Vierailija
1587/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-Vt matkanjärjestäjä kirjoitti:

LAULAKAA MITÄ LYSTÄÄTTE

Meillä oli kerran:

tarkka ohjelmisto

ynnä muut tärkeää

Linjoille vuotaa vapaasti syystä tai toisesta lukutaidottomia ehdotellen vaikka sun mitä viitzimättä lukea 1600 viestiä, missä juurta jaksain selitetään tarkasti koko lukijamatkan anti!

Olkaa keskenänne, eihä mulle ees makseta tästä mitään. Menen nyt johtoauton tavaratilaan mustan ämpärin kanssa. Ja siis Anssi Kelan kanssa. Säännöistä viis!

HYVÄÄ YÖTÄ!

Älä nyt katoa jooko?? Kuka tätä matkaa pyörittää jos se yksi nukkuu, muut bailabailaa ja sä lähet???

Vierailija
1588/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-Vt matkanjärjestäjä kirjoitti:

LAULAKAA MITÄ LYSTÄÄTTE

Meillä oli kerran:

tarkka ohjelmisto

ynnä muut tärkeää

HYVÄÄ YÖTÄ!

Älä nyt katoa jooko?? Kuka tätä matkaa pyörittää jos se yksi nukkuu, muut bailabailaa ja sä lähet???

Menen jo tavaratilaan. Kukaan ei totellut sääntöjä, ei lukenut ohjelmaa, lauloi mitä sattuu ohi virallisen linkin.

Mulla vaan mitta täyttyi! Tää tila on äänieristetty, me laulellaan Anssin kanssa eikä kuulla tota kakofoniaa. Näin käy kun ei sääntöjä noudateta. Heip!

Vierailija
1589/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että Saimaaseehessa otetaan kuvia minun valmisteilla olevaan kirjaan : AV-n ruokaherkut, reseptejä vaatimattomaan makuun.

Kaivakaas raikkaat voileivät, vanukkaat ja keitinvedet esille. Siistikää ulkoinen olemuksenne myös.

Kuka haluaa tulla Vaapukkamehuraatiin? Siinä arvioidaan Vaapukkamehun väri, koostumus, maku, vaikutus ja jälkivaikutus.

Vierailija
1590/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei kaikille. Äskeisellä tauolla kun kävin " puuteroimassa nenäni " niin kauhistus! Mulla on edelleen ne paplat päässä oranssin sifonkihuivin alla. Miks ei kukaan mitään sanonu. Mähän en oo peiliin kattonu kotoo lähön jäläkee, kun tää on niinkus semmonen luomureissu. Nytten mua nolottaa. Enhän mä nyt voi niitä poistaa, kun yökshän ne just laitetaan. Nyt kyllä nolottaa niin niin niiiin paljon. Voiskos joku ystävällisesti huomauttaa aamulla, jos tarpeen?

No eniveis, jonoa on mun vieruskaveriks piisanu silti. Nyt lauletaan: Suhmuran Santra, eikö vaan?

Vierailija
1591/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että iloisesti bussissa matkustellaan ja laulellaan. Nautitaan vaapukkamehua ja kierrellään Saimaasessa.

Voi kun lukisit koko 1600ketjun! Mehän saadaan julkisuutta ja hyvää mainosta koko AV-liikkeelle. Luonnonsuojelujärjestöt sponsoroivat matkaamme.(luulitko, että vaapukkamehu ilmaista on) Kai me nyt muutama norppa voidaan katsoa ja niihe kans jumpata, joogata ja mitä niitä nyt tulikaan luvattua viralliseen ohjelmaan.

Tä? Jumpata? Oivoivoi kun mulla on tuo lonkka kipeä ja polviki vihoittelee ja selkään sattuu.

Vierailija
1592/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.

Miksi?

Eihän Saimaa ole Porissa.

Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?

Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.

Lauletaan Finlandia, se on sopivan Kansainvälinen

Kannatan Porilaisten marssi ja Finlandia.

Niiden jälkeen Maa ponteva pohjolan äärillä on. Se on entistaistojen tanner. 🎼🎵🎶🔊🥁🎻📯🎷

Ja koska olen lappilainen niin Lapinäidin kehtolaulu lauletaan myös.

Vierailija
1593/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperoko on menneen talven lumia?

No empä usko kyllä oli tosi vähän lunta mennä talvena. Ja jos nyt jokunen sentti lunta oli niin kyllä nopeesti suli lumet pois.

Vierailija
1594/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisessa Suomessamme, onko maata armaampaa

Kuin on kaunis Karjalamme

Lauluin laajin kotimaa...

🎼🎶🎼🎵🎼🎵🎼🎶

Karjalan evakon jälkeläisenä lauloin tuon

Ja jatkan: Illalla kun äiti peitti mua nukkumaan

En tiennyt mitä huominen tuo tullessaan🎼🎼

Vierailija
1595/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No empä usko kyllä oli tosi vähän lunta mennä talvena. Ja jos nyt jokunen sentti lunta oli niin kyllä nopeesti suli lumet pois.

Sulla menee nyt talvet sekaisin.

Viime talvena OLI lunta ja pakkasta.

Sitä edellisenä ei ollut mitään.

Vierailija
1596/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jo iltapalaa. Missä niitä raikkaita voileipiä on? Minun ämpärini on myös tyhjentynyt, saako siiven ...prkkkle siihen täydennystä vaapukkamehusta vai oliko tarkoitus käyttää sitä yöastiana?

Vannon, että olen lukenut nämä 1600 viestiä, eikä tätä ole käsitelty.

Monelta voimme siirtää maskin suun edestä silmien eteen ja alkaa yöpuulle? Siis hiljaisuus/himmennys? Sammuminen??? Valojen siis!

Vierailija
1597/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaapukkamehu antaa siiiiiiivet!

Vierailija
1598/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tä? Jumpata? Oivoivoi kun mulla on tuo lonkka kipeä ja polviki vihoittelee ja selkään sattuu.

No kannattais lukea se pienikin präntti!

Tosin virallinen ohjelma nyt on niin ja näin. Matkanjärjestäjät kateissa, ollaan kuin elopellossa. Jonkun piti tehdä matkakertomus valokuvin... piti ja piti. Kuka hoilaa mitäkin ja juo kenen ämpäristä sattuu ja jotkut pitää samaisia ämpäreitä yöastioina...

Ihan kiva reissu tulossa, joopa joo...

Vierailija
1599/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee nyt talvet sekaisin.

Viime talvena OLI lunta ja pakkasta.

Sitä edellisenä ei ollut mitään.

No mutta. Keskustelkaa vaikka valtion budjetista tai hiilijalanjäljistä!!!

(Lunta on pohjosessa ja etelässä eri verran, eri vuosina...hah!)

Vierailija
1600/5012 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lienee sopiva hetki jakaa kaikille mukana olijoille ylläri. Ta- tat -taa. Norppa kuvalla varustettu paituli. Kokoja on kaikille , jopa harteikkaille miehille.  Kuvitelkaa kuinka hyvältä näytämme Saimaaseessa.

Kotonakin sitten voi muistella reissua paituliin pukeutuneena. Jättäkää viimeinen Nestorille.