Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Olen aivan täpinöissä täällä. Tämä on kolmas AV matkani. Osallistuin myös Porvoon matkaan sekä Porvoo Airlines lennolle Munsalaan. Minulla on jo Porvoon ja Munsalan jääkaappimagneetit ja tietenkin ostan myös Saimaan magneetin. Toivottavasti niitä on norpan kuvalla.
Ihanaa, juuri bussiletka pysähtyi ja pääsimme viimeiseen bussiin sen komean ja charmantin lecterin kyytiin.
*Kuiskaa, on erittäin komea ja hyväkäytöksinen, suuteli minua kädelle ja hyvä ettei jalat menneet alta. Lausui upean runollisesti, että minä ja taapero saamme olla yhdessä ikuisesti, jos se on hänestä kiinni.. En osaa edes suomentaa sitä Ihanan kaunista runoa, mutta minä ja taapero olemme kuulemma ikuisesti yhdessä, nyyh miten kaunista.. Pitäisiköhän vaihtaa mies lecteriin, mielipiteitä?*
Nyt tässä taapero, eli meidän-nico-jannica-sanelma juo vettä ja aikuiset hienostuneesti yli 1900 euron viiniä, miltäs tuntuu muista matkaajista olla kyydissä?
JA MUISTAKAA, ETTEI TAAPEROON SAA SATTUA SITTEN YHTÄÄN MITÄÄN MISSÄÄN VAIHEESSA, VAIKKA ALIBIN TOIMITTAJA PAKENIKIN ERI BUSSIIN, HEIMON BUSSIIN OLLAKSEEN TURVASSA, KUN JOKU PÄÄSTI ANOPPINSA MEIDÄN VIEREEN!!!!!
TAAPERO ON KAIKKIEN VASTUULLA, ALIBIN TOIMITTAJA JOHTOBUSSISSA SEURAA TAPAHTUMIA HERKEÄMÄTTÄ!!
Toin niitä merellisiä raikkaita voileipiä, vaikka tuo upea lecter on luvannut kokata kaikille halukkaille juhlavat 5 ruokalajin ateriat:)
Eikös olekin ihanaa, että päästiin mukaan reissuun, saatte norppataaperoa hoitaa??
Voi voi! Olen aikas tuitseessa. Maistelin vaapukkamehua ja nyt kaikki jotenkin pyörii ja askel hoipertaa ja puhe sammalhtaa. Mutta jos voin bussissa pahoin niin bussi pitää pysäyttää ja minut pitää taluttaa käymään ulkona oksulla.
Olen kuitenkin vaki AV- lainen. Olen ollut Porvoot, pikkujoulut, Seinäjoen tangomarkkinat ja Munsalan lentoretket tunnollisesti mukana.
Maistelen nyt muutaman sidukan jos helpottais oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan hopeakettu ei taas bussissa ja tauoilla kerro niitä ällöttävimpiä vonkausreploja:(
Miten joko se on bussissa jonkun kanssa ja onko osannut käyttäytyä?
Olikos se hopeaketun tytär tai joku jälkeläinen vahtimassa tota "dannyä". Muistanko oikein, mitä mieltä muut ootte. . . ? Se joku toivo et hopeakettu saatais reissusta pois, kun kai jotenkin pelkäs et tää repolainen häpäsis sen tai ittesä tai koko suvun, vai miten se nyt oli???
Muistaakseni se raukkaparka tuli pakon edestä:(
Pelkäsi, että jos jättää tulematta niin hopeakettu kertoo kaikille jälkeläistensä nimet ja pelkäsi, että vaikka tulee vahtimaan niin hänet yhdistetään hopeakettuun...
Se hopeaketun tytär parka itki niin paljon, että häneltä ja sisaruksiltaan (jos heidätkin hänen kauttaan tunnistetaan) ja suvun lapsilta menee maine:(
Sen kyyneleethään pyyhittiin jo ennen matkaa ja pari matkalaista lupasi sitä raukkaparkaa tukea, kävi miten kävi. Onhan tuo varmasti kauhea tilanne, jos hopeaketun on sukua:(
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Ihanaa, juuri bussiletka pysähtyi ja pääsimme viimeiseen bussiin sen komean ja charmantin lecterin kyytiin.
*Kuiskaa, on erittäin komea ja hyväkäytöksinen, suuteli minua kädelle ja hyvä ettei jalat menneet alta. Lausui upean runollisesti, että minä ja taapero saamme olla yhdessä ikuisesti, jos se on hänestä kiinni.. En osaa edes suomentaa sitä Ihanan kaunista runoa, mutta minä ja taapero olemme kuulemma ikuisesti yhdessä, nyyh miten kaunista.. Pitäisiköhän vaihtaa mies lecteriin, mielipiteitä?*
Nyt tässä taapero, eli meidän-nico-jannica-sanelma juo vettä ja aikuiset hienostuneesti yli 1900 euron viiniä, miltäs tuntuu muista matkaajista olla kyydissä?
JA MUISTAKAA, ETTEI TAAPEROON SAA SATTUA SITTEN YHTÄÄN MITÄÄN MISSÄÄN VAIHEESSA, VAIKKA ALIBIN TOIMITTAJA PAKENIKIN ERI BUSSIIN, HEIMON BUSSIIN OLLAKSEEN TURVASSA, KUN JOKU PÄÄSTI ANOPPINSA MEIDÄN VIEREEN!!!!!
TAAPERO ON KAIKKIEN VASTUULLA, ALIBIN TOIMITTAJA JOHTOBUSSISSA SEURAA TAPAHTUMIA HERKEÄMÄTTÄ!!
Toin niitä merellisiä raikkaita voileipiä, vaikka tuo upea lecter on luvannut kokata kaikille halukkaille juhlavat 5 ruokalajin ateriat:)
Eikös olekin ihanaa, että päästiin mukaan reissuun, saatte norppataaperoa hoitaa??
Ihanaa että sinä, miehesi ja norppabebe olette lecteriä bussissa ja että joku antoi alibin toimittajalle paikan heimon bussista, että anoppinsa pääsee teitä auttamaan.. Siinä varmasti jokin tälläinen kaunis ajatus ollut:) Mekin kohta omaan bussimme päästään, ei pitäisi kauaa mennä mutta nähdään matkalla:) Ja Taaperolle on tuskin sattuu mitään, olette niiiiiin hyvissä käsissä siellä:)
Kuiskaten seuraava: Voi prkle, alibin toimittaja paken mutta norppabeben perhe sentään Hannibalin seurassa.. JESSS!!!!!!!!!!!!
Pian hämärrämme bussien valot, jotta lapset ja lapsen mieliset voivat alkaa nukkumaan. Aikuiset voivat sofikoituneesti juoda vaapukkamehua viinilaseista bussien oleskelutiloissa. Yöllä otamme monia uusia matkalaisia kyytiin, hyvää matkaa kaikille ja yleinen keskustelu av-matkastamme jatkuu heti aamulla!
Saako juoda siideriä, jos pitää siitä enemmän kuin vaapukkamehusta??
Vierailija kirjoitti:
Saako juoda siideriä, jos pitää siitä enemmän kuin vaapukkamehusta??
Vain Porvoosessa!
nimim. kokemusta on
Hienoa, että saadaan Lecter ja Ted mukaan matkalle! Otetaanko myös av-mamman mies joka tekee katoja, jos vaikka nuo edellämainitut yrittää jotain?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vaihdetaanko bussissa yöksi pyjamat?
Vierailija kirjoitti:
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Ihanaa että sinä, miehesi ja norppabebe olette lecteriä bussissa ja että joku antoi alibin toimittajalle paikan heimon bussista, että anoppinsa pääsee teitä auttamaan.. Siinä varmasti jokin tälläinen kaunis ajatus ollut:) Mekin kohta omaan bussimme päästään, ei pitäisi kauaa mennä mutta nähdään matkalla:) Ja Taaperolle on tuskin sattuu mitään, olette niiiiiin hyvissä käsissä siellä:)
Kuiskaten seuraava: Voi prkle, alibin toimittaja paken mutta norppabeben perhe sentään Hannibalin seurassa.. JESSS!!!!!!!!!!!!
*** kuiskaa: nyt prklle suut supussa Heimon johtobussissa, alibin päätoimittaja on päässyt livahtamaan tähän bussiin jonkun anoppivaihtarileikin seurauksena. Sitä ei hevin tunnista, mut se nuuskii TAKUULLA jotain ilkeää kirjoitettavaa. Kohdelkaa kaikki vaistomaisesti... ei kun varmuuden vuoksi vieruskaverianne kohtuudella, ei kun (sidukkaa) vaapukkamehua kohtuudella...
Mites se nyt menikään...***
Hei vaan kaikille, myös anopeille! Hyvää matkaa!
Vierailija kirjoitti:
No voi himpstkatti teijän kanssa!!! Norppayöasuhan on VIRALLINEN matka-asu!!! Väitätkö, että olet päässyt livahtamaan bussiin ilman???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi himpstkatti teijän kanssa!!! Norppayöasuhan on VIRALLINEN matka-asu!!! Väitätkö, että olet päässyt livahtamaan bussiin ilman???
Anteeksi. Olen uusavuton..
Kuulutus matkalaisille kirjoitti:
Pian hämärrämme bussien valot, jotta lapset ja lapsen mieliset voivat alkaa nukkumaan. Aikuiset voivat sofikoituneesti juoda vaapukkamehua viinilaseista bussien oleskelutiloissa. Yöllä otamme monia uusia matkalaisia kyytiin, hyvää matkaa kaikille ja yleinen keskustelu av-matkastamme jatkuu heti aamulla!
Huhuuu! Bussilaiset, oonkosta hereillä jo? Hiljaselta vaikuttaa... osa meistä varttuu vielä pysäkeillään, sii juu, jookosta joo... pian?
Mitä? Enhän minä nyt näe lukea kirjaa : Näin ompelen Munsalan kansallispuvun.
Ja miten minä nyt löydän vanukaspurkit laukusta? Ja tämä kuvakirja :AV- retki Seinäjoen tangomarkkinoilla.
Laittakaa valot päälle!
Vierailija kirjoitti:
Huhuuu! Bussilaiset, oonkosta hereillä jo? Hiljaselta vaikuttaa... osa meistä varttuu vielä pysäkeillään, sii juu, jookosta joo... pian?
Hereilläkö? Huonosti olen nukkunut täällä Kampin asemalla makuupussissa kylmällä betonilattialla. Tulkaa jo hakemaan minut.
Illan aktiviteetit kruunaa disko, jonka kuningas on itseoikeutetusiti h o p e a k e t t u t ä y s v a l k o i s i s s a a n !!
Ihanaa, kuskimme Hannibal lausui minulle ja taaperolle syvän, filosofisen runon siitä miten tulemme olemaan yhdessä aina, nyyh:(
Kysyessäni runon syvällisempää tarkoitusta (enhän voi loppuelämääni taaperon kanssa viettää sentään) hän vastasi, että äidinrakkaus on vastaus samsonin arvoitukseen ja että minä vielä kannan taaperon iäiti muassani..
Vähän arasteleva ääni:
tuota, olenko ainoa jonka mielestä tuossa ylläolevassa ei ole kaikki oikein? Taapero on paniikissa,kun lecter vähääkään lähestyy...
Ja se eilen tullut anoppi, joka vaihtoi paikkaansa alibin toimittajan kanssa katosi oudosti:
lecter väitti, että siltä meni umpisuoli ja veimme hänet siksi sairaalaan, mutta minusta meidän bussimme kiersi paljon isomman lenkin eilen ja...
Ja sitten se tumma raguu, jota meille tarjoiltiin tänään, sai taaperon pelkäämään sylissäni niin, että pelkäsin sen saavan sydänkohtauksen ja..
Olenkohan hullu, mutta luulen että myös viiniimme laitettiin viime yönä jotain ja taapero tuntuu traumatisoituneen?
Äkkiä mielipiteitä?????
Napapiirin sankarit soittivat:
digiboksi on perillä saimaasessa ihan pian.
Sen tuomiseen tullut kuulemma vain pari muuttujaa = mielipiteitä soitetaanko noiden vaimoille kielloista huolimatta?
Entäs jos bussikuski ei huomaa minua pysäkillä ja ajaa ohi? Miten pääsen siinä tapauksessa mukaan? Onko joku joka tulee omalla autolla ja voisi ottaa minutkin kyytiin? Onhan niitä kai miehiä jotka eivät suostu bussikyytiin vaan ajavat omalla Mersulla tai Volvolla Saimaaseen?