Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Uskaltaakohan vaimoa matkalla kutsua leikillään hellyttelynimellä pullervo vai onkohan virhe?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakohan vaimoa matkalla kutsua leikillään hellyttelynimellä pullervo vai onkohan virhe?
Paha virhe. Pullervohan on hyvin näyttävän kokoinen uros.
Vierailija kirjoitti:
Joku komea ja charmantti tri Hannibal Lecter tahtoisi mukaan matkallamme, voi kuulemma ajaa bussia jos tarvitaan siihen hyvää miestä.
Kuiskaa: on komea, hyväkäytöksinen, lääkäri joka erikoistunut psykiatriaan, tämä on pakko minusta ottaa mukaan...
Normaali äänellä taas: Mitä mieltä muut ovat, otetaanko mukaan?
Sopii sille hurmaavalle joukolle, joka jää Lappenrantaan. Sorjonen tarvitsee lisää erikoista tutkittavaa.
Mulla ois muuten kanssa yksi kaveri! Hänen nimensä on Ted ja en tiedä, ehkä hänellä on laatikkoleuka? Ei hänen ulkonäköään oikein huomaa, kun uppoutuu hänen katseeseen. Hän on tosi älykäs ja hurmaava!
Tunteeko joku muu Tedin, vai olenko minä ainoa? Hän seurusteli yhden vanhan kaverini kanssa, en ole kaverista sittemmin enää kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ideaa? kirjoitti:
Uusia tv-formaatteja pullervolle?
Jatkoon ehdottomasti idea ehdottomasti, norppalive kestää joka vuosi aivan liian vähän aikaa!
*Pullervolle morsian?
*Pullervon vedenalainen perhe elämä?
*Pullervon ensimmäinen vuosi isänä ja sen haasteet?
*Tanssii pullervon kanssa?
"Pullervon pahin painajainen"
"Pullervon unelma-ateria"
"Pullervon matkakuume"
- Kun pullervo av-väen ensi kertaa kohtasi
Vierailija kirjoitti:
Joku komea ja charmantti tri Hannibal Lecter tahtoisi mukaan matkallamme, voi kuulemma ajaa bussia jos tarvitaan siihen hyvää miestä.
Kuiskaa: on komea, hyväkäytöksinen, lääkäri joka erikoistunut psykiatriaan, tämä on pakko minusta ottaa mukaan...
Hei miten tuo kalskahtaa etäisesti tutulta? Ihan kielen ja mielen päällä on yhteys, en vaan keksi. Onkohan hän aiemmin ollut meidän matkoilla vai perhoskeräilijöiden seminaarissa??? Ihan on kielen päällä, minun puolestani voi tulla... nahkatakissaan, suukoruissaan...
Miten matkalla huomioidaan rattaissa istuvat 3+ vuotiaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei miten tuo kalskahtaa etäisesti tutulta? Ihan kielen ja mielen päällä on yhteys, en vaan keksi. Onkohan hän aiemmin ollut meidän matkoilla vai perhoskeräilijöiden seminaarissa??? Ihan on kielen päällä, minun puolestani voi tulla... nahkatakissaan, suukoruissaan...
Mä tiedän, hän on taidokas kotikokki! Olet ehkä törmännyt hänen pihviaterioihin joskus somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheemme sitten tuijottaa matkalla pitkään ja hiljaa jokaista maskitonta, osoittaen häntä syyttävästi sormella. Myös lapset on opetettu tähän.
Voi ei, olen nähnyt teidät = te olette julkkiksia aina Hangosta ivaloon:( Menkää sitten aivan eri bussiin kuin minä, aion taatusti laulaa tällä reissulla niin että raikaa!
Ette kai te oikeasti kuvittele, että perheemme antaa kenenkään LAULAA jossakin bussissa?
Jos pelkkä maskittomuus edes kotona, suihkussa, syödessä tai hampaita pestessä on meillä ankarasti kiellettyä?
Hammaslääkärissäkin käytiin koko perhe viime viikolla, jokainen piti hammaslääkärin tuolissa maskia koko ajan päällä ja hyvin meni operointi..
Laulaminen, ei todellakaan mene jatkoon, kun me tulemme mukaan ja asiasta ei keskustella!
No nyt hiukan rajaa: Reissun virallinen laululista on linkistä julkaistu. Reissussa lauletaan!!! Ellei UUSIA VIRALLISIA RAJOITUKSIA/THL TULE!!!
*** kuiskaa: ketä nää luulee olevansa???
MATKANJÄRJESTÄJÄT: eikö laulu olekin ok, must ja siis enemmän kuin sallittu???
Laulu on täysin ok, matkansäännöissä se sanotaan = tuo perhe vain kuvittelee muita määräilevänsä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii sille hurmaavalle joukolle, joka jää Lappenrantaan. Sorjonen tarvitsee lisää erikoista tutkittavaa.
Mulla ois muuten kanssa yksi kaveri! Hänen nimensä on Ted ja en tiedä, ehkä hänellä on laatikkoleuka? Ei hänen ulkonäköään oikein huomaa, kun uppoutuu hänen katseeseen. Hän on tosi älykäs ja hurmaava!
Tunteeko joku muu Tedin, vai olenko minä ainoa? Hän seurusteli yhden vanhan kaverini kanssa, en ole kaverista sittemmin enää kuullutkaan.
Joo me haettiin yhtä aikaa lukemaan psykologiaa! Ted pääsi, minä en. Yritän taas ensi vuonna uudestaan. Hyvin ehtii hoitaa tämän reissun pois alta ennen kuin materiaali julkaistaan.
Big Pullervo Suomi 2021 Offical
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutusketju siveyskäsityksistä
Ups
Se olikin siisteyskäsityksistä...
Mulle paketillinen vieraslajiesteitä ja joku kiva mies, saa olla kilttikin!
Oikeastiko? Olen valmis kyllä jos se vain sinulle sopii? T kilttimies
Kerrotaan huonoja vitsejä... reissussa!
Saanko tulla mukaan, vaikka aloitin kausityöntekijänä fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla mukaan, vaikka aloitin kausityöntekijänä fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä.
Vain, jos kuulat on jo puolitettu!
Todennäköisesti, joulukarkithan ovat jo kaupoissa/varastoissa.
Hopeakettu tahtoisi mukaan ohjelmanumeroihin seuraavan:
Aikoo lihaksiaan uljaasti ponnistaen, tiukkaakin tiukemmissa speedoissaan kuulemma tehdä maailman vaikuttavimman uimahypyn saimaaseen..
Mielipiteitä, otetaanko viralliseksi ohjelmanumeroksi?
Löysin miehen matkalaukusta, kun sitä pakkasin valmiiksi ja täydensin niin piilotetun elokuvan nimeltä PORONRYKIMÄ joka kestää 8 tuntia:(
Olen shokissa ja itkettää, mitä oikein teen??
Hei vain kaikki, alan hommiin nyt:(
*Itkee*
Tässä ollut vähän kaikkea, kun muut matkanjärjestäjät bailaa, norppataaperon äiti mursi mun oman tahtoni ja kaikki on muutenkin mennyt
*ITKEE LUJAA*
Matkalle tarvittaisiin lisää ohjelmanumeroita ja kuskeja, munsalasta tulee lisää porukkaa ainakin ja...
*ITKEE SEKOPÄISENÄ*
No, se hinnan alennus annetaan, kokoan ruuat, ohjelmanumerot, kuskit jne yhteen = matkareitti ja biisilistahan on meillä valmiina.
*HUUTOITKUA*
Voisiko joku silittää vähän päätäni ja kuivata kyyneleet, vaikka se yksi mukava matkailija vaarinsa nenäliinalla?
*ITKUA*
3.10 saakka ennole hetkeäkään nukkunut, kun muut matkanjärjestäjät on ansaitulla bailandolla (minut pakotettiin sanomaan tämä, koska kiristys) ja heimo tai kukaan muukaan ei tee mitään ja kukaan ei näe hätääni ja ja ja..
*ITKEE KYLPPÄRIN LATTIALLA*
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Mukaan tahtoisi Porvoon ja Munsalan kelan virkailijat = mielipiteitä menevätkö jatkoon?
ITKEE kirjoitti:
Löysin miehen matkalaukusta, kun sitä pakkasin valmiiksi ja täydensin niin piilotetun elokuvan nimeltä PORONRYKIMÄ joka kestää 8 tuntia:(
Olen shokissa ja itkettää, mitä oikein teen??
Voi mikä ihana mies! Ollaan lähdössä luontoretkelle ja hän ottaa luontodokumentin mukaan!