Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttaa ghoustaaminen

Perkeleen perkele
03.10.2021 |

Kyllä pistää raivon partaalle eräät naiset. Jutellaan mukavia deittisovelluksedds, hauskaa on ja NAINEN pyytää numeroani/vaihtamaan numeroita jotta voidaan whatsapissa jatkaa. Noh annan sen, mutta nainen ei ikinä anna numeroaan eikä koskaan enää kysy tai jatka juttua. Itse en voi jatkaa kun nainen ei antanut numeroaan. AINA saa perua tai kertoa ettei ole enää kiinnostunut mutta tuollainen lapsellinen GHOUSTAAMINEN saa ihokarvani pystyyn ja näkemään monissa naisissa punaista. Aikuiset ihmiset ei käyttäydy näin välinpitämättömästi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee tismalleen samaa.

Vierailija
2/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole ghoustaamista ettei olla edes tavattu ja sitten vaan ei oteta yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtäkkiä lakkaa viesteily niin on se ghoustaamista. Ei ole syytä ollut hiljaiselon kun ei riidelty ja tunnuttiin pitävän toisistamme. Riitä olisikin ollut syy lakata viesteilemästä en ymmärrä naisten logiikkaa

Vierailija
4/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää, eikä tartte olla edes Tinderissä. Niin uskomatonta touhua kyllä ihmisillä tänä päivänä.

Vierailija
5/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtäkkiä lakkaa viesteily niin on se ghoustaamista. Ei ole syytä ollut hiljaiselon kun ei riidelty ja tunnuttiin pitävän toisistamme. Riitä olisikin ollut syy lakata viesteilemästä en ymmärrä naisten logiikkaa

Miehillä taasen on tapana sopia tapaamisesta ja jättää tulematta.

Vierailija
6/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo varmaan johtuu siitä, että kun annat numerosi niin toinen selvittää koko nimesi Fonectasta. Jonka jälkeen löytää FB profiilisi tai instan, jossa on enemmän kuvia, jotka ei sitten miellytä. Tai näin ainakin itselle käynyt, jonka takia ghoustasin.

Vierailija
7/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ghoustaamisessa mitään, jos ei olla vielä tavattu. Moni mies tekee sitä vaikka ns. tapailtu monta kuukautta. Se on jo mautonta.

Vierailija
8/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo varmaan johtuu siitä, että kun annat numerosi niin toinen selvittää koko nimesi Fonectasta. Jonka jälkeen löytää FB profiilisi tai instan, jossa on enemmän kuvia, jotka ei sitten miellytä. Tai näin ainakin itselle käynyt, jonka takia ghoustasin.

Niin, juuri tuo on suurin syy.

Kun mies antaa puhelinnronsa naiselle, nainen stalkkaa heti miehen: Koko nimen ja osoitteen Fonectasta.   Sitten etsii kaikki somet, löytyykö mies niistä.

Ja lopuksi vielä googlettaa että mikä mies se tämä mies oikein on ja missä töissä ja mitä harrastaa ja kaiken mahdollisen mitä googlesta löytyy.

Jos mies ei sitten ulkonäön tai muun puolesta miellytä, nainen lopettaa yhteydenpidon kuin seinään.

Vierailija
9/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaamista on tapahtunut aina. Ensimmäin ghoustaamiseksi määritelty tapahtui Hattulassa lähellä Hämeenlinnaa 20.kesäkuuta vuonna 1721, jolloin kartanon piika Maija katosi metsään kesken treffien torpparin poika Eeron kanssa.

Vierailija
10/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies antaa puhelinnronsa naiselle, nainen stalkkaa heti miehen: Koko nimen ja osoitteen Fonectasta.   Sitten etsii kaikki somet, löytyykö mies niistä.

Ja lopuksi vielä googlettaa että mikä mies se tämä mies oikein on ja missä töissä ja mitä harrastaa ja kaiken mahdollisen mitä googlesta löytyy.

Jos mies ei sitten ulkonäön tai muun puolesta miellytä, nainen lopettaa yhteydenpidon kuin seinään.

Kerrotko vielä syyn, miksi jonkun pitäisi seurustella sen enempää henkilön , joka ei kiinnosta/ miellytä/ kanssa? Monet vaan ovat kohteliaita kun eivät jää selittelemään.

Vierailija
11/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä riittää, eikä tartte olla edes Tinderissä. Niin uskomatonta touhua kyllä ihmisillä tänä päivänä.

Moni ei edes halua tutustua kehenkään oikeasti. Niin risoja tyypit on että notkutaan tuolla ”vitriinissä” kuin leivokset, mutta ns syödä niitä ei voi.

En tiedä, millaista kurjuutta tästä vielä seuraa jos ihmiset ei ala boikotoida sovellusten valtaa ja astua takaisin ihan reaalikohtaamisiin kasvokkain. Kaikki paskapuheet niin vähiin, kuin pystyy. Ei tätä narsistista pisteiden keräilyä, missä ihmissuhde ei ole mahdollista. Tuo ihmistyyppi täytyy vaan sulkea ulos, kieltäytyä palkitsemasta heidän narsistisuuttaan.

Älkää juuttuko sinne tinderiin katkeroitumaan. Vaihtoehtoja on aina.

Vierailija
12/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ajatella noin paljon. Ehkä tuota tehdään, samoin voit toimia itsekin.

Jos meno netissä tuntuu kaupankäynniltä, voi lähteä sieltä pois. Voi oikeasti tehdä hyvää pollalle.

Ei ole mitään kaavaa, millä löytää kumppanin mutta kyynisyys on aina huono valinta. Kiukkuinen saa olla. Kyynisyydellä teet omasta elämästäsi umpikujan.

Vierailija
13/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse tehnyt tätä ja mulle on tehty tätä monesti. Olen samaa mieltä siitä että nykyään deittisovelluksissa kulttuuri on aika ikävä, ja unohtuu että siellä on oikeita ihmisiä ruudun takana. Toisaalta itse olen lähtenyt siitä että liikaa tunteita ei pidä pistää peliin ennen kuin ollaan tavattu kasvokkain, ja aina pitää muistaa että ihmisillä on myös useita muita keskusteluita meneillään muiden kanssa.

Vierailija
14/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan tein yhdelle tindermiehelle noin. Olimme sopineet treffit tietylle päivälle ja just kun oli antanut numeronsa, kiinnostavampi tyyppi kysyi treffeille samalle päivälle. En sitten antanut numeroani ollenkaan vaan päädyin ghostaamaan tämän ekan.

Vierailija
15/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja olen poistunut tinderistä, enkä kaipaa enää "romanttista" kontaktia miehiin myöskään reaalimaailmassa. Tinderissä on se hyvä puoli, että kun viestittelee ja tapailee tarpeeksi suuren määrän miehiä, saa hyvän kuvan siitä, mitä mies yleensä parisuhteelta halua: seksiä miehen ehdoilla, käytännön apua: ruuan laitto, siivous yms., ihmisen, joka on odottamssa, kun he tarvitsevat tukea. Joillekin hyvän näköinen nainen on myös statussymboli, jota näytellä muille.

Tajusin, etten halua enää alkaa kenenkään tukihenkilöksi, vain siksi, että tuntisin itseni rakastetuksi.

Nyt tapailen itseäni reilusta nuorempaa miestään säännölliseksi seksi merkeissä. Suhde on vapa ja rehellinen. Suosittelen.

Vierailija
16/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli match erään naisen kanssa jolla ei ollut mitään tietoa profiilissa onko hänellä lapsia, laitoin hänen etunimen facebook hakuun ja löysin sieltä hänen profiilin ja lapsiahan sillä oli. En jatkanut keskusteluja.