Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin hoitoalalla ja sairastuin masennukseen, nyt pitäisi keksiä uusi ala.

Vierailija
03.10.2021 |

Ikää 44v

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkäri tehnyt B lausunnon ettei nykyinen ammatti sovi sinulle ja onko työeläkeyhtiöön tehty kuntoutushakemus? Vai ihan itsekö olet päätynyt vaihtamaan ammattia? Jos edellinen, niin työeläkeyhtiöstä pitäisi saada apua suunnitelman tekoon. Masentuneen on vaikea kiinnostua mistään, eli ensin pitää saada hoitoa, jotta mieliala alkaa nousta. Olet vsrmaankin hoidossa työterveyshuollossa?

Vierailija
22/24 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkäri tehnyt B lausunnon ettei nykyinen ammatti sovi sinulle ja onko työeläkeyhtiöön tehty kuntoutushakemus? Vai ihan itsekö olet päätynyt vaihtamaan ammattia? Jos edellinen, niin työeläkeyhtiöstä pitäisi saada apua suunnitelman tekoon. Masentuneen on vaikea kiinnostua mistään, eli ensin pitää saada hoitoa, jotta mieliala alkaa nousta. Olet vsrmaankin hoidossa työterveyshuollossa?

En ole työterveyshoidossa koska sain potkut. Eli kunnalla olen hoidossa. Keva on eläkkeeni maksaja.

Lääkäri juuri kirjoitti b lausunnon Kevaan joka olisi voimassa ensi kesäkuun loppuun asti. Olen käynyt viime vuonna kuntoutuskartoituksessa, mutta silloin katsottiin etten ole vielä opiskelu valmis. Sanoin etten voi palata entiseen työhöni. Lääkärit on vaihtuneet tiuhaan itselläni ja nykyinen lääkäri sitä mieltä että töihin tai opiskelemaan

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku miesvaltainen duunariala. Hyvä palkka eikä haittaa introverttius. Vaikka sähkäriksi tai putkariksi?[/quot

Tarviiko noissa voimaa? Entä onko kovinkin vaativia aloja. Itselläni ei ole mitään tietoa kys. Aloista?

Ap

Peruskunto kannattaa olla hyvä ja jonkin verran voimaa, mutta ei mitään mahdottomia kuitenkaan. Itse olen putkari ja hyvin sujuu, vaikka pieni nainen olenkin. Loogista ajattelukykyä on hyvä olla normaalimäärä, yleisesti ottaen kyllä pärjää ihan maalaisjärjellä näissä hommissa. Aikuiskoulutuksessa saa nopeahkosti opiskeltua ammatin! Hyvistä tekijöistä on pulaa!

Vierailija
24/24 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minnekään, mikä jollain tavalla sivuaa hoitoalaa tai edes sen tukitehtäviä. Masennus helpottuu jo sillä, kun irrottaudut noista sairaista työympäristöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi