31-vuotias nainen vastailee
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:40"]Jos sinun olisi pakko koko päivän kuunnella yhtä kappaletta uudestaan ja uudestaan, minkä valitsisit? [/quote] Mulle ei ole ongelma kuunnella repeatilla jos löydän uuden ihan kipaleen. Ympäristölleni se on kuulemma ärsyttävää, en yhtään tajua miksi! Kuuntelen uudet suosikit aina puhki ja on myös ikisuosikkeja. Ikinä en ole kyllästynyt Minnie Ripertonin Les Fleurs de Minnieen, joten otetaan se. Se muuten oikeasti tulee soimaan nyt ainakin vuorokauden mun päässä. :) Ap
[/quote]
Minäkin olen kuunnellut teinistä saakka uudet suosikit puhki. Viimeksi sen käsittelyn sai Barry Whiten You're the First, the Last, My Everything. Ripertonia en muista kuitenkaan kuulleeni.
[/quote]
Kuuntelinkin sen Les Fleurin tässä välissä Youtubesta. Erikoinen. Koetin miettiä miten sen määrittelisi. Vähän kuin psykedeelistä soulia. En ehkä koko päivän kuunteluun ottaisi, mutta ihan kiinnostava.
[/quote]
Sanomakin on kaunis... Keveyttä vähän tähän vakavuuteen ja suruun mitä elämä välillä on. Psykedeelistä kyllä vähän, myönnän.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:41"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:29"]Minkä ranskalaisen filmin olet nähnyt viimeksi? [/quote] Piti oikein miettiä. Casse-tête chinois Ap [/quote] Minullakin on se, mutta en ole vielä ehtinyt katsoa. Sehän on yksi osa trilogiaa. Oliko hyvä? [/quote] Hyvä on! Ellei tatoun maneerit ärsytä. Ap
[/quote]
Eivät ärsyttäneet Ameliessa eivätkä Da Vinci -koodissa. Ehkä minulla on toleranssia vielä jäljellä muutamaan Tatoun suoritukseen.
Kaupunkiin, vuorille vai rannalle lomalle?
Mikä kirja sinulla on yöpöydälläsi luettavana?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:11"]Kaupunkiin, vuorille vai rannalle lomalle?
[/quote]
Tämäkin niin vaihtelee. Tällä hetkellä yllättäen rannalle... lämpöön ja valoon.
Ap
Kukas torvi se siellä kirjoittelee? T. mies.
Ap:lle Tanska ja japanilainen runous ovat musta aukko...
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:14"]Mikä kirja sinulla on yöpöydälläsi luettavana?
[/quote]
Muutamia, jotka eivät kuitenkaan täysin vie mukanaan. Odottelen seuraavaa mahtavaa lukukokemusta. Välillä, ei tosin enää niin usein tulee vastaan niin vangitsevia kirjoja että yöunetkin menee huomaamatta, kun on siinä kirjan maailmassa.
Ap
Käännytkö takaisin tarkistamaan lieden tai silitysraudan?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:16"]Lontoo, Pariisi, vai Rooma?
[/quote]
Lontoo! Paras kaupunki maailmassa.
Ap
Oliko sinulla rikas mielikuvitus lapsena?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:19"]Kukas torvi se siellä kirjoittelee? T. mies.
[/quote]
Sitä en kyllä kerro!
Ap
Miksi tässä ketjussa on niin monta kysymystä jotka on lähetetty samasta IP:stä kuin vastauskin?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:20"]Ap:lle Tanska ja japanilainen runous ovat musta aukko...
[/quote]
Minä en ymmärrä runoutta proosaihmisenä.
Roskildessa nuoruudessa mudassa pyörin kai.
Jäljellä ei muuta kuin av.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:22"]Soitatko mitään instrumenttia?
[/quote]
En, lapsena soittelin kaikenlaista. Olisi kyllä kiva aloittaa uudestaan, onko vähän keski-ikäistä? :D
Ap
Kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:29"]Minkä ranskalaisen filmin olet nähnyt viimeksi? [/quote] Piti oikein miettiä. Casse-tête chinois Ap
[/quote]
Minullakin on se, mutta en ole vielä ehtinyt katsoa. Sehän on yksi osa trilogiaa. Oliko hyvä?
[/quote]
Hyvä on! Ellei tatoun maneerit ärsytä.
Ap