Tiedätkö väkivaltaisia naisia eli
Kommentit (15)
Tunnen. Miehet kärsii, samoin lapset. Miehellä naama verillä jatkuvasti.
Itseasiassa tiedän, tosin ainoastaan väkivallan miestään kohtaan. Tätä tapahtuu yllättävän paljon, vaikka onkin ollut eräänlainen tabu. Miehet usein eivät vain kerro näistä asioista ja oikeasti sitä ei otetakaan samalla tavalla kuin mies löisi naista.
Sama. Olisin mä ne lyönnit ja tukkapöllyt jotenkin sietänyt, mutta huutamisen, huorittelun ja jatkuvan henkisen alistamisen olisin voinut jättää väliin.
Eks työkaverin vaimo löi sitä. Ikävä juttu ja ikävää kuinka satunnaisesti jutuissa tulleisiin paljastuksiin suhtauduttiin lähinnä huumorilla. Jätkä ei ollut läheinen (ja itse asiassa en pitänyt hänestä alkuunkaan) niin en katsonut asiakseni puuttua, mutta sääliksi kävi. Fyysisesti hän olisi "päihittänyt" hullun naisensa helposti, mutta oli henkisesti aivan alakynnessä.
Ja on tabu ja vähätelty asia
En. Tosin harvemmin ihmisten väkivaltaisuudesta kai tietääkään, ellei tapaus ole ihan lähipiirissä tai elleivät nämä henkilöt ole julkisesti tai äänekkäästi väkivaltaisia.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:39"]
Eks työkaverin vaimo löi sitä. Ikävä juttu ja ikävää kuinka satunnaisesti jutuissa tulleisiin paljastuksiin suhtauduttiin lähinnä huumorilla. Jätkä ei ollut läheinen (ja itse asiassa en pitänyt hänestä alkuunkaan) niin en katsonut asiakseni puuttua, mutta sääliksi kävi. Fyysisesti hän olisi "päihittänyt" hullun naisensa helposti, mutta oli henkisesti aivan alakynnessä.
Ja on tabu ja vähätelty asia
[/quote]
Tiedän miehen joka löi naisensa tajuttomaksi, kun sai tarpeekseen naisen hakkaamisesta. Loppui se lyöminen siihen, ovat vieläkin yhdessä.
Sanokaa mitä sanotte, mutta olen iloinen että nainen sai turpaansa, sai kerrankin kunnon opetuksen. En kannata väkivaltaa ja vihaan sitä, mutta joskus sitä saa mitä on tilannut koko elämänsä.
Tiedän. Parhaan ystäväni entinen avovaimo oli erittäin väkivaltainen tapaus. Tai on ehkä vieläkin, mutta onneksi jo entinen vaimo. Repi hiuksista, löi ja rikkoi yhteistä omaisuutta. Olen nähnyt noin 5 tämän naisen tekemää pahoinpitelyä joista 4 oli kohdistunut hänen mieheensä. Yksi kohdistui johonkin onnettomaan naiseen joka julkesi puhua hänen miehelleen yökerhossa.
Tiedän ja olen nähnytkin tätä. Ei ole mitenkään harvinaista tässä maassa.