Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppaan miehet mistä?

Vierailija
02.10.2021 |

Tuntuu oikein trendijutulta se, että pari hommaa jostain miehen (tai naisen) kolmanneksi pyöräksi seksipuuhiin. Minä haluaisin naisena seksiä kahden miehen kanssa. Olen sinkku, joten kaksi sopivaa miestä pitäisi löytää. En tunne valmiiksi ketään, miehet haluaa pääsääntöisesti vaan yksin panna. Onko jollain vinkkejä asiaan? Baarit tai laivat tms ei käy, en halua mitään kännisähläilyä. En mitään urpoja muutenkaan, vaan fiksuja kivoja miehiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on. Itse voisin miehenä lähteä tuohon, mutta en tiedä toista sopivaa miestä.

Vierailija
2/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiili vaan xu:hun ni kyllä meitä miehiä siellä riittää😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tiedostaa myös että jos miehet on kokemattomia tästä, niin useimmiten tilanne on voinut laukaista padotun seksuaalisen vietin. Tarkoittaen että miehet ovatkin vain keskittyneet toisiinsa, jättäen naisen ”kuin nallin kalliolle”. Mut kaikesta oppii.

Vierailija
4/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on. Itse voisin miehenä lähteä tuohon, mutta en tiedä toista sopivaa miestä.

Joo, tämä on kyllä se hankaluus.

Vierailija
5/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tiedostaa myös että jos miehet on kokemattomia tästä, niin useimmiten tilanne on voinut laukaista padotun seksuaalisen vietin. Tarkoittaen että miehet ovatkin vain keskittyneet toisiinsa, jättäen naisen ”kuin nallin kalliolle”. Mut kaikesta oppii.

Ai meinaat, että useimmiten kävis näin? No se olisi kyllä aika antikliimaksi itselle, mutta ehkä myöhemmin vois naurattaa. -Ap

Vierailija
6/7 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston suomen sivuilta olen päätynyt monen pariskunnan mukaan heidän fantasioita toteuttamaan.

Itsellä kokemusta jo n.30v apumiehen roolista ja se on antanut hyvää varmuutta tavata myös kokemattomia pareja ja autta rentoutumaan ja sitä myötä kaikkea ihanaa.

Yllättävän monet parit haluavat apumiehen sijaan, että otan Alfan roolin vierailulla ja nämä leikit antavat vielä enemmän.

Vierailija
7/7 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin paljon helpompaa kuin sinkkumiehenä löytää kaksi naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi