Fakta/faktoja, jota teistä ei uskoisi
Viikonlopun paljastusketju!
Kerro salainen tai vähemmän salainen asia itsestäsi.
Aloitan itse sillä puolisalaisella faktalla, että arvostan Paris Hiltonia ja seuraan häntä somessa.
Kommentit (12)
Penikseni on isompi kuin 98,82% maailman miehillä.
Poikuus tallella lähes viisikymppisenä. Näytän ok:lta muidenkin kuin äidin mielestä.
Kaivan nenää ja syön räkääni aina yksin ollessani, olen oikeasti tosi kuuma nainen ja tuota ei kyllä kukaan arvaisi! 😂
Mietin seksiä monta kertaa päivässä. N40, 3 lasta.
En halua kertoa sitä tänne, mutta sen verran voin paljastaa, että minun todellinen henkilöllisyyteni pidetään pienen piirin sisäpiiri tietona vielä.
Harrastetaan puolison kanssa aika rajua S&M-seksiä, jossa minä olen alistuva osapuoli. Olen menestynyt ja korkeassa asemassa työelämässä, feministi ja muutenkin varsin määrätietoinen nainen - en usko, että kukaan osaisi kuvitella, että seksissä nautin alistumisesta.
Olen ollut nuorena kahdesti mielisairaalassa ja yrittänyt itsemurhaa. Lisäksi minut on tuomittu huumausainerikoksesta. Minulla on siis aivan aidosti "synkkä menneisyys", jota kukaan ei uskoisi. Mieheni on ainoa, joka tietää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
En halua kertoa sitä tänne, mutta sen verran voin paljastaa, että minun todellinen henkilöllisyyteni pidetään pienen piirin sisäpiiri tietona vielä.
Ootko Masked Singerissä?
Jollain tasolla haluaisin olla sellainen höynähtänyt "gainer" tai miksi niitä sanotaankin. Siis feederin vaimo, nainen joka lihottaa itseään tahallaan jättimäiseksi. Ajatus itsestäni megalihavana kiihottaa mua seksuaalisesti. Oikein mikään muu ei samalla tavalla kiihota. Geenien puolesta en varmaan pystyisi oikeasti lihomaan kovin montaa kymmentä kiloa ja valitsen muutenkin terveyden ja kevyen olon mieluummin. Olen siis riukulaihageeninen.
Olen nuorena ollut holtiton. Juotiin kännejä varastetulla lonkerolla, varastettiin räjähteitä kaupungin varikolta ja tehtiin tölkkipommeja metsässä niistä, pelasin biljardia rahasta ja panin kenen kanssa sattuu.
Nykyisin olen korkeassa asemassa töissä ja minulla on perhe. Mieheni ei tiedä menneisyydestäni ja tästä syystä en ole koskaan halunnut julkisuuteen vaikka mahdollisuuksia on ollut. Olisi kamala lukea iltapäivälehdestä, kun joku nuoruuden toveri kertoo lehdille millaisen nuoruuden olen elänyt. Kukaan ei uskoisi päälleppäin.
N40
Juon monena iltana itseni pieneen känniin. Käyn normaalisti töissä.