Aleister Crowley ja tarot kortit
Kopio wikipediasta
"Vuonna 1904 Crowley kehitti pakanallisen Thelema-uskonnon, jonka profeettana häntä pidetään. Kertomusten mukaan jonkinlainen henkiolento otti häneen yhteyttä hänen vaimonsa Rosen kautta heidän Egyptin-matkallaan. Rosen ohjeiden mukaan Crowley suoritti invokaation egyptiläiselle Horus-jumalalle 20. maaliskuuta 1904, ja kuvaili rituaalia sanoilla "suuri menestys".
Crowleyn mukaan jumala kertoi hänelle Rosen kautta, että uusi maaginen Horuksen aikakausi, (thelemiittien käsite Aeon) oli alkanut, ja että Crowleyn oli määrä toimia sen profeettana.
Pian Horuksen välittämän viestin jälkeen Crowleyt vierailivat Boulak-museossa, Kairossa. Siellä he näkivät näyttelynumerolla 666 varustetun "Paljastuksen Steelan" (Stelé of Revealing), josta Aleister tunnisti Ra-Hoor-Khuitin (Horus). Tällä tapahtumalla oli Aleisteriin suuri vaikutus, joten hän totteli vaimoaan ja 8–10. huhtikuuta 1904 , tasan keskipäivällä, kirjoitti muistiin tekstin Liber AL vel Legis eli Lain Kirjan, Aiwass-nimisen henkiolennon sanelun mukaan. Tämä teos on Theleman keskeisimpiä pyhiä kirjoja. Myöhemmin Crowley hämmästyi saadessaan selville, että Aiwass oli yhtä kuin hänen henkilökohtainen pyhä suojelusenkelinsä, joka saatetaan samaistaa monissa muissa järjestelmissä käytettävään käsitteeseen "Korkeampi Itse". Crowleylle itselleen "Korkeampi Itse" merkitsi ennemminkin ns. "Kristus Tietoisuutta". Vrt. Katollinen mystiikka.
Led Zeppelinin kitaristi Jimmy Page oli erittäin kiinnostunut Crowleysta ja hänen magiastaan. Page keräsi muun muassa huomattavan kokoelman Crowleylle kuulunutta rekvisiittaa. Page otti myös käyttöön henkilökohtaiseksi luvukseen 666 aivan kuten Crowleykin oli tehnyt."
Siis Aleister Crowleyn henkilökohtainen luku oli 666 ja hän kehitti thot-tarotkortit, joita käytetään ennustamiseen... ja kuusisataakuusikymmentäkuusi:han on pedon luku. Sanompa vain, että asiassa on paljon sellaista mitä ei saa sanoa, ainakaan vielä. Näistähän ei ylläpito tykkää, vaikka totuus on suoraan edessä.
Kommentit (18)
Tarot pakasta nousee kortti nro 13 aina vain toistamiseen.
-->https://www.google.fi/search?q=tarot+13
Sitä kautta se alkaa keskustelemaan kanssasi. Ja mistä sen tunnistat? On sillä pedon luku merkkinä...
"voimaannuttava tunne" tarot korteista tarkoittaneen jostakin tulevaa lisä voimaa. Sanokaa jo se suoraan, voimaa suoraan helvetistä. Sitä se on kun sotkee kaiken ja vielä uskoo näihin tarot kortteihin.
Kortit kertoo kohtalomme??
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:20"]
Tarot pakasta nousee kortti nro 13 aina vain toistamiseen.
-->https://www.google.fi/search?q=tarot+13
Sitä kautta se alkaa keskustelemaan kanssasi. Ja mistä sen tunnistat? On sillä pedon luku merkkinä...
[/quote]
Niin. 13 kertaa 51,230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769230769 on 666! Sattumaako?! Enpä usko.
Minä näin kirjastokortista ennalta, että tämä ketju sisältää hömppää ja humpuukia.
Satanistista puuhastelua koko korttiennustelu
" Työskentelen Aleister Crowleyn (1875-1947) suunnittelemalla ja Lady Frieda Harrisin (1877-1962) kuvittamalla Thot-korttipakalla."
"Thot oli tärkeä jumala koko Egyptissä. Hän vastasi tiedosta, kirjoitustaidosta, laskutaidosta, ajan laskemisesta ja osittain myös kuolleista. Thot oli myös kirjureiden, pappien ja lääkärien suojelija. Thot toimi erinäisissä rituaaleissa jumalten kirjurina, kirjaten ylös tapahtumat. Esimerkiksi kuolleiden kirjan kohdassa, jossa vainajan sydän punnitaan, Thot merkitsee tuloksen muistiin"
Tiedättekö ketään Tarot-korttien tulkitsijaa Kuopiosta?
Ainoo mikä tässäkin tapauksessa on positiivista, niin taas tuli ilmi että vain hörhöt pystyy kaikkeen hirveeseen. Jokainen näistä tapauksista ollu tänä vuona samanlainen. Ei luulis jo viranomaisten olevan vaikea haravoida vaaralliset tapaukset pois vapailta markkinoilta, kun tuntomerkit on selvät.
Ei ollut ennen tälläistä hörhöilyä.
Auta armias jos murhaaja ois flipannut mies niin nyt olisi Räsänen jo kieltämässä miehet.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:51"]
Auta armias jos murhaaja ois flipannut mies niin nyt olisi Räsänen jo kieltämässä miehet.
[/quote]
Heh. Hyvin onnistuttu parodioimaan vielä ap:täkin skitsofreenisempi vastaus ketjuun. :DD
Nyt mulla soi loppupäivän päässä "Miiiiiiiister Crowleyyy. What went on in your head? Mr Crowley, did you talk to the dead?" Ei mulla muuta.
AP on ihan oikeassa siinä, että selkeitä satanistisia käsityksiä löytyy. Satanismi ja saatananpalvonta ei taas olekkaan niin yksiselitteinen asia, ne kun tarkoittavat eri asiaa. Hevimetalliteinigootti hautakivenkaatajat ovat oikeastaan niitä saatananpalvojia, joka on ihan leikkiä, jollei ole joku mömmöpää Jarno Elg. Satanismi taas on sitten paljon vanhempi ja monimutkaisempi juttu, jota mielestäni edustaa juuri nämä new age jutut, vain eri nimellä. Kannattaa lukea netistä mikä ero noilla on ja minkälaisia niiden käsitysmailmat ovat. Joillakin ne menvät ihan sekaisin.
Jatkuukohan toiminta jo 2015 syksyllä? Leppoisa savolainen tuomari ja lautamiehet jos sattuu, niin tiedä häntä.
Suatanapalvontoo kaik o mun mielest, ku annetaa reikihoitoo
AP: "Paljastuksen Steelan" näkeminen lienee ollut jokin sellainen steela, etten sanoisi tolppa pystyssä Kuopion torilla.
Kyllä mä nyt vakuutuin saman tien.