Tekis mieli
Kumpiakohan puutteessa eläviä kärvistelijöitä on tänään Suomessa enemmän; niitä jotka kärvistelevät parisuhteessa kun puoliso ei halua, vai niitä jotka kärvistelevät kun ei ole puolisoa.
Minä itse olen jälkimmäinen. Harrastin seksiä yhden miehen kanssa juuri pari päivää sitten, mutta tekee vaan mieli lisää. Tuntuu, että jos panee vaikka kerran viikossa, on hirveä panetus koko ajan. Sitten jos panee vähän harvemmin, se vähän laantuu. Useamman kerran viikossa olis hyvä mulle.
Kommentit (16)
Puoliso löytyy ja nyt tasan viikon vaa mököttäny. Kaikki on kuulemma per..estä.. viikolla koitin lämmitellä mutta ei niin ei. Noh tänään sit taas uus yritys kun saan lapset unten maille. Ja isänä tässä pitkässä liitossa olen.
Jos Oulun suunnalla asut niin voisimme auttaa toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Jos Oulun suunnalla asut niin voisimme auttaa toisiamme.
Helsingissä. Kyllä mulla vientiä olis, että ei sen puoleen, mutta on hankala löytää henkilöä joka oikeasti sytyttäisi. Olis kiva, että toinen sais sukat pyörimään jaloissa.
Ei myö nyt ihan naapureita olla. 500km ouluun😒 joskus oon kyllä senkin perässä ajanu vaasaan😋
Eihän se helppoa ole löytää sitä oikeaa.
Näin yh isänä ei ole muutenkaan helppo löytää sitä seuraa ☹️
Vierailija kirjoitti:
Ei myö nyt ihan naapureita olla. 500km ouluun😒 joskus oon kyllä senkin perässä ajanu vaasaan😋
Kannattiko? :D On sekin aika pitkä matka, mahtoi tehdä kovasti mieli! Ap
Panettaa ja paljon. Olen yh-nainen, ja saan vakkarilta joko joka vkonloppu, tai joka toinen vkonloppu taivaallista seksiä.
..mutta se ei riitä mulle! :( Mä haluaisin joka päivä, tai joka toinen päivä ollakseni tyytyväinen. Ja siis kuka tahansa ei todellakaan kelpaa, vaan haluaisin tuon miehen jokapäiväiseen elämääni. Ei vaan taida olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa ja paljon. Olen yh-nainen, ja saan vakkarilta joko joka vkonloppu, tai joka toinen vkonloppu taivaallista seksiä.
..mutta se ei riitä mulle! :( Mä haluaisin joka päivä, tai joka toinen päivä ollakseni tyytyväinen. Ja siis kuka tahansa ei todellakaan kelpaa, vaan haluaisin tuon miehen jokapäiväiseen elämääni. Ei vaan taida olla mahdollista.
Joo, just näin. Kerran viikossa on liian harvoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko? :D On sekin aika pitkä matka, mahtoi tehdä kovasti mieli! Ap
No kyllä se ihan kiva reissu oli. Se oli sitä surutonta nuoruus aikaa ku oli villi ja vapaa🤩
Edellinen 6kk suhde ei muuta ollutkaan kuin seksiä päivittäin 1-6 kertaa vuorokaudessa. Tämän vuoksi tuntuu turhauttavalta olla puutteessa. T.Oulumies
Hyvänä vuotena kaksi kertaa seksiä saavana ikisinkkumiehenä jaan tuskasi. Ai että kun löytäisi sen kiven jonka kääntäessä löytyisi se puuttuva puolikas minun elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen 6kk suhde ei muuta ollutkaan kuin seksiä päivittäin 1-6 kertaa vuorokaudessa. Tämän vuoksi tuntuu turhauttavalta olla puutteessa. T.Oulumies
No toi on kyllä aika paljon. Miten löytyy aikaa edes :) Ap
Kyllä sitä aikaa vaan yllättävästi löytyi kun sitä molemmat halusi. Ruokatunnilla, töiden jälkeen ennen kotiin menoa, ohikulkumatkalla, pikaisesti illalla kyläily, viikonloppuna oli aikaa molemmilla sekstailla sitten useammin. Ehkä suhde sitten perustui liikaa juuri seksin ympärille ja päättyi.
Se on kyllä sääli että on paljon miehiä ja varmaan yhtä paljon naisia, jotka elävät jatkuvassa puutteessa. Itse päätin että näin ei saa olla, joten etsin ja etsin sellaista tyttöystävää, joka myös haluaa PALJON seksiä. Lopulta sellainen löytyi ja heti seurustelun alussa teimme sopimuksen että seksistä ei kieltäydytä missään tilanteessa. Olemme nyt naimisissa ja tapasimme 7v sitten. Edelleenkin olen saanutseksiä ja on vaimonikin aina kun on haluttanut.
Minä kuuluun joukkoon, jossa haluan aina vaanlisää: jokapäivä saatava, ja saanutkin, kun on tuo panomies, ihan oma. Hänkin haluaa jokapäivä. Minulle antaa kyllä monasti päivässä, hän sitä rakastaa kun saa mulle tuottaa orgasmeja.