Tekoripset/ripsipidennykset on ällöttäviä!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tummahiuksisille sopii paremmin
Ei siis sillä etteikö vaaleahiuksisille sopisi. Saahan sitä ripset laitattaa kuka haluaa hiusväristä riippumatta. Omasta mielestäni kumminkin sopii paremmin ruskeisiin hiuksiin.
Riippuu paljon myös muustakin olemuksesta kenelle ne sopii ja kenelle ei. Toisilla ne on epäsiistit, toisilla tosi kauniit.
Minkä näköinen sinä ap itse mahdat olla?
M55: Niillä ripsillä on 0% merkitystä mulle. Ehkä muillekin miehille? Enemmänkin merkitystä on, että jos meikkaa, meikkaus saisi olla tehty fiksusti, jopa kevyesti. Tosi miehet ei halua mitään IG-pissis lookalikea töröhuulilla ja lehtiharavaripsiksillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummahiuksisille sopii paremmin
Ei siis sillä etteikö vaaleahiuksisille sopisi. Saahan sitä ripset laitattaa kuka haluaa hiusväristä riippumatta. Omasta mielestäni kumminkin sopii paremmin ruskeisiin hiuksiin.
Sievimmät tekoripset oon nähnyt eräällä ns maantienvärisellä. Ripset oli aika pitkät, maantienväriset ja suht harvat, eli ei semmoset katuharjat. Nätit oli. Noi katuharjaripset on rumat kellä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja teet tästä keskustelun koska....?
Ei oo pakko keskustella, kerroin vaan mielipiteeni, se lienee sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen sinä ap itse mahdat olla?
Miten se tähän liittyy? Olen kyllä hyvän näköinen, mutta se ei kuulu tähän aiheeseen. Tässä puhutaan ripsistä. Mutta sulla taitaakin olla perskarvoja silmissä? Ap
semmonen kouvolapubiruusukananperse