Tekoripset/ripsipidennykset on ällöttäviä!
Kommentit (30)
Yhdistettynä ankkahuuliin vielä kamalammat.
Ymmärrän osittaiset kyllä, antaa ilmeelle raikkautta mutta nämä ylituuheat on naurettavia. Minkkiä tai muovia, ihan sama, oksettavia ovat.
+ vielä siihen yliblondattu hiuskuontalo
Mielestäni hiusten vaalentaminen tulisi olla rangaistavaa, sillä se on kulttuurista omimista. t. blondi
Nuorilla vielä menee, mutta aikuisilla naisilla - ei toimi.
Piisamin perskarvat naamassa kastuneen ajokoiran ilmeellä, törrröhuulin . Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hiusten vaalentaminen tulisi olla rangaistavaa, sillä se on kulttuurista omimista. t. blondi
Tummaihoisilla varsinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummaihoisilla varsinkin
Niin ja tummaihoisten ei pitäisi suoristaa hiuksia koska se on kulttuurin omimista.
Irtoripset kätevät, jos tarvitaan äkisti vaikkapa haravaa, vaikka ulkonäölle ovatkin haitaksi.
Olen miettinyt itselleni ripsipidennyksiä, kun omat ripseni on pitkät, mutta aika harvat. Olen niitä kaupasta ostettavia koittanut, mutta itse liimailu ei oikein onnistu. Joillakin on kyllä oikeat pihaharjat, että sellaisia en kyllä halua.
Mulla on pitkän tauon jälkeen taas pidennykset. Olen todella tyytyväinen, antaa selvästi nätimmän olemuksen. Aamulla vastaheränneenäkin on ihan ihmisen näköinen. 😀
Tekijöitä on tosi erilaisia ja ripsistä saa monenlaisia. Voi ottaa todella näyttävät, todella luonnolliset tai kaikkea siltä väliltä.
Minusta ne on hienot ja antaa ilmettä, kunhan ei ole liian överit.
Tekoripset ja ripsipidennykset on rumat.
Ja teet tästä keskustelun koska....?
Nuoret naiset paljon kauniimpia ihan luomuina. Tekoripset,ankkahuulet,silikoni tissit todella karseita,hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tekoripset ja ripsipidennykset on rumat.
Mielipidekysymys.
Tarantellat :p