Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä kannattaisi alkaa käyttämään ryppyvoidetta?

Vierailija
24.11.2014 |

Olen 23 ja mietin pitäisköhän alkaa käyttämään ryppyvoidetta. Mulla on otsassa pieni, noin kahden sentin pituinen pysyvä juova. (Eli näkyy vaikkei rypistäisi otsaa)
Mitäs olette mieltä? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan kokeilla jos pärstä näyttää paremmalta. Mutta ryppyjen tuloa ne eivät estä, se on turha luulo. Mutta täyttävät olemassaolevia, kostettavat ihoa ja turvottavat rypyt sileämmäksi. Mullakin on sibeliukset, mietin että ottaisin niihin jotain täytettä, tekevät perusilmeen todella tympeäksi. Hymykin näyttää jotenkin katkeralta...

Vierailija
2/9 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25- vuotiaasta lähtien kannattaa käyttää silmänympärysvoidetta, kyllä varmaan muuallekkin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai olemassa ole mitään ryppyjä kumoavaa voidetta? Eli niitä "ryppyvoiteita" kuuluu alkaa käyttää ennen ryppyjen ilmaantumista.

Vierailija
4/9 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut että silmänympärysvoidetta tulisi käyttää siitä asti kun alkaa käyttämään silmämeikkiä. Ryppyvoiteista en osaa sanoa.. Ensimmäistäkin olen kyllä laiminlyönyt pahoin.

Vierailija
5/9 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon Pitäis alkaa käytyään kun alkaa meikkaamaan, jos oikeasti haluaa ehkäistä ryppyjä

Vierailija
6/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohta pitäisi aloittaa... olen 54v ja ekat rypyt silmäkulmissa jo:(

Vierailija
7/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se aloittaa vaikka heti. Eihän ne mitään ryppyjä siloita mutta kosteuttavat ihoa ja estävät niiden muodostumista. Äitini on käyttänyt koko aikuisikänsä eikä hänellä vieläkään ole ryppyjä ilmaantunut vaikka täyttää kohta 70!

Vierailija
8/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä ryppyvoiteet toimi. Laita 35%:n vetyperoksidia, se syö rypyt vähitellen pois, johtuu paksuuntuneesta ja isohuokoisesta ihosta, tietääkseni mikään muu ei toimi yhtä hyvin / halvalla. Tarvitaan näin järeitä menetelmiä, koska se on jokin ihoinfektio, joka paksuunnuttaa ihoa.

Vierailija
9/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänikäisenä koska ne ei toimi...